Stránka 1 z 1

Motor po GO + výfuk

Napsal: čtv 21. bře 2019 15:16
od Pandrhola
Zdar, zítra si povezu od pana ,,doktora´´ motorku po GO. Mám Dilema ohledně výfuku, protože ho mám nový... Když budu zajíždět s více oleje, nezaseru kompletně výfuk tak že už nepůjde vypálit po zajetí rychlejší jízdou?
Kolik km mám vlastně zajíždět? Někdo říká 2000km a další třeba 4000km... to se mi zdá nějak moc.
Když jsem v pubertálním věku zadřel MZtu, tak jsem po opravě neměl ani tucha o nějakém zajíždění a prakticky hned jsem tomu dával co to dalo. Mzta pak jela jak drak.

Re: Motor po GO + výfuk

Napsal: ned 24. bře 2019 14:11
od AresMlok
Máš-li origo válec a českej píst, pak záleží ma tom, na kolik stovek je výbrus udělán. Bude-li na 5 stovek, pak budeš zajíždět cca 2 000 km, bude-li na 3 stovky, pak klidně 4 000 km. Lej do ní kloudnej olej a výfuk nebudeš muset řešit. Osolíš to a bude čisto.

Re: Motor po GO + výfuk

Napsal: ned 24. bře 2019 22:46
od Yuri
Já loni zajížděl na mogul TS a zajížděl jsem cca 2500 km , prvni nádrž 1:33 další krapet méně a tak jsem ubíral až jsem byl na 1:50 a přešel jsem na mogul TSF , výfuk ani koleno nijak zakarbonovane nebylo.
Od koho máš výfuk ? Já ho bral na motoprodejne a tedy kvalita nic moc ....

Re: Motor po GO + výfuk

Napsal: pon 25. bře 2019 11:48
od Pandrhola
Tak tomu tedy nebudu prvních pár nádrží moc nakládat. Teď mám najeto asi 100km a nějakou sílu ten motor má :IO Už i nějaký ten kopeček s mou váhou 105kg v pohodě jedu na čtyřku. Uvažoval jsem co za olej do toho lít a asi taky vemu ten Mogul. Výfuk jsem bral z polska, stejně jako zadní tlumiče a další drobné kokotiny. Oproti českým obchodům jsem dost ušetřil a myslím, že i oni to mají z polska. Já bydlím asi 4km od hranic a nechal jsem si to poslat na polskou zásilkovnu.

Re: Motor po GO + výfuk

Napsal: pon 25. bře 2019 12:04
od Pandrhola
Ještě jsem našel tento olej... máte zkušenosti?

https://eshop.melichar.cz/Husqvarna-LS-1-Ll-d24952.htm

Re: Motor po GO + výfuk

Napsal: pon 25. bře 2019 21:48
od Yuri
Můžeš se podělit o ten polský obchod ?
Protože já mám to samé tušení jak ty že díly dělají jedni a ty samý a obchody si pak sází marže podle sebe .....
Jinak s tím olejem co jsi uvedl zkušenosti nemám , já zkoušel akorát Castrol , pak obyč M2t a nakonec jsem si oblíbil mogul TSF ( neplést s TS to je trochu jiný , ten jsem.pouzival jen pro záběh a pak až modrý TSF ) a u toho jsem zůstal , jezdí mi na něj vše , Simson i obě MZty , křovinak , pila.
MZ s tím dala i Harrachov v létě .

Re: Motor po GO + výfuk

Napsal: úte 26. bře 2019 11:37
od Pandrhola
V Polsku je těch obchodu hodně. Já si vždy když něco potřebuju projedu Allegro- to je něco jako u nás aukro. Tam si vyberu nejlepší nabídku. Inzerujou tam různé eshopy. Naposledy jsem myslím bral přes motrix.pl. Jestli si dobře vzpomínám tak tam ale taky není úplně všechno levnější. Je potřeba porovnávat ceny.

Re: Motor po GO + výfuk

Napsal: pát 29. bře 2019 22:47
od Yuri
To já si rovnám , hlavně tu u tuzemských , a je třeba dost nepoměr moto-prodejna vs třeba motousti , kde cena u dílů je třeba dvojnásobek u motoprodejny , a že jakože špička my ty jejicj díly nepřijdou .... .
Tak proto jsem přemýšlel že skočím i m Polákům co mají pěkného.
U motoprodejny mě rozsekali naposledy brdzove destičky že neseděli do vodítek a museli se zbrousit .....

Re: Motor po GO + výfuk

Napsal: sob 30. bře 2019 10:13
od Pandrhola
Jo já třeba loni musel pilovat kompletně všechny spojkové lamely... měly prostě o cca 4mm větší průměr a nevlezly se do koše :-|--- asi už mají vytahané formy nebo co. To byla taky prdel...

Re: Motor po GO + výfuk

Napsal: ned 31. bře 2019 09:21
od AresMlok
Destičky a spojkový lamely se musí občas brousit. Jenže to je v pohodě, protože to je vidět hned.
Já teď sesazoval kartery na 150dinu a dva dny řešil, proč po lehkém dotažení šroubů u převodovky se převodovka odmítá točit. Skončilo to nákupem papírovýho těsnění mezi kartery a ono nic. Po několikerém rozpůlení motoru jsem nakonec vzal šupleru a jak idiot přeměřoval střeva převodovky abych zjistil, že kdosi v minulosti vyměnil futro pro předlohovou hřídel a to mělo cca o půl ne-li celý milimetr vyšší lem.
Takže futro ven, na brusku a o půl milimetru slíznout lem a ejhle - makalo to napoprvý.
To, že vnitřek karterů je vyvařován a kartery maj mezi sebou i 2 desetiny milimetru fuku je už jen na dokreslení koloritu...
Bylo mě divný, že šrouby převodovky byly před prvním půlením motoru dotaženy na sladko...

Re: Motor po GO + výfuk

Napsal: ned 31. bře 2019 11:20
od Pandrhola
No tak z toho bych se posral... moje nervy nejsou na tohle stavěné :C