Tak už došlo i na mě
Re: Tak už došlo i na mě
SID: provedu taťko
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: Tak už došlo i na mě
Jedu si to takhle 5,7,2013 z Ružomberoku směrem na Poprad, něco kolem 90 najednou se začne motorka celá třást zmáčknu spojku přední brzdu, ale z mota je divoký býk a stále zuřivější, na tacháči 20 to už jsem to neustál, lítalo to pod zadkem, jak střelená svině. Takže bác. Bilance držák budíků prasklý, přední kolo 10 stupňů doleva, blatníček přední odřený, nádrž dvě promáčkliny - ale ne díry, trošku ošoupaný kufr a hadry - nejvíc pravé koleno kalhoty, škráblé plexi na přilbě - jinak přilba ani škrábanec. Zranění dvě malé odřeniny na rukách, jen kůže, rukavice v háji.
Zastavili asi 4 auťáky dali jsme moto na stojan, všichni jsi v pohodě - já jasně jen trošku odřenej. Příčina bouchla zadní guma.
Zašli jsme do nejbližší vesnice pro pomoc s moto, nějaká stařenka, zeptejte se támhle v hospodě. V hospodě úplně v pohodě, borci vstali, že to odnesem před hospodu a opravíme, takže jsme motorku poponesli cca. 400m. U hospody jaký chceš nářadí tady máš panáka a pivo, támhle v chalupě si pak dejte sprchu a máte dohodlý nocleh. Oprava proběhla za pomoci stahovacích pásek, lepenky a 2metrové trubky a běžného nářadí. Pít jsme skončili ve dvě ráno.
Cesta ráno samozřejmě pokračovala, přeci to s MZ nevzdáme cíl byl Kežmarok domov Tatranského čaje (taková dobrá kořka).
Cesta trvala 4dny, ujeto 1250km, trasa Votice - Tábor - Pelhřimov - Brno - Vsetín - Žilina - Ružomberok - Poprad - Brezno - Žiar nad Hronom - Trenčín - Uherské Hradiště - Znojmo - Moravské Budějovice - Jindřichův Hradec - Tábor Votice
Náklady benzín cca.2000,- , 2x nocleh ve stanu na louce u lesa - 0,- , 1x nocleh v místě nehody 10euro, nějaké jídlo a pití 1000,-, oprava moto počítám do 1000,-
Ps: nešli mi povolit šrouby na vidlici když jsem chtěl doma před měsícem dělat tlumiče, po pádu šli krásně, takže už je konečně můžu udělat, aspoň něco pozitivního
Zastavili asi 4 auťáky dali jsme moto na stojan, všichni jsi v pohodě - já jasně jen trošku odřenej. Příčina bouchla zadní guma.
Zašli jsme do nejbližší vesnice pro pomoc s moto, nějaká stařenka, zeptejte se támhle v hospodě. V hospodě úplně v pohodě, borci vstali, že to odnesem před hospodu a opravíme, takže jsme motorku poponesli cca. 400m. U hospody jaký chceš nářadí tady máš panáka a pivo, támhle v chalupě si pak dejte sprchu a máte dohodlý nocleh. Oprava proběhla za pomoci stahovacích pásek, lepenky a 2metrové trubky a běžného nářadí. Pít jsme skončili ve dvě ráno.
Cesta ráno samozřejmě pokračovala, přeci to s MZ nevzdáme cíl byl Kežmarok domov Tatranského čaje (taková dobrá kořka).
Cesta trvala 4dny, ujeto 1250km, trasa Votice - Tábor - Pelhřimov - Brno - Vsetín - Žilina - Ružomberok - Poprad - Brezno - Žiar nad Hronom - Trenčín - Uherské Hradiště - Znojmo - Moravské Budějovice - Jindřichův Hradec - Tábor Votice
Náklady benzín cca.2000,- , 2x nocleh ve stanu na louce u lesa - 0,- , 1x nocleh v místě nehody 10euro, nějaké jídlo a pití 1000,-, oprava moto počítám do 1000,-
Ps: nešli mi povolit šrouby na vidlici když jsem chtěl doma před měsícem dělat tlumiče, po pádu šli krásně, takže už je konečně můžu udělat, aspoň něco pozitivního
MZ 251 - > Honda XL600V Transalp
Re: Tak už došlo i na mě
Tak tos ustál ještě hodně dobře, hlavně že jsi celej... MZ se opraví... a celá ta oprava tě bude stát míň, jak mě přední světlo je dobrý vědět, že lidi jsou fajn... ale máš u mě jedno velý mínus..... jedeš okolo Znojma a nedáš vědět... tak to su nasranej
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: Tak už došlo i na mě
taky jsem byl překvapenej, jakou to dá práci udržet mašinu na kolech, když mi na Ukrajině bouchla zadní guma - a to bylo to na rovině
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Tak už došlo i na mě
Harry napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Tak tos ustál ještě hodně dobře, hlavně že
> jsi celej... MZ se opraví... a celá ta oprava
> tě bude stát míň, jak mě přední světlo
> je dobrý vědět, že lidi jsou fajn... ale
> máš u mě jedno velý mínus..... jedeš okolo
> Znojma a nedáš vědět... tak to su nasranej
Kdybych to byl věděl, byl bych se i zastavil, ale to bych asi už dál ten den nejel, vzhledem k jižanské pohostinnosti.
