Maďarský regulátor

Diskusní fórum pro příznivce motocyklů MZ
Odpovědět
boortel
Příspěvky: 9
Registrován: stř 23. pro 2020 21:19

Maďarský regulátor

Příspěvek od boortel »

Nemohl by jste mi někdo prosím poradit jak správně zapojit maďarský náhradní regler (viz foto)? Neumím nikde najít schéma a nevím, kam zapojit kontakt s označením B+. Má přijít přes pojistku přímo k baterce jako u mechanického (kontakt 51), nebo přes spínačku jako u regulátoru ze Škody 120?

Máte s ním jinak někdo nějaké zkušenosti? Relátkový regulátor mi vaří baterku, tak jsem se rozhodnul pro výměnu.

Btw, spodní plech musí být izolovaný od kostry, nebo to je jedno? Jak se k němu dostanu, tak ho proměřím, ale jenom pro jistotu.

Díky za rady!
12v-regler-mz-etz-150-125-250-251-301.jpg
12v-regler-mz-etz-150-125-250-251-301.jpg (7.94 KiB) Zobrazeno 8824 x

Uživatelský avatar
AresMlok
Příspěvky: 703
Registrován: sob 24. kvě 2014 16:01

Re: Maďarský regulátor

Příspěvek od AresMlok »

Zdravím,
konektor B+ zapojíš do pojistkový skříňky k plusovýmu přívodu od akumulátoru. Je tedy připojen napřímo k plusu baterie. Pojistka se toho nijak neúčastní.

Plech regulátoru odizolovat můžeš a nemusíš. Já ho mám podložený pěnovou gumou, aby nelítal pod sedlem. Přes rezatý trubky rámu je spojený s kostrou. Samotný plech ovšem s D- spojený není.

Dával ho do MZty minulý majitel před cca 3-mi lety. Nevěděl o něm on, nevím o něm já... Prostě dělá to co má.
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150

Odpovědět