Narazil jsem na zajímavého vodníka (motoburza Alberthafen v Drážďaněch, fotograf Rolf Mahlke).
Vodou chlazená ETZ 251
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: pon 29. čer 2015 19:44
Re: Vodou chlazená ETZ 251
Podle deklů spíš 150, je to dost vošklivý.
Re: Vodou chlazená ETZ 251
uniká mi smysl, ale napadá replika z filmu Pelíšky:
- to muselo dát práce
- přitom taková blbost
- to muselo dát práce
- přitom taková blbost
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Vodou chlazená ETZ 251
Náhodou, já když jsem v ETZ 150 recykloval technický benzín tak se docela přehřívala
Re: Vodou chlazená ETZ 251
Přiblížil jsem si to a je to celé dost divné a hlavně hnusné... Rozhodně je to 150 ETZ... Ale to není až tak podstatné...
Re: Vodou chlazená ETZ 251
Je to docela namíchaný, jak se tak dívám... ten levej dekl motoru má spoustu úptav, který si ani neumím vysvětlit nádrž je z 251, každopádně vodou chlazenej motor bude dycky hnusnej
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: Vodou chlazená ETZ 251
Tak tentokrát je to opravdu 251, resp. ETZ 252 W podle konstruktéra Johannese Kehrera (to je ten pán co na MZ vyhrává česká supermona):
"Anfang der 90-iger war ich im Motorenversuch tätig und eines meiner Projekte war die ETZ 252 W. Der Zylinder erhielt vorerst eine sporatische Verkleidund zur Tarnung."
"Anfang der 90-iger war ich im Motorenversuch tätig und eines meiner Projekte war die ETZ 252 W. Der Zylinder erhielt vorerst eine sporatische Verkleidund zur Tarnung."
Re: Vodou chlazená ETZ 251
Aneb jak si vyrobit kurvítko navíc.