Stránka 1 z 1

mz 150

Napsal: stř 01. srp 2018 15:46
od jouvi1
Ahoj, mám problém s mojí mztou ..1. je po GO (1 výbrus , repas kliky ,gufera,ložiska) najeto už přes 2000 Km a nechce jet víc jak 90 před GO v pohodě 100 i 110.

2.když jedu tak 10 minut 90 rychlost začne klesat až na 70 musím podřadit a zase vytočit ale radši většinou zpomalím protože mám strach že zadřu :D

3. otáčkoměr mě celkem skáče vyměnil jsem skoro vše takže se chci zeptat jestli to dělalo i originálně ročník 89 :D

jinak jsem si dělal GO doma všecko uplně v pohodě až na pístní kroužky které jsem si musel spilovat jeden jsem spiloval o skoro 1 mm a druhý tak 0.03,0.04 mm +-
nesetkal se stím někdo ? :) díky :_(

Re: mz 150

Napsal: stř 01. srp 2018 16:35
od Yuri
Ahoj , takto mi to jelo když jsem to letos zajížděl a měl jsem nastavenou bohatou směs kvůli zajetí , mrkni prvně na nastavení karburátoru a směsi.
Ale ten ubytek výkonu je divný , nepridira se ti to ?
Já jsem tedy 2000 km ještě jezdil pianko a jen občas jsem to přitočil a pak zase přidržet do mezních otáček co jsou v bibli a až nějak po 2700 jsem tomu začal nakládat .
Otáčkoměr mi jde krásně přesně ale takto mi hapruje tachometr mezi 30 - 50 :D
Jestli jsi vyměnil už vše co se otáčkoměru týče tak může být vadný už samotný otáčkoměr.

Re: mz 150

Napsal: stř 01. srp 2018 22:00
od AresMlok
Ke zpomalování:
než se ohřeje píst - jede to
než se ohřeje válec - nejede to
ohřátý píst a válec - jede to
přehřátý píst a válec - nejede to
Výše popsané platí pro zajíždění po výbrusu. Zpravidla je na "vině" těsný výbrus. Písty z druhovýroby se totiž zpravidla více roztahují než origo DDR. Makat při jakýchkoli podmínkách provozu to bude tak po 5 000 km. Ještě dlouho budeš mít pocit, že je všechno špatně. Není, jen to chce trpělivost a seřízený karbec...

Piloval jsi kroužky? Proč? Pilníkem jdou stáhnout 0,03 mm?

Nemáš náhodou v otáčkoměru ohlou ručičku směrem ke sklíčku?

Re: mz 150

Napsal: čtv 02. srp 2018 09:09
od Harry
jak poznáš, že se ti to hřeje?

Re: mz 150

Napsal: čtv 02. srp 2018 10:33
od Márty
AresMlok píše:Piloval jsi kroužky? Proč? Pilníkem jdou stáhnout 0,03 mm?
Přesně tahle otázka mne taky napadla - nějak si to pilování pístních kroužků neumím představit :-)T

Re: mz 150

Napsal: čtv 02. srp 2018 11:46
od jouvi1
Totiž originálně , se dělal 1 výbrus a vic mm válce a u nás je to na míň(u nich se udělá placnu z 33 na 35 a u nás ještě 34 takže to zvládne více výbrusu než originálně) takto mi to řekl borec v Mototechně když jsem přebíral válec a kliku ) tak nesedí pístní kroužek a musel jsem ho spilovat tak aby ve válci měl vůli 0.03 mm a jeden jsem právě prepisk a druhý zkusím ještě malinko ubrat


A jinak jsem zapomněl ještě jednu závadu - z karbecu občas začne valit totálně benzín nějakou dírkou která je naproti válci potom zatahnu kohoutek a po chvilce jízdy pustím a je to v pohodě a chčije to celkem dost :(

Re: mz 150

Napsal: čtv 02. srp 2018 12:06
od Yuri
Mě to udělali přesně na rozměr pístu a kroužků tedy .. , ten karburátor se ti přepravuje , nezavira ti ventil , buď špatný plovák , ventil nebo nějaký sajrajt v ty ose plováku pak se seknou , to chce rozdělat zkontrolovat v jakém stavu plovák je , či není deformovaný nebo děravý.
Nejlépe sklenici posadit na ni a pouštět benzín koukat jak to zavira a či je správná hladina.

Re: mz 150

Napsal: čtv 02. srp 2018 12:44
od AresMlok
Borec v Mototechně sice má pravdu, ale to se týká Jawy. Tam skutečně za příhodných okolností můžeš mít 8 výbrusů. U Mz v originále jen 4. U obojího zvětšíš vrtání o 2 mm na průměru válce.
Zabrus jehlový ventil buď zubní pastou nebo plavenou křídou.