Rada s výběrem MZ 251 a prosba o pomoc s vyzkoušením
Re: Rada s výběrem MZ 251 a prosba o pomoc s vyzkoušením
Jojo, mně to kouří taky, to už je dáno principem dvoutaktního motoru. Akorát, podle toho, co naleju za olej do benzínu, buď víc nebo míň
Re: Rada s výběrem MZ 251 a prosba o pomoc s vyzkoušením
Já měl Jawa pumpu a štítek tam vlezl;) Byl značky Puig, přidělaný jsem ho měl z boku na světle.
[img]http://www.jawamania.info/Files/moto/54881/mz_1m.jpg[/img] [img]http://www.jawamania.info/Files/moto/54881/mz_3m.jpg[/img] [img]http://www.jawamania.info/Files/moto/54881/mz_4m.jpg[/img]
[img]http://www.jawamania.info/Files/moto/54881/mz_1m.jpg[/img] [img]http://www.jawamania.info/Files/moto/54881/mz_3m.jpg[/img] [img]http://www.jawamania.info/Files/moto/54881/mz_4m.jpg[/img]
Re: Rada s výběrem MZ 251 a prosba o pomoc s vyzkoušením
jezdím na AGIP FORMULA MOTO 2T MIX UNIVERSAL, takový nečervenalý barvou, prodává se v černé plastové flašce 1L jakoby trojboký hranol. Říkali mi,že má menší kouřivost v prodejně s oleji.
Jinak s tím kouřením je mi to divné. Někde sem čtl,že MZty kouří jen za studena, pak už ne. Každopádně sem jel několikrát s za JAWAMI 640 a ty kouřili jen první kilometry a pak už ani náznakem (při jízdě podle předpisů do 90 km/h). Co mi říkali hulil sem za studena (v zrcátku bývá vidět náznak do modra) ale po zahřátí se to prý zmírnilo, ale kouří prý furt a neustále. I po jízdě po dálnici (100-110 dle tacho), tak dumám čím to může být.
Jinak s tím kouřením je mi to divné. Někde sem čtl,že MZty kouří jen za studena, pak už ne. Každopádně sem jel několikrát s za JAWAMI 640 a ty kouřili jen první kilometry a pak už ani náznakem (při jízdě podle předpisů do 90 km/h). Co mi říkali hulil sem za studena (v zrcátku bývá vidět náznak do modra) ale po zahřátí se to prý zmírnilo, ale kouří prý furt a neustále. I po jízdě po dálnici (100-110 dle tacho), tak dumám čím to může být.
plešoun z r.1974, stavař, amatérský sváteční neschopný motojezdec (motonováček) sedlající červenou MZ 251 ETZ 1989 (naměřen tlak ve válci 9,1-9,3 jedn.)
Re: Rada s výběrem MZ 251 a prosba o pomoc s vyzkoušením
Jindra (PUIG) : Díky. Já dostal tip na :
plexi MRA UNI
Ale když vidím tu JAWA pumpu (málo místa) u trubky, skoro se jí dotýká, tak mám skoro jistotu že ho nebude kde uchytit.
PUIG se mi zdá malý. Měl jsem před sebou velký plný tankvak a stejně mě vzduch od 90ti nahoru dost srážel.
Díky za fotky (pokusím se taky nějaké uložit na web).
plexi MRA UNI
Ale když vidím tu JAWA pumpu (málo místa) u trubky, skoro se jí dotýká, tak mám skoro jistotu že ho nebude kde uchytit.
PUIG se mi zdá malý. Měl jsem před sebou velký plný tankvak a stejně mě vzduch od 90ti nahoru dost srážel.
Díky za fotky (pokusím se taky nějaké uložit na web).
plešoun z r.1974, stavař, amatérský sváteční neschopný motojezdec (motonováček) sedlající červenou MZ 251 ETZ 1989 (naměřen tlak ve válci 9,1-9,3 jedn.)
Re: Rada s výběrem MZ 251 a prosba o pomoc s vyzkoušením
em74: Pokud se ti zdá že se chová divně tak můžeš zkusit nastavit karburátor přesně podle bible, TADY od strany 78. Ale pokud tě to nijak neštve tak bych se do toho nehrabal Jinak já jezdil na Mogul TSF a kouřila jen za studena.
takový plexi měl tuším na 251 Fery, viz http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=50430, pokud budeš mít štěstí tak se ukáže na srazu na Víru tak ho můžeš vyzpovídat
takový plexi měl tuším na 251 Fery, viz http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=50430, pokud budeš mít štěstí tak se ukáže na srazu na Víru tak ho můžeš vyzpovídat
MZ 251 ETZ -> Yamaha XJ 600S -> Yamaha FZS 600 Fazer -> Honda XL650V Transalp
Jezdit autem je jako chodit po čtyřech...
Jezdit autem je jako chodit po čtyřech...
Re: Rada s výběrem MZ 251 a prosba o pomoc s vyzkoušením
Je fakt, že po zahřátí by měla kouřit minimálně, mně kouří drobet za jízdy při hodně otevřeném plynu... Ale ta kouřivost na oleji docela záleží, jezdil jsem Mogul TSF, který má sníženou kouřivost a kouřila, když jsem použil Motul 510, tak skoro nekouřila.
Teď jezdím na nějakou polosyntetiku od Carlsonu, co mají u nás v Globu - olej je takový pěkně červený a jede to na něj dobře... V podstatě do toho leju to, co mám zrovna po ruce - když to má trochu rozumné parametry (API TC nebo API TD), ono na klasiku M2T by to jelo taky, ale víc to zasírá výfuk a čadí
Teď jezdím na nějakou polosyntetiku od Carlsonu, co mají u nás v Globu - olej je takový pěkně červený a jede to na něj dobře... V podstatě do toho leju to, co mám zrovna po ruce - když to má trochu rozumné parametry (API TC nebo API TD), ono na klasiku M2T by to jelo taky, ale víc to zasírá výfuk a čadí
Re: Rada s výběrem MZ 251 a prosba o pomoc s vyzkoušením
Ono taky jestli máš zalepenej vejfuk nespáleným olejem, tak to kouřit může v důsledku toho. A to že ti to nejde zastudena vytočit je normální, protože směs kondezuje na stěnách a prostě to dělá bordel.... navíc vytáčet studenej motor je zvěrstvo největšíhoí kalibru... nepodtlakovává se ti nádrž? a to že ti bliká kontrolka dobíjení je krpa někde v elektrice.... něco vyhřátýho, třeba cívka, kontakt, atd.
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to