Stránka 1 z 1

MZ 251

Napsal: úte 21. kvě 2019 19:46
od posoldikml
Zdarec MZťáci, chci se zeptat ohledně 251. Kámoš říká že jeho 251 na 2 jde na zadní pod plným, ale ta moje pod plným nemá tendenci jít na zadní ani na jedničku. Má najeto 26 tisíc, tak jestli už není vyběhaná. Jel jsem s ní max. 120 km/h. Jak jezdí vám? Díky

Re: MZ 251

Napsal: stř 22. kvě 2019 06:33
od Yuri
Nelze určit stav opotřebení podle km , vždy na to má vliv majitel , jak jezdil , jak dával olej atd atd .
Napoví ti stav komprese , kontrola vůle valce a pístu moje měla 27 000ba válec byl stavem jak u 150ky co měla 67 000

Re: MZ 251

Napsal: stř 22. kvě 2019 14:31
od Lord_Lee
251 na zadní jen plynem jo? Leda by tam měl rozetu hodně do síly nebo stál plnou vahou na nosiči, a určitě ne na dvojku.
Maximálku má 251 kolem 130-135 s originál rozetou, z kopce s větrem v zádech vytáhneš 140. Ty jsi s ní jel těch 120 protože už se ti víc nechtělo nebo už víc nejela?
Ono od těch 15 kw nelze čekat zázraky...

Re: MZ 251

Napsal: stř 22. kvě 2019 16:04
od Márty
Jak píše Lord_Lee, pokud by byla jinak zpřevodovaná, tak možná. Těch 130 tachometrových by jet, pokud je v dobrém stavu, mohla. Já dostal ze své 250 tachometrových cca 120 km/h, pak už jsem jí nechtěl trápit. Na rychlou jízdu jsou jiné mašiny... ;) Jinak, je pravda, že moje 150 na zadní šla, ale 150 byly (jsou) na rozjezd živější než 250...

Re: MZ 251

Napsal: stř 22. kvě 2019 16:18
od AresMlok
Tak samozřejmě, že moje MZta jede líp než kámošova... X(
Taky je pravda, že ještě celkem nedávno 130 jezdily 6-tistovky...
Dofoukej kola, polaď třmen, pakny a řetěz a třeba pojedeš rychleji (vstříc smrti v 17-ti letech).
Sundej hlavu, dej píst do DÚ a koukni jestli máš obroučku 6-7 mm pod horní hranou vložky válce. To napoví.

Re: MZ 251

Napsal: stř 22. kvě 2019 16:43
od Márty
AresMlok: Ještě jsi mu zapomněl napsat, ať 20 kilo zhubne :D

Re: MZ 251

Napsal: čtv 23. kvě 2019 02:43
od kafeacigaro
dvěpůlky jdou naprdel i s 21z a to mám dost přes 90kg, ale jenom na jedničku i bez škubání přes spojku tzv. výplachem (nevim kterej myslytel vymyslel tento výraz :C :U) a při necitlivém přeřazení z nakrev vytočené jednotky na dvojku se mi přední kolo o pár cm přizvedlo tím škubancem, ale nemá to rád spojkovej unašeč, protože jsou to dvě kola snýtovaná k sobě, naštěstí už mi není 18 a tak už to nekurvim jako zamlada, na dvojku to jde zvednout, pokud si stoupneš na zadní stupačky a k těm tachometrům, stáhněte si aplikaci do telefonu a pak to porovnejte, protože tacho ti sice v pytli za autem a ještě z kopce ukáže 140 když se ti to povede vytočit do 6000 s 21zubem, ale od toho si klidně můžeš odečíst 10

Re: MZ 251

Napsal: čtv 23. kvě 2019 07:33
od Harry
Zkus se podívat tady:
http://newforum.mz-world.cz/newforum/vi ... t=desatero

Typuju body 5, 8 a 10

Re: MZ 251

Napsal: čtv 23. kvě 2019 12:10
od AresMlok
Márty: se polepším...

