Pořízení ETZ 251
Pořízení ETZ 251
Zdar všichni ,
chtěl bych radu , chtěl bych pořídit ještě jednu MZ ke svojí 150 a to 251čku.
150ku mam s origo techničákem a origo SPZ a spíše ji chci mít jako mazlíka na občasné vyjíždky na srazy a podobně a cestovní bych chtěl 251čku , napadla mě přímo verze s oil masterem a tu je problém žádnou jsem nikde neviděl , dělali se vůbec v nějakém trochu větším čísle ?
Dále tu v tuzemsku jich moc není , ale co jsem koukl na polský bazar tam jich je více než dost a za docela rozumné peníze , našel se tu někdo kdo ji bral z Polska ? Docela se toho bojím protože poláci jsou patlalové ale to samé je i tu , takže každou radu vítám
chtěl bych radu , chtěl bych pořídit ještě jednu MZ ke svojí 150 a to 251čku.
150ku mam s origo techničákem a origo SPZ a spíše ji chci mít jako mazlíka na občasné vyjíždky na srazy a podobně a cestovní bych chtěl 251čku , napadla mě přímo verze s oil masterem a tu je problém žádnou jsem nikde neviděl , dělali se vůbec v nějakém trochu větším čísle ?
Dále tu v tuzemsku jich moc není , ale co jsem koukl na polský bazar tam jich je více než dost a za docela rozumné peníze , našel se tu někdo kdo ji bral z Polska ? Docela se toho bojím protože poláci jsou patlalové ale to samé je i tu , takže každou radu vítám
Re: Pořízení ETZ 251
Zpatlané jsou tady i tam, to si moc nevybereš...
Re: Pořízení ETZ 251
tak v patek jedu pro vyhlidlou 251cku , chce za ni cca 28 000 , podle fotek vypada ve velmi slusnem stavu .
Nejake rady na co konkretne u 251 dat pozor , krom klasiky jestli neni hnutej ram , vidle trefena kola atd.
Nejake rady na co konkretne u 251 dat pozor , krom klasiky jestli neni hnutej ram , vidle trefena kola atd.
Re: Pořízení ETZ 251
Taky se zeptej na jakou zázračnou směs jezdil. Ještě před tím bych ale kouknul na svíčku, jak vypadá...
Jak začne mlet o nový baterii, počítej s repasí dobíjení.
Zapni zapalování s hlavním světlometem a pusť blinkry. Kontrolky Ti napoví, jak na tom baterie je.
Páka zadní brzdy a stupačková trubka o případných pádech napoví nejvíc...
PS: k trefeným kolům - hliníkový ráfky jsou měkký bláto, to ohneš i montpákou. Natož dírou či frézováním. To řeš jen pokud to bude opravdu moc.
Jak začne mlet o nový baterii, počítej s repasí dobíjení.
Zapni zapalování s hlavním světlometem a pusť blinkry. Kontrolky Ti napoví, jak na tom baterie je.
Páka zadní brzdy a stupačková trubka o případných pádech napoví nejvíc...
PS: k trefeným kolům - hliníkový ráfky jsou měkký bláto, to ohneš i montpákou. Natož dírou či frézováním. To řeš jen pokud to bude opravdu moc.
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: Pořízení ETZ 251
Spojka na 250 trpí? Zajímavý, je pravda, že "trpí" ale jen když dáš 2 neoriginální díly k sobě, který mají jiný stupně na kuželu, to ti pak do sebe nesedne tak, jak by mělo já mám na své 250 spojku lepenou už asi 4tým rokem a netrpí nic - motor má natočeno kolem 70tis. ( furt to lítá a furt to napadá )
Nevýhoda je toho kuželu, ovšem když se to dobře udělá, jen tak to samo nespadne a drží to jak sviňa
Nevýhoda je toho kuželu, ovšem když se to dobře udělá, jen tak to samo nespadne a drží to jak sviňa
Re: Pořízení ETZ 251
Majk: Dobrý no, ale těch 70 000 km jsi na tu spojku nenajel ty... Ta spojka je u 251 prostě zvláštně řešená, o tom žádná... ETZ 150 je v tomto ohledu lepší.
