Po dvou letech zase vyjela

Diskusní fórum pro příznivce motocyklů MZ
Odpovědět
Uživatelský avatar
Yuri
Příspěvky: 326
Registrován: úte 03. led 2017 12:14

Po dvou letech zase vyjela

Příspěvek od Yuri »

P_20200828_174631.jpg
Zdar , chtěl bych se s vámi pochlubit o mou radost , po dvou letech práce a nervů při shánění dílů na renovaci se dílo povedlo a je skoro hotovo .
Chybí už jen udělat přední brzda a namontovat zrcátka a hotovo .
Přes zimu chci našetřit ještě a udělat komplet výplet a při tom dát do komaxitu středy kol a bude jak nová .
Ale tedy na to jak byla levná tak když se tu náklady na opravu renovaci , shánění náhrad za zničené věci na které se přišlo až přitom co byl motor na stole tak by se vyplatilo dát snad těch 40 - 50 000 a koupit nějakou v lepším stavu , protože mrtvoly se fakt neozivuji snadno .
https://youtu.be/FoXxAxTGijI

kafeacigaro
Příspěvky: 92
Registrován: pon 29. čer 2015 19:44

Re: Po dvou letech zase vyjela

Příspěvek od kafeacigaro »

Nemáš tam náhodou koleno z etz 250? Přijde mi nějak moc kulátý a moc blízko předního kola, s kolenem z etz 250 při brždění přední brzdou se šoupe kolo o koleno!

Uživatelský avatar
Yuri
Příspěvky: 326
Registrován: úte 03. led 2017 12:14

Re: Po dvou letech zase vyjela

Příspěvek od Yuri »

To nevím objednané bylo jako na 251 , původní bohužel už nemám. Mrknu na to detailněji na fotkách jiných MZ .
Ale je to klasika druhovýroba tak kdo ví jak jsou na tom

Uživatelský avatar
AresMlok
Příspěvky: 676
Registrován: sob 24. kvě 2014 16:01

Re: Po dvou letech zase vyjela

Příspěvek od AresMlok »

Foto viz níže - motoprodejna. Tváří se to jako originál, ale není to originál. Ani tohle nesedí tak, jak by mělo. Zkroutit trubku je prostě problém.
Doporučil bych Ti tlumič nasadit víc na koleno, protože jak to víc ohřeješ, tak tlumič z kolena vyletí...
Je to boj, ale dá se.
20200905_091945.jpg
20200905_091938.jpg
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150

Tomáš S.
Příspěvky: 71
Registrován: čtv 15. zář 2016 21:47
Bydliště: Brno

Re: Po dvou letech zase vyjela

Příspěvek od Tomáš S. »

Yuri: Ten karburátor je replika nebo původní? Jak ti to na něj jede?

Duracell
Příspěvky: 135
Registrován: ned 07. říj 2018 17:55

Re: Po dvou letech zase vyjela

Příspěvek od Duracell »

Kolik jsi do ní nasypal už peněz? Mně přijde, že se ty investice vrátí až tak za 15let. Samozřejmě proto to člověk nedělá, že. Pak někdo přijde a chtěl by ji koupit za 40tis, no 50 je už moc apod. Nehledě na to, když kupuješ originální díly a nechceš náhrady...

Uživatelský avatar
AresMlok
Příspěvky: 676
Registrován: sob 24. kvě 2014 16:01

Re: Po dvou letech zase vyjela

Příspěvek od AresMlok »

Mašina není moje - :_(
Zatím do ní padlo cca 30 kKč. Plus to, co platil majitel - barva a čištění motoru a některých dílů včetně zinkování a chromování - co já vím další desítka?
Po půl roce ježdění se zbláznil mechanickej reger a uvařil baterii. Klidně pustí 15V... Baterie napětí sice drží, ale nemá výkon... Po zapnutí světel okamžitě chcípe... Napětí padá k 6V, moje baterie 3 roky stará spadne na 12V. Půjde tam regler ze Shade.
Jinak ty peníze se nevrátí nikdy, protože se na tom budou postupně sypat další věci... Včera jsem "ladil" karbec, nechtěla držet volnoběh. To je mimo jiné hodně ovlivněno palubním napětím! Baterii jsem v rámci stavu zoufalého nabil a pošteloval oběhový vzduch. Za studena OK. Šel jsem to projet nějakejch 70 km. Ohřátá chytne na drc. Studená na sytič vlastně na druhý či třetí pokus. Tedy OK.
Tachometrovejch to jede 110 km/hod i proti větru. Nemám ji v ruce a zdá se mi, že časování kanálů je opravdu dle výkresu. Prostě nad 5500 otáček to umře.
Válec je cca v polovině životnosti výbrusu - tuším první. Do nějakých 3500 otáček to je docela ničemný na 4 a 5 kvalt. 4tyřka se ze 3000 rozjede, pětka s tím má problém, ale pokud bych mohl kilometr zdržovat, tak by se rozjela taky. Nad 3500 otáček to je slušný a na 150dině mě to fakt chybí. Konečně mě předjížděli opravdu jen spěchači...
No a to veselý je, jak jsem psal výše - upadlo mi zadní světlo a viselo na drátech. Praskl skelet. Nic nenaděláš...

