pomoc s výběrem motorky
Re: pomoc s výběrem motorky
Zas také zlé to nebude.
Mňa tiež pred 3 rokmi "osvítilo retro" a rozhodol som sa pre MZ 251. Keď som pozeral inzeráty, zaujímali ma vždy najdrahšie ponuky, ďalej ponuky s originálnymi kilometrami a čo najoriginálnejším stavom. Nakoniec sa mi podarilo nájsť moto s 22.000 km. Áno, boli drobné veci, ktoré som si musel urobiť (repas predných vidlíc - tam stačí olej a guferá, ďalej brzdový spínač a nedobíjala - jeden kábel bol "uklepaný"). To sa však opravilo a odvtedy si spokojne jazdím.
Pre zaujímavosť sledujem inzeráty ďalej a skutočne pekných 150-tiek som videl už viacero - dokonca niektoré s nájazdom iba do 10.000 km. Takže dobrá sa ešte dá (časom) nájsť, ale treba hľadať medzi drahšími.
Mňa tiež pred 3 rokmi "osvítilo retro" a rozhodol som sa pre MZ 251. Keď som pozeral inzeráty, zaujímali ma vždy najdrahšie ponuky, ďalej ponuky s originálnymi kilometrami a čo najoriginálnejším stavom. Nakoniec sa mi podarilo nájsť moto s 22.000 km. Áno, boli drobné veci, ktoré som si musel urobiť (repas predných vidlíc - tam stačí olej a guferá, ďalej brzdový spínač a nedobíjala - jeden kábel bol "uklepaný"). To sa však opravilo a odvtedy si spokojne jazdím.
Pre zaujímavosť sledujem inzeráty ďalej a skutočne pekných 150-tiek som videl už viacero - dokonca niektoré s nájazdom iba do 10.000 km. Takže dobrá sa ešte dá (časom) nájsť, ale treba hľadať medzi drahšími.
Re: pomoc s výběrem motorky
Fighter....díky za povbuzení. I když to bude moto na občasné poježdění nechci vrak spíš leštěnku....časem.
Re: pomoc s výběrem motorky
Nevíte někdo čirou náhodou něco o tomhle kusu....
https://motorky.bazos.cz/inzerat/650504 ... 50-9KW.php
https://motorky.bazos.cz/inzerat/650504 ... 50-9KW.php
Re: pomoc s výběrem motorky
Jako na prvni pohled vidíš že blinkry a bočni stojan nejsu oruginalni. Zbytek se zdá být, ale z těchto fotek toho moc poznat nejde... :-D
SIMSON S51 upr. 70/2 1990
MZ ETZ 150 1989 komplet GO
Tatran 125 r.v.1969 super stroj na občasný polet
MZ ETZ 250 r.v. 1983
MZ ETZ 150 1989 komplet GO
Tatran 125 r.v.1969 super stroj na občasný polet
MZ ETZ 250 r.v. 1983
Re: pomoc s výběrem motorky
Pumpa přední brzdy je taky měněná, což je možná dobře, ty origo často špatně těsnily.
Re: pomoc s výběrem motorky
Ta už vypadá o něco lépe. Možná bych u 150 šel spíš po roku 91 a mladším, prošly v té době lehčím faceliftem...
I když, pokud je moto ve slušném stavu, je to asi jedno
I když, pokud je moto ve slušném stavu, je to asi jedno
Re: pomoc s výběrem motorky
GO převodovky je celkem jednoduchá pokud víš jak na to, ale motorové díly co se u nás dají koupit jsou opravdu prachmizerné kvality. Koupíš třeba kolečko a vidličku do převodovky a vzájemně to do sebe nepasuje.. Je to velká škoda, tyhle krásné motorky to dosti degraduje...
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Re: pomoc s výběrem motorky
Díky za reakce chlapi.
Přes Třebíč jedu za 10 dní, snad vydrží. S prodejcem jsem domluvenej, pokud bude aktualní.
Přes Třebíč jedu za 10 dní, snad vydrží. S prodejcem jsem domluvenej, pokud bude aktualní.
Re: pomoc s výběrem motorky
Márty, aký facelift máš na mysli? Ja si pamätám jedinú zmenu - a to, že sa zmenili ručičky na budíkoch z kovových na plastové (a tie plastové sa po dlhšom státí na slnku zvykli trošku skriviť
Re: pomoc s výběrem motorky
Tak jsem se dneska jen pro zajímavost podíval jak je to s nabídkou bazarových dvaapůlí u nás a ona se tu opravdu nedá sehnat... Pokud je to, tak je to nějaká šílená cross přestavba nebo něco podobného, za chvíli to fakt bude vzácnost
Re: pomoc s výběrem motorky
Nejsou 250...proto jsem při zemi a koukám po 150.
