ETZ 150 neťahá, stráca výkon
Napsal: pát 14. čer 2013 22:36
zdravím borci, mám problém so svojou ETZ 150, v zime som robil GO motora teda Repas kľuky, nové ložiská, valec po výbruse, guferá... motor má za sebou okolo 1800km, prvých 1500km som poctivo mazal, olej Mogul TSF, nikoho som nevozil, jazdil som sólo, motor som nevytáčal nad 4500ot/min, včas som preraďoval, keď som cítil že motorka do kopca nevládze tak som podradil, proste všetko ako sa píše na stránke, dodržal som všetko vačšinou som jazdil okolo 4000-4300ot/min, po 1500km som tempo kúsok zvýšil bežne okolo 4500, občas na krátku chvíľu do 5000ot/min (hlavne pri preraďovaní z 4 do 5, v nižších rýchlotsných stupňoch som to tak nikdy netočil), proste motor som netýral, no teraz mi začala akosy blbnúť, akoby sa viac motor hrial, pri zaradenej 5ke keď chcem zrýchliť zo 70 na 80 niekedy motor len začne hučať takým hlbokým zvukom, stratí ťah, už keď toto mi spraví pri jazde tak vytlačím spojku, niekedy sa udrží na voľnobehu že beží ďalej a keď pridám tak zas ide, niekedy zas zdochne, pár krát som aj zastal na kraji cesty pozrel som aj karburátor a v hadičke z nádrže som našiel bublinky, benzín akoby nedotekal, po chvíľke voľnejšieho tempa zas ide ale keď pridám znova sa to opakovalo, nádrž, kohútik aj karburátor som čistil, do nádrže matice a poriadne som pretriasol, vysypal a niekoľkokrát vodou vypláchol vyšlo dosť sajrajtu, potom som nádrž vysušil teplovzdušnou pištoľou a nalial benzín do plna, opakovalo sa to zas, pár dní motorka stála v garáži, dnes som kontroloval znova karburátor zdal sa byť čistý, kúpil som novú sviečku, pri jazde sa to trochu zlepšilo no aj tak to nieje ono, už si naozaj neviem dať rady kde by mohla byť chyba, výfuk je tam nový na tom mám prejdených asi 1000km je z druhovýroby. doteraz šla v pohode len no zhruba pred týždňom sa mi takto začala kaziť, fakt už neviem čo jej môže byť, mal som aj valec dole, piest vyzeral byť v pohode, opálený bol len na vrchu po prvý krúžok, kontroloval som ho dokola vobec nebol pod druhým krúžkom opálený,je pekný strieborný
Piest
Valec
neviem čo poviete na ten valec vidno tam nejaké ryhy, je stále strieborný čistý a nie opálený hladký, asi to ešte bude potrebovať zábeh, jazdiť sa na tom dá, napríklad dnes po výmene sviečky na rovnej ceste som šiel okolo 75km/h pri 80ke bolo cítiť akoby strácala ťah trochu, alebo žeby guferá na kľuke boli zlé, fakt neviem, inak motorka mi chytá prakticky na prvú šupu, za studena samozrejme so sytičom, keď ju štartujem pár minút po jazde bez sytiča bez plynu len kopnem a motor beží zhruba na tých 1200-1300 ot/min
Piest
Valec
neviem čo poviete na ten valec vidno tam nejaké ryhy, je stále strieborný čistý a nie opálený hladký, asi to ešte bude potrebovať zábeh, jazdiť sa na tom dá, napríklad dnes po výmene sviečky na rovnej ceste som šiel okolo 75km/h pri 80ke bolo cítiť akoby strácala ťah trochu, alebo žeby guferá na kľuke boli zlé, fakt neviem, inak motorka mi chytá prakticky na prvú šupu, za studena samozrejme so sytičom, keď ju štartujem pár minút po jazde bez sytiča bez plynu len kopnem a motor beží zhruba na tých 1200-1300 ot/min