zdravím borci, ma tak napadlo, mám potor po GO v príručke som sa dočítal že v zábehu má byť ihla na treťom záreze zhora po zábehu na druhom (ETZ150). akoze jazdí to v pohode len som to čistil nedávno a nastavoval karburátor a teraz si niesom istý, lebo na ihle ten zaisťovací pliešok je dvojitý teda sú dva na sebe tak neviem podľa ktorého pliešku sa ten zárez odpočítava, či od spodného pliešku že tretí zárez zhora alebo podľa vrcného
[IMG]http://imgupload.sk/images/6/d/6dk9qeaiohz5l0uu9jqg_thumb.jpg[/IMG]
zárezy na ihle
Re: zárezy na ihle
tak som to mal dobre nastavené (tá fotka je len ilustračná z jedného starého karburátora )
Re: zárezy na ihle
Vždy od spodního, je to logické, protože ten spodní se ti opírá o tělo šoupátka...
Re: zárezy na ihle
zdarec...chtel jsem se optat jestli kdyz myslite druhy zarez shoda tak myslite od te plochy (nebo je snad mysleno od spicky?) o kolik vetsi muze byt spotreba kdyz by to bylo obracene? asi dost ze? protoze ja to mel druhy zarez od spicky coz bylo asi spatne co?
dik za info
dik za info
Simson Enduro S51 -> MZ etz 150 modroučká a také Audi 80 B4 kombi v krasne uprave
Re: zárezy na ihle
Shora je myšleno shora, tudíž z opačné strany, než je špička...
Spotřeba by zas posunem jehly o tolik měnit neměla, ne natolik, aby byl rozdíl třeba litru na 100 km...
Spotřeba by zas posunem jehly o tolik měnit neměla, ne natolik, aby byl rozdíl třeba litru na 100 km...
Re: zárezy na ihle
Márty napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Shora je myšleno shora, tudíž z opačné
> strany, než je špička...
> Spotřeba by zas posunem jehly o tolik měnit
> neměla, ne natolik, aby byl rozdíl třeba litru
> na 100 km...
okay...to ja jen pro jistotu
a nekde jsem cetl ze upravenim jehly se zvysuje, popr snizuje spotreba tak nevim ale dulezite je ze je to ted lepsi jsem to byl projet a citim ze to i jaksik lepsi tahne, asi jsem timpadem prechlastaval karbec
-------------------------------------------------------
> Shora je myšleno shora, tudíž z opačné
> strany, než je špička...
> Spotřeba by zas posunem jehly o tolik měnit
> neměla, ne natolik, aby byl rozdíl třeba litru
> na 100 km...
okay...to ja jen pro jistotu
a nekde jsem cetl ze upravenim jehly se zvysuje, popr snizuje spotreba tak nevim ale dulezite je ze je to ted lepsi jsem to byl projet a citim ze to i jaksik lepsi tahne, asi jsem timpadem prechlastaval karbec
Simson Enduro S51 -> MZ etz 150 modroučká a také Audi 80 B4 kombi v krasne uprave
Re: zárezy na ihle
no ja som to nastavil konecne ako ma byt na spravny zarez a spotreba mi sla o liter a pol dole, ale je pravda ze som s tým nastavením ihly menil aj gufero na kluke a aj vyfuk a motorka ide a hodne lepsie zivsie a zere podstatne menej ako pred tým