STK a MZ
Napsal: sob 27. úno 2021 19:00
Pánové , byl jsem s MZ na STK a na to v jakém ji mám stavu , tedy výborném po renovaci , leštěnka , tak s takovou arogancí jakou jsem se setkal to by jste nevěřily.
Starší člověk , a už to začalo , obhlédl , hmm , hmmm ,kde je číslo , říkám tady za kabely , ( bylo zanesené jak se to tře , moje blbost že jsem to neočistil za to jsem se mu omluvil že jsem na to zapoměl , protože jsme se před STK zaměřil hlavně na funčknost a toto jsem vypustil ) tak se to opucovalo , díky tomu že tam jsou kabely a je to origo štítek tam byli jen čísla nic víc , na to koukal divně , pak kde je číslo rámu není tady nikde , říkam tady výš je , posvítil na to , čitelné bylo ale to není origo je to přeražené , to máte smůlu STK vám nedám , říkám nic přeražené není , takové z výroby je ( opravdu je originál protože MZ jsem koupil od majitele v originál stavu a nic se nepřeráželo jen proběhl celolak ) tak asi 5 minutová hádka o tom že mi to nedá , říkám jako ať mi nějak prokáže že je to přeražené , však tady se to razilo do krku a tím to hasne , je to tam je , tak dobře jdeme dále , chybí vám odrazka na blatníku , říkám žádná není MZ ji má ve světle , není možné , říkám je možné , tak svítil do světla a ejhle je tam , tak že musí být i v blatníku , říkám nemusí , má být jen jedna a je ve světle , tak to prostě je , tak jdeme dále , vše brzdí , svítí troubí , bliká , brzdy jsou tuhé nic nenachází , nakonec při fotkách zjistil že budík je měněn ( na poslední fotce byl s plastovýma ručičkama já dával hliníkové ) a že je měněn podle fotek budík a že mi STK nedá protože se nedá ověřit stav km protože nemám papír ze servisu o výměně , na to mu nemám co říct , tak bohužel odcházím s 30 denní , do toho mi idiot vzal ostrý nůž ( ETIKETU jsem před STK nahřál horkovzduchem aby šla snadno dolů a říkal jsem mu že jde slupnout ) a seškrábl se štítkem i kus barvy ze značky ( stará SPZ ) takže odjíždím nasraný , ani ne tak kvůli těm 30 dnům to vyřeším s kamarádem co má servis ale kvůli tomu debilovy a poškozené značce co bude muset na celolak ....
Zní to možná jako stěžovníček ale opravdu mi bylo když jsem odjížděl do breku v kombinaci s nasraností jak někteří technici nemají vůbec respekt k tomu že někdo má opravdu starou motorku a má ji jako leštěnku , příště už dělám STK jen přes známé a nechávám si to zaplatit aby to bylo eňo ňuno a technik se choval k motorce slušně .
Starší člověk , a už to začalo , obhlédl , hmm , hmmm ,kde je číslo , říkám tady za kabely , ( bylo zanesené jak se to tře , moje blbost že jsem to neočistil za to jsem se mu omluvil že jsem na to zapoměl , protože jsme se před STK zaměřil hlavně na funčknost a toto jsem vypustil ) tak se to opucovalo , díky tomu že tam jsou kabely a je to origo štítek tam byli jen čísla nic víc , na to koukal divně , pak kde je číslo rámu není tady nikde , říkam tady výš je , posvítil na to , čitelné bylo ale to není origo je to přeražené , to máte smůlu STK vám nedám , říkám nic přeražené není , takové z výroby je ( opravdu je originál protože MZ jsem koupil od majitele v originál stavu a nic se nepřeráželo jen proběhl celolak ) tak asi 5 minutová hádka o tom že mi to nedá , říkám jako ať mi nějak prokáže že je to přeražené , však tady se to razilo do krku a tím to hasne , je to tam je , tak dobře jdeme dále , chybí vám odrazka na blatníku , říkám žádná není MZ ji má ve světle , není možné , říkám je možné , tak svítil do světla a ejhle je tam , tak že musí být i v blatníku , říkám nemusí , má být jen jedna a je ve světle , tak to prostě je , tak jdeme dále , vše brzdí , svítí troubí , bliká , brzdy jsou tuhé nic nenachází , nakonec při fotkách zjistil že budík je měněn ( na poslední fotce byl s plastovýma ručičkama já dával hliníkové ) a že je měněn podle fotek budík a že mi STK nedá protože se nedá ověřit stav km protože nemám papír ze servisu o výměně , na to mu nemám co říct , tak bohužel odcházím s 30 denní , do toho mi idiot vzal ostrý nůž ( ETIKETU jsem před STK nahřál horkovzduchem aby šla snadno dolů a říkal jsem mu že jde slupnout ) a seškrábl se štítkem i kus barvy ze značky ( stará SPZ ) takže odjíždím nasraný , ani ne tak kvůli těm 30 dnům to vyřeším s kamarádem co má servis ale kvůli tomu debilovy a poškozené značce co bude muset na celolak ....
Zní to možná jako stěžovníček ale opravdu mi bylo když jsem odjížděl do breku v kombinaci s nasraností jak někteří technici nemají vůbec respekt k tomu že někdo má opravdu starou motorku a má ji jako leštěnku , příště už dělám STK jen přes známé a nechávám si to zaplatit aby to bylo eňo ňuno a technik se choval k motorce slušně .