Karbec je origo. Byl rozebrán, zbaven jakési zelené sračky a prohnán ultrazvukem. Poskládal jsem ho dle not a krom poštelování oběhového vzduchu jsem s tím nic nedělal. Barva svíčky je hnědo rezatá a skopce tomu neva, dá se jezdit se zavřeným plynem a brzdit motorem. Na vrknutí plynem reaguje okamžitě.

Mašinu sice můžeš koupit za 60 nebo 80 tisíc, ale jistotu, že se svezeš stejně nemáš.
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150

Uživatelský avatar
Yuri
Příspěvky: 326
Registrován: úte 03. led 2017 12:14

Re: Po dvou letech zase vyjela

Příspěvek od Yuri »

Tomáš S. píše:
sob 05. zář 2020 20:04
Yuri: Ten karburátor je replika nebo původní? Jak ti to na něj jede?
Karbec je origo ale motorka je asi první série měla ještě kladívka a má karbec co se dával na 250 , jede to na něj suprově , a hlavně výborně se seřizuje nepotřebuješ ani šroubovák jak jsou velký .
Nasypal jsem do ní že to ani radši nepočítám , nepočítám že se mi ta investice vrátí ale taky neplánuju ji prodat .

Uživatelský avatar
Yuri
Příspěvky: 326
Registrován: úte 03. led 2017 12:14

Re: Po dvou letech zase vyjela

Příspěvek od Yuri »

AresMlok píše:
sob 05. zář 2020 09:34
Foto viz níže - motoprodejna. Tváří se to jako originál, ale není to originál. Ani tohle nesedí tak, jak by mělo. Zkroutit trubku je prostě problém.
Doporučil bych Ti tlumič nasadit víc na koleno, protože jak to víc ohřeješ, tak tlumič z kolena vyletí...
Je to boj, ale dá se.20200905_091945.jpg20200905_091938.jpg

Jinak co se týče kolena taky mi to tam nejde , a profukuje to , pretesnim alobalem když nepomůže zkusím silikon a pak holt už nevím , nepozoroval jsem že by to drhlo .
Jinak v zimě mě čeká ještě Simson a tam jsem rozhodnutý si pro díly dojet do německého shopu či fakt i tam je kvalita tak špatná jako tady , nebo jestli mají dvojí kvalitu dílů , jedny pro sebe zmetky pro nás .

Lord_Lee
Příspěvky: 318
Registrován: stř 23. led 2013 19:04

Re: Po dvou letech zase vyjela

Příspěvek od Lord_Lee »

Moc pěkná eMZa. (tu)
251 měla koleno uprostřed plošší, tohle je buď 250 nebo prostě druhovýroba.
Příjde mi zvláštní že by se na 251 dával karburátor z 250 a kladivkový zapalování, to bych spíš tipnul na nějaký zásah kutila domácího.
Jinak myslím že ani v tom Německu už neseženeš kvalitní díly. Nikomu se nevyplatí dělat dvojí kvalitu dílů kterých se až tolik neprodá. Spíše jsou všechny díly z druhovýroby ojebaný stejně...
MZ 251 ETZ -> Yamaha XJ 600S -> Yamaha FZS 600 Fazer
Jezdit autem je jako chodit po čtyřech...

Uživatelský avatar
Yuri
Příspěvky: 326
Registrován: úte 03. led 2017 12:14

Re: Po dvou letech zase vyjela

Příspěvek od Yuri »

Je to rok 89 takže kdo ví , sám od doby co dělám v automobilce vím že když se překlenuje období modelů používají se různý díly ale možný je i ten kutil .
Každopádně já si to předělal na bezkontaktní a tento karbec mi tam vyhovuje lépe .
Ještě potřebuju někde sehnat písmena na nádrž ale to je taky dost těžké sehnat origo .

Odpovědět