STK
STK
Byla to asi otázka času a už je to tady - dneska ráno jsem s Dragem neprošel STK Široké řídítka (origo mají 88,5 cm, moje mají 116-120 cm + blinkry v nich, ty jsou bez homologace), SPZ bokem která není zapsaná jako výjimka (loni mi tam jiný technik řekl, že to je pohoda, být tam může, viditelná z 30 stupňů je - letos už tomu tak není ) a zadní světlo (není originál, homologaci má, ale není tam napsané/vyznačené, co to je za světlo, jestli zadní, brzdové...prostě světlo do piče, ne? )
Co se mi ale líbilo, tak borec byl férový a pohodář, přišel mi to zkontrolovat do fronty a aspoň jsem tak nepřišel o prachy
Takže mi nezbyde, než to hodit ze skály nebo zainvestovat cca 10 litrů a jezdit pak na tuctovém, skoro origo Dragovi...Už za jízdy nebude ten pocit, že má člověk o 2-3 cm větší péro, jak říkal Harry
Co se mi ale líbilo, tak borec byl férový a pohodář, přišel mi to zkontrolovat do fronty a aspoň jsem tak nepřišel o prachy
Takže mi nezbyde, než to hodit ze skály nebo zainvestovat cca 10 litrů a jezdit pak na tuctovém, skoro origo Dragovi...Už za jízdy nebude ten pocit, že má člověk o 2-3 cm větší péro, jak říkal Harry
Naposledy upravil(a) Zdeno dne stř 25. dub 2018 12:40, celkem upraveno 1 x.
Re: STK
To nasere, ale ministerstvo ty podmínky mění jak fusekle tak otázka jestli to ti technici stíhaj sledovat, tady máš snad aktuální instrukce, od strany 6:
https://www.mdcr.cz/getattachment/Dokum ... 8.pdf.aspx
pokud jsou řidítka širší než celkové rozměry v TP tak to neukecáš, blinkry bez homologace stopro ne.
Zadní světlo pokud má homologaci tak by mělo projít i když není originál a značka záleží kde je, to s těma 30 stupněma pořád platí, ale je tam vícero dalších podmínek.
Ještě to můžeš vše povyměňovat na STK a pak to zase vrátit zpět, jen se pak musíš modlit aby jsi neměl nějakej ťukanec nebo jsi nepotkal šťouravý benga :-D
https://www.mdcr.cz/getattachment/Dokum ... 8.pdf.aspx
pokud jsou řidítka širší než celkové rozměry v TP tak to neukecáš, blinkry bez homologace stopro ne.
Zadní světlo pokud má homologaci tak by mělo projít i když není originál a značka záleží kde je, to s těma 30 stupněma pořád platí, ale je tam vícero dalších podmínek.
Ještě to můžeš vše povyměňovat na STK a pak to zase vrátit zpět, jen se pak musíš modlit aby jsi neměl nějakej ťukanec nebo jsi nepotkal šťouravý benga :-D
MZ 251 ETZ -> Yamaha XJ 600S -> Yamaha FZS 600 Fazer -> Honda XL650V Transalp
Jezdit autem je jako chodit po čtyřech...
Jezdit autem je jako chodit po čtyřech...
Re: STK
Ještě bych neházel flintu do žita a zkusil jinou STK s nějakým známým/kámošem, a případně situaci podpořit peněžní homologační vložkou do výfuku nebo jinam
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Re: STK
Viktor+Pete: Vyloženě kámoše/známého na STK nemám...Jezdíval jsem k jednomu po známosti, kterému jsem dával nějaké to kilčo do kapsy (a stejně to bylo: "ty pičo co ty řídítka? Kurva a co ta SPZ? No do příště napravit, jinak smůla."), ale jak už jde mašina dovnitř, všechno se fotí a je to pod kamerama, tak už si to na triko nikdo nevezme...
Dragy si cenu celkem drží, jestli ho pak v origo stavu střelím za více, se uvidí, až ten čas nastane
Edit: I kdybych někoho úspěšně uplatil, stačí pak na cestě potkat nějakého nekamarádského policajta (dneska jsem jich za těch 80 km potkal 5 ) a budu stejně v hajzlu
Dragy si cenu celkem drží, jestli ho pak v origo stavu střelím za více, se uvidí, až ten čas nastane
Edit: I kdybych někoho úspěšně uplatil, stačí pak na cestě potkat nějakého nekamarádského policajta (dneska jsem jich za těch 80 km potkal 5 ) a budu stejně v hajzlu
Re: STK
Vůbec nevidím problém v tom tam na stk instalovat užší řidítka a koupit na alliexpresu homologované blinkry a vyrobit provizorní držák na značku z kusu pásoviny na jeden šroub. Práce na jedno odpoledne za cca 1500. Pak to vyměníš zpět.
Jinak samozřejmě o podvodech na stk nic nevím a můj stroj byl vloni při silniční kontrole uváděn jako příklad, protože mám vzadu vkusně umístěnou odrazku, která je dneska životně důležitá. Pravděpodobně víc než fungující brzdy a dobré pneumatiky.
Fuck the system
Jinak samozřejmě o podvodech na stk nic nevím a můj stroj byl vloni při silniční kontrole uváděn jako příklad, protože mám vzadu vkusně umístěnou odrazku, která je dneska životně důležitá. Pravděpodobně víc než fungující brzdy a dobré pneumatiky.
Fuck the system
Re: STK
Hoši podle mé zkušenosti se změnilo akorát to, že to fotí a je to dražší. Včera jsem byl na STK a problém jsem neměl.
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.