Čep otáčkoměru
Čep otáčkoměru
Zdravím hoši, potřeboval bych vyndat čep otáčkoměru trochu více jsem ho zarazil a teď nejde ven a půlit motor se mi teda nechce abych ho vyrazil. Poradíte mi prosím jak to aspoň o 2mm vytàhnout ? Nemohu tam teď dát sigrovku.
Sere na mě s pojízdností, štastnější je když se v ní rochním
Re: Čep otáčkoměru
Moc nechápu, jak se ti mohlo povést zarazit tam čep víc, než jak má být. Vždyť na konci jsou díra i čep zkosený. Každopádně jediné, co mě napadá je karter pořádně ohřát a zkusit to vytáhnout úplně, pak na čep nakapat lepidlo na ložiska a při vařicím karteru to znova natlačit jen tak hluboko, jak potřebuješ.
Re: Čep otáčkoměru
Nevím tedy, proč jsi ho zarážel, ale moc bych se sním nesral.
Můžeš zkusit hubenější podložky pro kolo otáčkoměru. Jestli by to nepomohlo, tak bych vyndal hřídel v pravo s ozubeným kolem a čep pootáčením sikovkama povytáhl. Pokud by se mu nechtělo, ochladil bych ho kostkou ledu a víc zabral. Případný otisklý zuby ze sikovek zabrousit smirkem a o doleštění se postará kolo samo...
Zdá se mi to nebo to máš celý nějaký pobouchaný?
Teoreticky by šlo ještě vyrobit stahovák z jaklu, kterej by přišel položit přes dosedací plochy karteru a deklu spojky. Do plocháče vyvrtat tři díry. Prostřední s průměrem čepu, dvě krajní pro závit aspoň M6 či M8. Plocháč nasadit na čep, dát podložku a zajistit pérovkou. Dle situace, jak bude plocháč vycházet pod jaklem (podložit podložku mezi plocháčem a pérovkou třeba maticí) vyvrtat díry do jaklu pro šrouby (raději i pro čep), které prolezou jaklem do plocháče a rovnoměrně šroubovat. Tím by čep taky mohl povylézt. