Stránka 1 z 1

Pořízení ETZ 251

Napsal: stř 06. zář 2017 20:33
od Yuri
Zdar všichni ,

chtěl bych radu , chtěl bych pořídit ještě jednu MZ ke svojí 150 a to 251čku.
150ku mam s origo techničákem a origo SPZ a spíše ji chci mít jako mazlíka na občasné vyjíždky na srazy a podobně a cestovní bych chtěl 251čku , napadla mě přímo verze s oil masterem a tu je problém žádnou jsem nikde neviděl , dělali se vůbec v nějakém trochu větším čísle ?
Dále tu v tuzemsku jich moc není , ale co jsem koukl na polský bazar tam jich je více než dost a za docela rozumné peníze , našel se tu někdo kdo ji bral z Polska ? Docela se toho bojím protože poláci jsou patlalové ale to samé je i tu , takže každou radu vítám :)

Re: Pořízení ETZ 251

Napsal: čtv 21. zář 2017 22:30
od Viktor
Zpatlané jsou tady i tam, to si moc nevybereš...

Re: Pořízení ETZ 251

Napsal: stř 27. zář 2017 00:05
od Yuri
tak v patek jedu pro vyhlidlou 251cku , chce za ni cca 28 000 , podle fotek vypada ve velmi slusnem stavu .
Nejake rady na co konkretne u 251 dat pozor , krom klasiky jestli neni hnutej ram , vidle trefena kola atd.

Re: Pořízení ETZ 251

Napsal: stř 27. zář 2017 12:14
od Márty
Spojka - na tu dvaapůle trpí

Jinak: http://newforum.mz-world.cz/newforum/vi ... =10&t=3309

Re: Pořízení ETZ 251

Napsal: stř 27. zář 2017 12:59
od AresMlok
Taky se zeptej na jakou zázračnou směs jezdil. Ještě před tím bych ale kouknul na svíčku, jak vypadá...
Jak začne mlet o nový baterii, počítej s repasí dobíjení.
Zapni zapalování s hlavním světlometem a pusť blinkry. Kontrolky Ti napoví, jak na tom baterie je.
Páka zadní brzdy a stupačková trubka o případných pádech napoví nejvíc...

PS: k trefeným kolům - hliníkový ráfky jsou měkký bláto, to ohneš i montpákou. Natož dírou či frézováním. To řeš jen pokud to bude opravdu moc.

Re: Pořízení ETZ 251

Napsal: stř 27. zář 2017 20:33
od Majkl
Spojka na 250 trpí? Zajímavý, je pravda, že "trpí" ale jen když dáš 2 neoriginální díly k sobě, který mají jiný stupně na kuželu, to ti pak do sebe nesedne tak, jak by mělo ;) já mám na své 250 spojku lepenou už asi 4tým rokem a netrpí nic - motor má natočeno kolem 70tis. ( furt to lítá a furt to napadá :}{ :}{ :}{ )

Nevýhoda je toho kuželu, ovšem když se to dobře udělá, jen tak to samo nespadne a drží to jak sviňa ;)

Re: Pořízení ETZ 251

Napsal: stř 27. zář 2017 20:37
od Viktor
Majk: Dobrý no, ale těch 70 000 km jsi na tu spojku nenajel ty... Ta spojka je u 251 prostě zvláštně řešená, o tom žádná... ETZ 150 je v tomto ohledu lepší.

Re: Pořízení ETZ 251

Napsal: stř 27. zář 2017 20:43
od Majkl
Viktor píše:Majk: Dobrý no, ale těch 70 000 km jsi na tu spojku nenajel ty... Ta spojka je u 251 prostě zvláštně řešená, o tom žádná... ETZ 150 je v tomto ohledu lepší.
O tom žádná, jak říkáš, spojku jsem si dělal já... Jasný, je dost divně řešená, každopádně si myslím, že když to člověk udělá dobře, nebo když to drží a sedne si to tak jak má, proč by to nemohlo fungovat?
Je pravda, že když jsem to koupil před těma 9 rokama, tak jsem motor půlil 4x... Ono je to asi taky o tom, kdo na tom taky jak jezdí a jak se k tomu chová...
150 to má řešený určitě líp, ale zase to moc nejede !:)!

Re: Pořízení ETZ 251

Napsal: čtv 28. zář 2017 23:21
od Yuri
díky za rady hoši ,snad se zítra zadaří když už tam jedu :) Pak pošlu foto když to dobře dopadne a nebude to nějaké šméčko za ty peníze.

Re: Pořízení ETZ 251

Napsal: sob 30. zář 2017 11:30
od Vladan
Stejně řešenou spojku měly i krosový MZ a problém s přenosem mnohem většího krouťáku nebyl - jedinou nevýhodou tohoto konstrukčního řešení je, že není blbuvzdorný umožňuje zásah jelitům... 8-)

Re: Pořízení ETZ 251

Napsal: stř 04. říj 2017 17:11
od Yuri
No z motorky sešlo nějaký překupník mě přeplatil a když jsem jí měl zarezervovanou tak prodávajícího uplatil cca o 10 000 kč a motorku mi vyfouk , to by se člověk z toho ..... :-(I

No nevzdávám a hledám dál mám tam ještě pár kandidátů a nevím z čeho si vybrat tak se ptám tu.

Horký kandidát je tento , nemá tedy moc fotek ale stav vypadá originál a nechce za ní moc ( můj rozpočet je 35 000 kč a chce za ní cca 25 000 , takže by byl prostor pro opravy úpravy ).
https://sprzedajemy.pl/mz-etz-251-zamie ... nr53566018

A nebo tato ale nevím zase či věřit že to udělal pořádně , za tu chce cca 30 000 ale píše že je komplet postavená od znova i s vyměněnou elektrikou ( ta kamotáž je hrozná a šla by pryč ).
https://sprzedajemy.pl/mz-etz-251-301-p ... nr53012737

No co myslíte hoši dík za každý názor.

Re: Pořízení ETZ 251

Napsal: stř 04. říj 2017 21:21
od Vladan
...ta kapotáž je origo ;)

Re: Pořízení ETZ 251

Napsal: čtv 05. říj 2017 10:37
od Yuri
To sem nevedel , moc takto okapotovanych sem nevidel , no nakonec jedu pro tu po renovaci, pan mi poslal dalsi fotky a vypada vse dobre , snad to bude i dobre kdyz dojedu a dobre pojede jinak si dam slusny vylet :D

Re: Pořízení ETZ 251

Napsal: sob 07. říj 2017 23:43
od Yuri
z 251 sešlo , při cestě pro ní se mi rozlítlo v autě turbo a Octávka mi začala hulit tak jako mi MZ nikdy nehulila .
Takže peníze na mašinu půjdou na opravu auta , asi mi ta 251 není souzená , zůstanu holt u 150ky.

Re: Pořízení ETZ 251

Napsal: ned 08. říj 2017 15:02
od Viktor
No, smolík a nebo nad tebou někdo drží ochranou ruku :-)

Re: Pořízení ETZ 251

Napsal: ned 08. říj 2017 15:10
od AresMlok
Myslím, že B je správně (tu)

Re: Pořízení ETZ 251

Napsal: ned 08. říj 2017 18:46
od Yuri
Jojo taky si myslím že asi B , udělám si aspon pořádně 150ku a pokud vše nespolkne auto zainvestuju do origo kufrů :)