Re: MZ ETZ 150 s dojemným příběhem a žádostí o pár užitečných rad
Napsal: stř 05. čer 2019 13:33
Na obrázcích najdeš, co používám já. Na 251 jsem si ještě koupil origo stahovák na spojku, kterej patří do origo přípravku na půlení motoru. hodil se, protože spojka byla přilepená Loctitem.
Přípravek na půlení motoru původně držel na paletě nový rentgen na ARO...
Mezi kartery dej silikon, papír nebo silikon-papír-silikon. Na mý mašině mám silikon, na klientově silikon-papír-silikon. Měl tam strčený druhovýrobový futro ocelový kalený na předlohovou hřídel a to mělo moc velkej rantl...
Dobíjení funguje správně.
Strč do válce horní pístní kroužek a změř mezeru mez hranami kroužku. Má-li nad 1 mm, je dobrý o výbrusu uvažovat, pokud nedrží kompresi. Je-li mezera 1,6 mm je to na výbrus. Máš-li Supito, změř válec na několika místech a máš jasno hned. Na válci by neměla být cca 7 mm od vrchu vložky vybroušená hrana od pístního kroužku. Ten kroužek ve válci musí být případně pod tou vybroušenou hranou při měření...
Ozubený kola, pokud se mezi nima nic neprohnalo jsou celkem nesmrtelný. Neplatí pro primární kolo na 251.
Origo z bazaru mohou být horší než máš ve svý převodovce a pokud nevypadají jako startovací segment na foto z rajče, tak bych to moc neřešil.
Kvalita dílů, spíš se zeptej co chceš koupit a pak nějaký zkušenosti jsou - někdy super a někdy prostě prachy přímo na kanál...
Přípravek na půlení motoru původně držel na paletě nový rentgen na ARO...
Mezi kartery dej silikon, papír nebo silikon-papír-silikon. Na mý mašině mám silikon, na klientově silikon-papír-silikon. Měl tam strčený druhovýrobový futro ocelový kalený na předlohovou hřídel a to mělo moc velkej rantl...
Dobíjení funguje správně.
Strč do válce horní pístní kroužek a změř mezeru mez hranami kroužku. Má-li nad 1 mm, je dobrý o výbrusu uvažovat, pokud nedrží kompresi. Je-li mezera 1,6 mm je to na výbrus. Máš-li Supito, změř válec na několika místech a máš jasno hned. Na válci by neměla být cca 7 mm od vrchu vložky vybroušená hrana od pístního kroužku. Ten kroužek ve válci musí být případně pod tou vybroušenou hranou při měření...
Ozubený kola, pokud se mezi nima nic neprohnalo jsou celkem nesmrtelný. Neplatí pro primární kolo na 251.
Origo z bazaru mohou být horší než máš ve svý převodovce a pokud nevypadají jako startovací segment na foto z rajče, tak bych to moc neřešil.
Kvalita dílů, spíš se zeptej co chceš koupit a pak nějaký zkušenosti jsou - někdy super a někdy prostě prachy přímo na kanál...