ETZ 150 - karburátor BING

Diskusní fórum pro příznivce motocyklů MZ
Odpovědět
lapinj
Příspěvky: 48
Registrován: stř 06. úno 2013 18:56

ETZ 150 - karburátor BING

Příspěvek od lapinj »

zdar borci, mal som nedávno problém s ETZtou, vadný karburátor ťahal falošný vzduch... vymenil som ho za druhý pôvodný čo bol na motorke ale dávam mu tak 1-2 sezóny že odbehne, budúcu jar by som chcel kúpiť nový karburátor, na starom fóre niekde som čítal o karburátoroch BING že sú vraj dobré, neviete kde by sa dali kúpiť niekde na nete? díky

byranovic
Příspěvky: 4
Registrován: pon 11. úno 2013 08:29

Re: ETZ 150 - karburátor BING

Příspěvek od byranovic »

Ahoj, třeba tady: http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-di ... uning.html . Ale za tu cenu bych se na to vykašlal :D.

Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1920
Registrován: úte 22. led 2013 19:16

Re: ETZ 150 - karburátor BING

Příspěvek od Harry »

Má to cenu? Stejně si za rok až dva budeš třeba kupovat nějakou jinou motorku ;)
Obrázek
Obrázek

Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to

lapinj
Příspěvky: 48
Registrován: stř 06. úno 2013 18:56

Re: ETZ 150 - karburátor BING

Příspěvek od lapinj »

možno len kúpim obyčajný karbec, na bing asi kašlem, navyše také 3 roky minimalne ešte zostanem u MZty porpi škole ťažko dám prachy na nejakú lepšiu mašiny a každý pol rok kupovať použité karburátory ma fakt nebaví, navyše ten povodný karbec čo je má tak vybehané šupátko a je tak zodratý že nieje šanca aby udržal voľnobeh na cca 1300ot/min ten druhý čo som mal držal v pohode no pri väčšj záťaži netesnil a sal falošný vzduch kade sa mu dalo a tlačil vzduch do hadičky a neťahal z nej benzín no a druhý krát kupovať karburátor použitý čo mi toto isté spraví o ďalší polrok sa mi fakt nechce, v maďarsku som našiel nový karburátor za cenu zhruba čo som kúpil ten starý použitý čo vydržal asi 2500km

lapinj
Příspěvky: 48
Registrován: stř 06. úno 2013 18:56

Re: ETZ 150 - karburátor BING

Příspěvek od lapinj »

navyše niesom taký človek čo každe 2-3 roky mení motorky, túto som si zgenerálkoval poctivo zabehol myslím že by ju škoda bolo dať preč a čo by som potom kúpil ďalšiu MZ? to si radšej nechám túto a viem v akom je stave, dávam tomu že táto ETZtka u mňa ešte 3-4 roky minimálne bude jazdiť potom sa prejde už na nejakého silnejšieho choppra

hoj.73
Příspěvky: 93
Registrován: pát 08. úno 2013 10:51

Re: ETZ 150 - karburátor BING

Příspěvek od hoj.73 »

Co tohle já mám podobný na mz 251 a nestěžuju si http://motousti.ibyznys.cz/katalog/zboz ... ic_ma=2888

lapinj
Příspěvky: 48
Registrován: stř 06. úno 2013 18:56

Re: ETZ 150 - karburátor BING

Příspěvek od lapinj »

áno budem kupovať originál karburátor, nie bing, je to dosť peňazí za ten karbec, ak sa podarí do konca mesiaca už budem mať nový na motorke

Robert
Příspěvky: 73
Registrován: pát 19. črc 2013 16:03

Re: ETZ 150 - karburátor BING

Příspěvek od Robert »

A jaké máte vlastně osobní zkušenosti s karburátorem BING? Myslím vliv na výkon, chod motoru, spotřebu...?
Dřív jsem byl obyčejný zeťák... Teď je ze mě MZ-ťák!!!

lapinj
Příspěvky: 48
Registrován: stř 06. úno 2013 18:56

Re: ETZ 150 - karburátor BING

Příspěvek od lapinj »

fakt nik nemá karburátor BING? nikto žiadne skúsenosti?

Uživatelský avatar
Pete
Příspěvky: 383
Registrován: stř 23. led 2013 18:57

Re: ETZ 150 - karburátor BING

Příspěvek od Pete »

Ml jsem binga na třístovce, jezdila dobře, žrala tak 4,7 starty taky v pohodě. Co jiného bys chtěl slyšet? Ale novej by sem si ho nekoupil, za ty prachy...
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
:HG

Flax
Příspěvky: 14
Registrován: sob 26. led 2013 09:54

Re: ETZ 150 - karburátor BING

Příspěvek od Flax »

lapinj: Vypadalo to, že jsi to vyřešil, tak už jsme nic nepsali :D. Ale dobrá tedy...

Já jsem si kupoval kdysi BINGa na svou MZ 150 ETZ. Měl jsem tam originál BVF s ohnutou jehlou a motorka žrala kolem 5l. Po výměně za BING se spotřeba držela kolem 4l. Já jsem jezdil převážně za 3,8l (spotřebu jsem si vedl fakt pečlivě), ale já jsem kochací typ a přes 90km/h jsem s ní nikdy nejezdil. (Jenom když jsem jel párkrát za Harrym :D). Ve dvou lidech to už bylo horší a spotřeba bývala kolem 4,2l. BING navíc způsobil, že mi motorka trochu líp táhla v nížších otáčkách 2500 už se chytala (ale to je pořád dokola, dočteš se to i v jiném tématu na fóru, kam už jsem ohledně toho kdysi psal). Každopádně já stejně jezdil vždycky mezi 3000-5000ot tak pro mě zrovna tahle změna zase nebyla až tak významná :).

Result:
Já jsem si ho rozhodně pochvaloval a byl jsem rád, že jsem tu koupi udělal. S motorkou byla pak radost jezdit. ALE! Ta výrazná změna k lepšímu byla dána tím, že můj origo karbec na tom nebyl nejlíp, takže to objektivně posoudit nemůžu. Dle mého bych asi dobře fungující originál s rozumnou spotřebou neměnil. Pokud ale tvůj použít nejde (nebo nepůjde seřídit podle tvých představ), tak bych do BINGu šel radši než do druhovýroby a než do nějakého starého střepu. Taky to ale záleží na tom, kolik jsi ochotný zaplatit, protože ten BING byl opravdu dost drahý.
Kawasaki ER-5, r.v. 2001, modrá (dříve MZ 150 ETZ, r.v. 1990, červená)

GeorgeLD
Příspěvky: 235
Registrován: pát 24. kvě 2013 01:03

Re: ETZ 150 - karburátor BING

Příspěvek od GeorgeLD »

Jako jak začal tahat falešný vzuch, snad je tam nějaké místo kde to dělá a to opravit, ne? Nebo ti snad praskl? To asi ne.

Odpovědět