Zdravím,
logická otázka: keď existuje športový vzduch. filter prečo ho nepoužiť a miesto v kastlíku nepoužiť na niečo iné?
Napr. na náradie... Na stránkach motoprodejny je taký filter v ponuke s poznámkou, že možno sa nezmestí medzi karburátor a
kastlík. Máte skúsenosti?
Ďakujem
Ondrej
Športový vzduchový filter MZ 251
Re: Športový vzduchový filter MZ 251
No já to vidím tak, že Skopčák - tedy vlastně Němec, by sportovnímu filtru věnoval několik tisíc naježděných testovacích kilometrů spolu se sportovním karbcem, válcem (jiný časování a kanály), pístem, ojnicí, klikovkou a vejfukem (jiný aerodynamický odpor), aby to ladilo.
Vyměníš filtr, ochudíš směs, přetryskuješ karburátor, zvýšíš spotřebu, změníš zvuk a třeba to i pojede o 5 km rychleji.
Pro začátek bych na sání karbce přidrátoval kapesník a viděl bych...
Vyměníš filtr, ochudíš směs, přetryskuješ karburátor, zvýšíš spotřebu, změníš zvuk a třeba to i pojede o 5 km rychleji.
Pro začátek bych na sání karbce přidrátoval kapesník a viděl bych...
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: Športový vzduchový filter MZ 251
Co se zvuku týče, tak je to BOMBA !!! měl jsem ho tam nějakou dobu, jen tak z prdele a ten zvuk, to fakt stálo za to asi proto je ten kastl z cca 3mm plechu
Jinak, výkon stejnej, spotřeba asi větší, nevím... jelo to stejně, nepoznáš na tom asi nic, jen ten zvuk, to je tak vše...
Jinak, výkon stejnej, spotřeba asi větší, nevím... jelo to stejně, nepoznáš na tom asi nic, jen ten zvuk, to je tak vše...