Re: pomoc s výběrem motorky
Márty, ja si nespomínam, že by sa k nám na Slovensko dovážali takto upravené 150-tky. Naposledy na Slovensko prišli iba stroje s novými farebnými variáciami a s motormi 150.1. Žeby k Vám dovážali modernizované emzety a k nám nie? Pochybujem... Ako tie stroje vlastne vyzerali? Nemáš náhodou nejaké foto tej, ktorú si vtedy mal?Márty píše:Figter: Tady to máš popsané (měl jsem ji ve stříbrné barvě):
Re: pomoc s výběrem motorky
Pochybovat můžeš, ale já ji měl...
Fotku mám jen jednu a to tuhle, z té to bohužel není poznat...
Kdysi jsem na staré fórum dával pro zajímavost foto paragonu, koupil jsem ji v Kotvě za 17,5 tis., v roce 1991. Tuhle jsem doma od ní našel i velkej techničák, je jak novej - jedinej záznam - to už asi má málokdo
Fotku mám jen jednu a to tuhle, z té to bohužel není poznat...
Kdysi jsem na staré fórum dával pro zajímavost foto paragonu, koupil jsem ji v Kotvě za 17,5 tis., v roce 1991. Tuhle jsem doma od ní našel i velkej techničák, je jak novej - jedinej záznam - to už asi má málokdo
Re: pomoc s výběrem motorky
No a mal si na nej tie úpravy, čo sú v tom dokumente? Iné blatníky, tlmiče, kotúčovú brzdu, zadné svetlo, smerovky a pod.?
Ja som si tiež v tom čase kúpil novú, stála presne tak nejak okolo 17.000 korún. Bola iná iba v tom, že to bola verzia 150.1, mala trochu iné farby ako bývali dovtedy (bola snehobiela s originál červenými prednými teleskopmi, červeným brzdovým kotúčom, červenými zadnými tlmičmi a zadným držiakom a na čierno zafarbeným motorom). Okrem nej mali v predajni ešte MZ čiernej farby a kávovej farby. Ale žiadne iné zmeny - oproti MZ-tám z predošlých rokov - na nej neboli...
Ja som si tiež v tom čase kúpil novú, stála presne tak nejak okolo 17.000 korún. Bola iná iba v tom, že to bola verzia 150.1, mala trochu iné farby ako bývali dovtedy (bola snehobiela s originál červenými prednými teleskopmi, červeným brzdovým kotúčom, červenými zadnými tlmičmi a zadným držiakom a na čierno zafarbeným motorom). Okrem nej mali v predajni ešte MZ čiernej farby a kávovej farby. Ale žiadne iné zmeny - oproti MZ-tám z predošlých rokov - na nej neboli...
Re: pomoc s výběrem motorky
Jo, měl... Sem tam se někde v bazaru tenhle model i objeví, ale je jich taky málo.... Jezdila a tahala jak drak, ve dvou bez problémů kolem kila, do kopce se dalo udržet 90, když jsem jezdil sám, tak po dálnici to dalo i tachometrových 110, ale to už byl hranice, jela by i víc, ale nechtěl jsem ji přetáčet. Na žádné MZ-tě, co by jezdila lépe, jsem od té doby neseděl, ani teď moje dvaapůle tak nejede, holt to byl novej a mnou zajetej stroj, se vším origo.
Vlastně jo, seděl, v 93 roce, po té co mi ji ukradli, se tady objevili nové třístovky, ještě německé, než to převzali Turci. Vím, že stávala jedna venku před obchodním domem Máj (kam pak přesunuli úplně do nejvyššího patra motoprodejnu z Kotvy), cenovka na ní - 65 tis. Byla červená a já nad ní chodil slintat a těšil se, jak si jí koupím. Měl jsem na ni i našetřeno...
Jenže pak jsem se "musel" ženit a prachy na moto padly na ojetou černou škůdku stodvácu... Ale táta měl známého ve skladech v Ruzyni (většina pražských obchoďáků tenkrát měla sklady tam), takže jsem se tam projel na testovacím stroji, a to bylo v té době pro mne něco neskutečného, jel jsem na tom, hubu od ucha k uchu, vysmátej jak Hanka Zaňáková při prvním Slavíkovi, no, měl jsem pocit, že to trhá asfalt
Škoda, že jsem ji tenkrát nekoupil, tříkila tu v Čechách skoro vůbec nejsou a byla by to docela rarita...