Re: MZ 251

Napsal: sob 25. kvě 2019 19:14
od posoldikml
:V1 Díky kluci za rady, další věc je přední brzda. Dám vám sem odkaz na video. Nelíbí se mi to prskání. Je to cajk? A ještě když dám plný plyn tak se mi napnou přední vidlice a je to strašná jeba když se napnou. Nevíte proč? Díky

https://youtu.be/Ylrorvm8Au8

Re: MZ 251

Napsal: sob 25. kvě 2019 23:25
od AresMlok
Mě to pumpa dělá taky. Jakmile nastartuju, tak to nedělá, jelikož kravál motoru je větší >:D<

Ono to někdy trochu tluče i při postavení na stojan se správným množstvím tlumičovýho oleje.

Chtělo by to rozdělat a kouknout jak na tom jsou střeva. KO bude Miramidový pístní kroužek, taky možná olej již není olejem ve funkčním stavu nebo ho je málo. Taky nemusí těsnit šrouby šavlí, ale to by se asi vidlice příliš lehce potápěly...
Můžou být pomordovaný pružiny přepouštěcího ventilu nebo dorazu šavlí.
Už jsem to viděl i blbě poskládaný... :}{

Re: MZ 251

Napsal: ned 26. kvě 2019 15:29
od posoldikml
Aha, no to se ukáže až při renovaci.

Re: MZ 251

Napsal: ned 26. kvě 2019 22:52
od Yuri
Bych to zahodil a dál tam pumpu z Japonce , mám ji na 150ce a funguje to naprosto špičkově , a hlavně nikde nic neteče , brzda je tedy tvrdší ale ne nijak zásadně , musí na to člověk krapet s citem.

Re: MZ 251

Napsal: stř 29. kvě 2019 08:13
od posoldikml
A jakou přesně prosím? Díky

Re: MZ 251

Napsal: stř 29. kvě 2019 14:18
od Ukulele
posoldikml píše:Zdarec MZťáci, chci se zeptat ohledně 251. Kámoš říká že jeho 251 na 2 jde na zadní pod plným, ale ta moje pod plným nemá tendenci jít na zadní ani na jedničku. Má najeto 26 tisíc, tak jestli už není vyběhaná. Jel jsem s ní max. 120 km/h. Jak jezdí vám? Díky
A po obou kolech jede?Vono je to totiž lepší.

Re: MZ 251

Napsal: čtv 30. kvě 2019 19:56
od posoldikml
Yuri píše:Bych to zahodil a dál tam pumpu z Japonce , mám ji na 150ce a funguje to naprosto špičkově , a hlavně nikde nic neteče , brzda je tedy tvrdší ale ne nijak zásadně , musí na to člověk krapet s citem.
A jakou prosím? Já jsem četl z Jawy 350, ale nevím jistě. Radši bych jak píšeš ty z toho japonce.

Re: MZ 251

Napsal: čtv 30. kvě 2019 21:52
od Pandrhola
Jestli chceš pumpu že 350,tak ta se mi doma válí v garáži... Za pár piv ti ji dám, jestli chceš. :B

Re: MZ 251

Napsal: ned 02. čer 2019 22:15
od posoldikml
Pandrhola píše:Jestli chceš pumpu že 350,tak ta se mi doma válí v garáži... Za pár piv ti ji dám, jestli chceš. :B
Odkud jsi?

Re: MZ 251

Napsal: ned 02. čer 2019 22:17
od posoldikml
Ještě jedna otázka, liší se motor na 250 a na 251?

Re: MZ 251

Napsal: úte 04. čer 2019 11:12
od Yuri
Ne jsou stejné , rozdíly jsou akorát v zapalování , kdy se do starších ročníků dávalo kontaktní. A během roků pak i výkony tady je popis motorů na 251 .
https://www.motorkari.cz/motokatalog/mz/mz-etz-251.html

A 250 , https://www.motorkari.cz/motokatalog/mz/mz-etz-250.html