Stránka 2 z 2

Re: Hmotnost pístu MZ 251

Napsal: pon 25. kvě 2020 07:55
od Harry
tady to popírání fyzikálních zákonů mě celkem baví :D-x :D-x :D-x to mi řekni, jak jsi došel na to, že můžeš vyloučit spojku?

Re: Hmotnost pístu MZ 251

Napsal: pon 25. kvě 2020 18:56
od Duracell
Osobně bych nechal vyvážit přední kolo, třeba vybrace zmizí.

Re: Hmotnost pístu MZ 251

Napsal: úte 02. čer 2020 08:34
od kafeacigaro
Docela by mě zajímalo, jak to celé dopadlo.

Re: Hmotnost pístu MZ 251

Napsal: úte 02. čer 2020 10:34
od skypan
no,sice se tady odbočilo k nějakému vyvyžování(osobně si myslím,že u dvoutaktu něco vyvažovat? :}{ názor si nechám pro sebe,nemáš přeci jenom10-12tis otáček na motoru),ale ty rozdílné váhy pístů potvrzují rozdílné směsi slitiny pístů a tím i kvalita materiálu,od toho se odvíjí jiná roztažnost a i mazivost materiálu,to je vlastně náchilnost k přidření ve válci.

Re: Hmotnost pístu MZ 251

Napsal: úte 02. čer 2020 18:41
od Tomáš S.
Kafeacigáro: Dobře to dopadlo. Emzeta jede jaxviňa, nekouří, spotřeba v normě a ...... vibruje. Pístní skupinu jsem dovážil na 425 g, což je váha origo pístu s čepem a kroužky. Abych se na to dostal ubral jsem 25 g. 9 g z pístu a o 16 g lehčí čep. Vibrace se posunuly o něco výš, ale zůstaly. Dovážení tedy ničemu zvlášť nepomůže, ale taky ničemu neuškodí.
Stejný problém řešili kdysi na Motorkářích. Bylo tam hafo příspěvků různých teoretiků kteří se v podstatě na ničem neshodli, ale jeden člověk tam napsal svoji zkušenost s dovažováním jednoválce a došel ke stejnému závěru jako já.
Harry: Spojky jako montážní celek (případně i se setrvačníkem) se u aut staticky vyvažují na cca 10 gcm. U emzety, kde je spojka součástí setrvačných hmot jsem to jen pro sichr zkontroloval a bylo to O.K. Nemůžu za to, že jsi o tom nikdy neslyšel.

Re: Hmotnost pístu MZ 251

Napsal: stř 03. čer 2020 07:18
od Harry
Hele Tome, já se vrtal v MZ, než ty jsi vůbec zjistil, že nějaký motorky existují... stejně jako já ještě tahal kačera, když už někteří tady z fora měli dávno řidičák, takže brzdi :LM