Re: Pořízení ETZ 251
O tom žádná, jak říkáš, spojku jsem si dělal já... Jasný, je dost divně řešená, každopádně si myslím, že když to člověk udělá dobře, nebo když to drží a sedne si to tak jak má, proč by to nemohlo fungovat?Viktor píše:Majk: Dobrý no, ale těch 70 000 km jsi na tu spojku nenajel ty... Ta spojka je u 251 prostě zvláštně řešená, o tom žádná... ETZ 150 je v tomto ohledu lepší.
Je pravda, že když jsem to koupil před těma 9 rokama, tak jsem motor půlil 4x... Ono je to asi taky o tom, kdo na tom taky jak jezdí a jak se k tomu chová...
150 to má řešený určitě líp, ale zase to moc nejede
Re: Pořízení ETZ 251
díky za rady hoši ,snad se zítra zadaří když už tam jedu Pak pošlu foto když to dobře dopadne a nebude to nějaké šméčko za ty peníze.
Re: Pořízení ETZ 251
Stejně řešenou spojku měly i krosový MZ a problém s přenosem mnohem většího krouťáku nebyl - jedinou nevýhodou tohoto konstrukčního řešení je, že není blbuvzdorný umožňuje zásah jelitům...
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Pořízení ETZ 251
No z motorky sešlo nějaký překupník mě přeplatil a když jsem jí měl zarezervovanou tak prodávajícího uplatil cca o 10 000 kč a motorku mi vyfouk , to by se člověk z toho .....
No nevzdávám a hledám dál mám tam ještě pár kandidátů a nevím z čeho si vybrat tak se ptám tu.
Horký kandidát je tento , nemá tedy moc fotek ale stav vypadá originál a nechce za ní moc ( můj rozpočet je 35 000 kč a chce za ní cca 25 000 , takže by byl prostor pro opravy úpravy ).
https://sprzedajemy.pl/mz-etz-251-zamie ... nr53566018
A nebo tato ale nevím zase či věřit že to udělal pořádně , za tu chce cca 30 000 ale píše že je komplet postavená od znova i s vyměněnou elektrikou ( ta kamotáž je hrozná a šla by pryč ).
https://sprzedajemy.pl/mz-etz-251-301-p ... nr53012737
No co myslíte hoši dík za každý názor.
No nevzdávám a hledám dál mám tam ještě pár kandidátů a nevím z čeho si vybrat tak se ptám tu.
Horký kandidát je tento , nemá tedy moc fotek ale stav vypadá originál a nechce za ní moc ( můj rozpočet je 35 000 kč a chce za ní cca 25 000 , takže by byl prostor pro opravy úpravy ).
https://sprzedajemy.pl/mz-etz-251-zamie ... nr53566018
A nebo tato ale nevím zase či věřit že to udělal pořádně , za tu chce cca 30 000 ale píše že je komplet postavená od znova i s vyměněnou elektrikou ( ta kamotáž je hrozná a šla by pryč ).
https://sprzedajemy.pl/mz-etz-251-301-p ... nr53012737
No co myslíte hoši dík za každý názor.
Re: Pořízení ETZ 251
...ta kapotáž je origo
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Pořízení ETZ 251
To sem nevedel , moc takto okapotovanych sem nevidel , no nakonec jedu pro tu po renovaci, pan mi poslal dalsi fotky a vypada vse dobre , snad to bude i dobre kdyz dojedu a dobre pojede jinak si dam slusny vylet
Re: Pořízení ETZ 251
z 251 sešlo , při cestě pro ní se mi rozlítlo v autě turbo a Octávka mi začala hulit tak jako mi MZ nikdy nehulila .
Takže peníze na mašinu půjdou na opravu auta , asi mi ta 251 není souzená , zůstanu holt u 150ky.
Takže peníze na mašinu půjdou na opravu auta , asi mi ta 251 není souzená , zůstanu holt u 150ky.
Re: Pořízení ETZ 251
No, smolík a nebo nad tebou někdo drží ochranou ruku
Re: Pořízení ETZ 251
Myslím, že B je správně
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: Pořízení ETZ 251
Jojo taky si myslím že asi B , udělám si aspon pořádně 150ku a pokud vše nespolkne auto zainvestuju do origo kufrů