ETZ 150 - karburátor BING
ETZ 150 - karburátor BING
zdar borci, mal som nedávno problém s ETZtou, vadný karburátor ťahal falošný vzduch... vymenil som ho za druhý pôvodný čo bol na motorke ale dávam mu tak 1-2 sezóny že odbehne, budúcu jar by som chcel kúpiť nový karburátor, na starom fóre niekde som čítal o karburátoroch BING že sú vraj dobré, neviete kde by sa dali kúpiť niekde na nete? díky
Re: ETZ 150 - karburátor BING
Ahoj, třeba tady: http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-di ... uning.html . Ale za tu cenu bych se na to vykašlal .
Re: ETZ 150 - karburátor BING
Má to cenu? Stejně si za rok až dva budeš třeba kupovat nějakou jinou motorku
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: ETZ 150 - karburátor BING
možno len kúpim obyčajný karbec, na bing asi kašlem, navyše také 3 roky minimalne ešte zostanem u MZty porpi škole ťažko dám prachy na nejakú lepšiu mašiny a každý pol rok kupovať použité karburátory ma fakt nebaví, navyše ten povodný karbec čo je má tak vybehané šupátko a je tak zodratý že nieje šanca aby udržal voľnobeh na cca 1300ot/min ten druhý čo som mal držal v pohode no pri väčšj záťaži netesnil a sal falošný vzduch kade sa mu dalo a tlačil vzduch do hadičky a neťahal z nej benzín no a druhý krát kupovať karburátor použitý čo mi toto isté spraví o ďalší polrok sa mi fakt nechce, v maďarsku som našiel nový karburátor za cenu zhruba čo som kúpil ten starý použitý čo vydržal asi 2500km
Re: ETZ 150 - karburátor BING
navyše niesom taký človek čo každe 2-3 roky mení motorky, túto som si zgenerálkoval poctivo zabehol myslím že by ju škoda bolo dať preč a čo by som potom kúpil ďalšiu MZ? to si radšej nechám túto a viem v akom je stave, dávam tomu že táto ETZtka u mňa ešte 3-4 roky minimálne bude jazdiť potom sa prejde už na nejakého silnejšieho choppra
Re: ETZ 150 - karburátor BING
Co tohle já mám podobný na mz 251 a nestěžuju si http://motousti.ibyznys.cz/katalog/zboz ... ic_ma=2888
Re: ETZ 150 - karburátor BING
áno budem kupovať originál karburátor, nie bing, je to dosť peňazí za ten karbec, ak sa podarí do konca mesiaca už budem mať nový na motorke
Re: ETZ 150 - karburátor BING
A jaké máte vlastně osobní zkušenosti s karburátorem BING? Myslím vliv na výkon, chod motoru, spotřebu...?
Dřív jsem byl obyčejný zeťák... Teď je ze mě MZ-ťák!!!
Re: ETZ 150 - karburátor BING
fakt nik nemá karburátor BING? nikto žiadne skúsenosti?
Re: ETZ 150 - karburátor BING
Ml jsem binga na třístovce, jezdila dobře, žrala tak 4,7 starty taky v pohodě. Co jiného bys chtěl slyšet? Ale novej by sem si ho nekoupil, za ty prachy...
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Re: ETZ 150 - karburátor BING
lapinj: Vypadalo to, že jsi to vyřešil, tak už jsme nic nepsali . Ale dobrá tedy...
Já jsem si kupoval kdysi BINGa na svou MZ 150 ETZ. Měl jsem tam originál BVF s ohnutou jehlou a motorka žrala kolem 5l. Po výměně za BING se spotřeba držela kolem 4l. Já jsem jezdil převážně za 3,8l (spotřebu jsem si vedl fakt pečlivě), ale já jsem kochací typ a přes 90km/h jsem s ní nikdy nejezdil. (Jenom když jsem jel párkrát za Harrym ). Ve dvou lidech to už bylo horší a spotřeba bývala kolem 4,2l. BING navíc způsobil, že mi motorka trochu líp táhla v nížších otáčkách 2500 už se chytala (ale to je pořád dokola, dočteš se to i v jiném tématu na fóru, kam už jsem ohledně toho kdysi psal). Každopádně já stejně jezdil vždycky mezi 3000-5000ot tak pro mě zrovna tahle změna zase nebyla až tak významná .
Result:
Já jsem si ho rozhodně pochvaloval a byl jsem rád, že jsem tu koupi udělal. S motorkou byla pak radost jezdit. ALE! Ta výrazná změna k lepšímu byla dána tím, že můj origo karbec na tom nebyl nejlíp, takže to objektivně posoudit nemůžu. Dle mého bych asi dobře fungující originál s rozumnou spotřebou neměnil. Pokud ale tvůj použít nejde (nebo nepůjde seřídit podle tvých představ), tak bych do BINGu šel radši než do druhovýroby a než do nějakého starého střepu. Taky to ale záleží na tom, kolik jsi ochotný zaplatit, protože ten BING byl opravdu dost drahý.
Já jsem si kupoval kdysi BINGa na svou MZ 150 ETZ. Měl jsem tam originál BVF s ohnutou jehlou a motorka žrala kolem 5l. Po výměně za BING se spotřeba držela kolem 4l. Já jsem jezdil převážně za 3,8l (spotřebu jsem si vedl fakt pečlivě), ale já jsem kochací typ a přes 90km/h jsem s ní nikdy nejezdil. (Jenom když jsem jel párkrát za Harrym ). Ve dvou lidech to už bylo horší a spotřeba bývala kolem 4,2l. BING navíc způsobil, že mi motorka trochu líp táhla v nížších otáčkách 2500 už se chytala (ale to je pořád dokola, dočteš se to i v jiném tématu na fóru, kam už jsem ohledně toho kdysi psal). Každopádně já stejně jezdil vždycky mezi 3000-5000ot tak pro mě zrovna tahle změna zase nebyla až tak významná .
Result:
Já jsem si ho rozhodně pochvaloval a byl jsem rád, že jsem tu koupi udělal. S motorkou byla pak radost jezdit. ALE! Ta výrazná změna k lepšímu byla dána tím, že můj origo karbec na tom nebyl nejlíp, takže to objektivně posoudit nemůžu. Dle mého bych asi dobře fungující originál s rozumnou spotřebou neměnil. Pokud ale tvůj použít nejde (nebo nepůjde seřídit podle tvých představ), tak bych do BINGu šel radši než do druhovýroby a než do nějakého starého střepu. Taky to ale záleží na tom, kolik jsi ochotný zaplatit, protože ten BING byl opravdu dost drahý.
Kawasaki ER-5, r.v. 2001, modrá (dříve MZ 150 ETZ, r.v. 1990, červená)
Re: ETZ 150 - karburátor BING
Jako jak začal tahat falešný vzuch, snad je tam nějaké místo kde to dělá a to opravit, ne? Nebo ti snad praskl? To asi ne.