Vlastně jo, seděl, v 93 roce, po té co mi ji ukradli, se tady objevili nové třístovky, ještě německé, než to převzali Turci. Vím, že stávala jedna venku před obchodním domem Máj (kam pak přesunuli úplně do nejvyššího patra motoprodejnu z Kotvy), cenovka na ní - 65 tis. Byla červená a já nad ní chodil slintat a těšil se, jak si jí koupím. Měl jsem na ni i našetřeno...
Jenže pak jsem se "musel" ženit a prachy na moto padly na ojetou černou škůdku stodvácu... Ale táta měl známého ve skladech v Ruzyni (většina pražských obchoďáků tenkrát měla sklady tam), takže jsem se tam projel na testovacím stroji, a to bylo v té době pro mne něco neskutečného, jel jsem na tom, hubu od ucha k uchu, vysmátej jak Hanka Zaňáková při prvním Slavíkovi, no, měl jsem pocit, že to trhá asfalt
Škoda, že jsem ji tenkrát nekoupil, tříkila tu v Čechách skoro vůbec nejsou a byla by to docela rarita...
Re: pomoc s výběrem motorky
Pamatuju, že nahoře v Máji měli i Jawky a ČZ-ty (tehdy se nějak ČZ-ta spojila s Cagivou a začaly se sem dovážet i italské stopětadvácy - prodejna Cagivy byla, myslím, na rohu Vodičkovy a Lazarské), ale ty tomu disajnově a technicky z mého pohledu nesahali ani po stupačky
Re: pomoc s výběrem motorky
Tenkrát ještě žádné my a vy neexistovalo, takže těžko :-DFighter píše: Žeby k Vám dovážali modernizované emzety a k nám nie? Pochybujem... Ako tie stroje vlastne vyzerali? Nemáš náhodou nejaké foto tej, ktorú si vtedy mal?
MZ 251 ETZ -> Yamaha XJ 600S -> Yamaha FZS 600 Fazer -> Honda XL650V Transalp
Jezdit autem je jako chodit po čtyřech...
Jezdit autem je jako chodit po čtyřech...
Re: pomoc s výběrem motorky
Hele co se naskytlo
https://motorky.bazos.cz/inzerat/663234 ... tz-251.php
https://motorky.bazos.cz/inzerat/663234 ... tz-251.php
Re: pomoc s výběrem motorky
To je krásny kúsok spomedzi posledných dovezených MZ-tiek, presne takúto bielu s červenými doplnkami som si v 1991 roku kúpil 150-tku.
Ak by táto bola v dobrom stave, niet si viac čo želať
Ak by táto bola v dobrom stave, niet si viac čo želať
Re: pomoc s výběrem motorky
Tak tady bych neváhal a šel do ní, těhlech je tu opravdu minimum. A ta cena je více než akceptovatelná...
Re: pomoc s výběrem motorky
Tady je taky jedna: http://www.motorkari.cz/motobazar/motor ... 46034.html
Ale je dražší a starší, i když podle tvrzení prodávajícího má prd najeto, takže by v ní taky ještě mohlo být vše origo... akorát na těch posledních fotkách je vidět, že byla měněna zrcátka a má nějak ohnutý levý přední blinkr, že by lehčí crash?
Ale je dražší a starší, i když podle tvrzení prodávajícího má prd najeto, takže by v ní taky ještě mohlo být vše origo... akorát na těch posledních fotkách je vidět, že byla měněna zrcátka a má nějak ohnutý levý přední blinkr, že by lehčí crash?
Re: pomoc s výběrem motorky
Pěkná, zdá se že původní lak, zajímavé že je focena jen z jedné strany. Taky ta nálepka na nádrži asi má něco zakrýt
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Re: pomoc s výběrem motorky
Umění dedukce hodné Sherlocka Holmse Já měl na ETZ pootočený zase zadní blinkr, jenom stále nevím jestli to bylo od svěráku kolem kterého jsem musel vyjíždět z garáže, od dveří auta co parkovalo vedle nebo od lidí co procházeli mezi motorkou a autem... asi vám sem nahraju fotku, třeba tu záhadu po deseti letech odhalímMárty píše:... akorát na těch posledních fotkách je vidět, že byla měněna zrcátka a má nějak ohnutý levý přední blinkr, že by lehčí crash?