-------------------------------------------------------
> Tak tos ustál ještě hodně dobře, hlavně že
> jsi celej... MZ se opraví... a celá ta oprava
> tě bude stát míň, jak mě přední světlo
> je dobrý vědět, že lidi jsou fajn... ale
> máš u mě jedno velý mínus..... jedeš okolo
> Znojma a nedáš vědět... tak to su nasranej
Kdybych to byl věděl, byl bych se i zastavil, ale to bych asi už dál ten den nejel, vzhledem k jižanské pohostinnosti.
MZ 251 - > Honda XL600V Transalp
Re: Tak už došlo i na mě
Pěkný příběh s dobrým koncem
Re: Tak už došlo i na mě
Dokončení příběhu, bilance škody:
držák budíků - 300,-
blatníček odřený - dvě vrstvy komaxitu neřeším je pořád černý
víčko přední brzdy - v garáži mezi náhradními díly
jedna guma stupačky orvaná - výměna obou 120,-
přerušovač blinkrů po pádu kaput - nový 65,-
nová duše do zálohy 150,-
při nárazu se pootočili přední tlumiče, po kontrole v pořádku, aspoň jsem vyměnil olej a pera - 120,-
a když už jsem byl v tom tak jsem vyčistil a přetěsnil přední brzdič - 80,-
Celková cena oprav - neuvěřitelných 835,-
PS.: ještě je bouchlá nádrž od řídítek, zatím neřešeno nevím co s tím co když zase upadnu
držák budíků - 300,-
blatníček odřený - dvě vrstvy komaxitu neřeším je pořád černý
víčko přední brzdy - v garáži mezi náhradními díly
jedna guma stupačky orvaná - výměna obou 120,-
přerušovač blinkrů po pádu kaput - nový 65,-
nová duše do zálohy 150,-
při nárazu se pootočili přední tlumiče, po kontrole v pořádku, aspoň jsem vyměnil olej a pera - 120,-
a když už jsem byl v tom tak jsem vyčistil a přetěsnil přední brzdič - 80,-
Celková cena oprav - neuvěřitelných 835,-
PS.: ještě je bouchlá nádrž od řídítek, zatím neřešeno nevím co s tím co když zase upadnu
MZ 251 - > Honda XL600V Transalp
Re: Tak už došlo i na mě
jindrap: vespod krku řízení by měl být doraz brejlí, kterej zabrání otočení řídítek až do nádrže - asi se ti při tom pádu urval
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Tak už došlo i na mě
Vladan napsal(a):
-------------------------------------------------------
> jindrap: vespod krku řízení by měl být doraz
> brejlí, kterej zabrání otočení řídítek až
> do nádrže - asi se ti při tom pádu urval
Doraz brejlí nemám bohužel ani jeden...
-------------------------------------------------------
> jindrap: vespod krku řízení by měl být doraz
> brejlí, kterej zabrání otočení řídítek až
> do nádrže - asi se ti při tom pádu urval
Doraz brejlí nemám bohužel ani jeden...
MZ 251 - > Honda XL600V Transalp
Re: Tak už došlo i na mě
jindrap napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Vladan napsal(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > jindrap: vespod krku řízení by měl být
> doraz
> > brejlí, kterej zabrání otočení řídítek
> až
> > do nádrže - asi se ti při tom pádu urval
>
> Doraz brejlí nemám bohužel ani jeden...
Dorazy brejli maji byt dva? ja mam jeden...divne
-------------------------------------------------------
> Vladan napsal(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > jindrap: vespod krku řízení by měl být
> doraz
> > brejlí, kterej zabrání otočení řídítek
> až
> > do nádrže - asi se ti při tom pádu urval
>
> Doraz brejlí nemám bohužel ani jeden...
Dorazy brejli maji byt dva? ja mam jeden...divne
Simson Enduro S51 -> MZ etz 150 modroučká a také Audi 80 B4 kombi v krasne uprave
Re: Tak už došlo i na mě
je jenom jeden a při pádu se často urve - snadno se dá nahradit přivařením malýho plocháčku nebo pásoviny
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Tak už došlo i na mě
Jak se to stane ze bouchne pneumatika?
Re: Tak už došlo i na mě
GeorgeLD: úplně jednoduše, stačí kus drátu, hřebík nebo šroubek...
[img]http://lh6.ggpht.com/-NcKrl2o3Frk/TFVzc ... 060544.JPG[/img]
[img]http://lh6.ggpht.com/-NLrgMr7CHC8/TFVxq ... 060502.JPG[/img]
[img]http://lh6.ggpht.com/-NcKrl2o3Frk/TFVzc ... 060544.JPG[/img]
[img]http://lh6.ggpht.com/-NLrgMr7CHC8/TFVxq ... 060502.JPG[/img]
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)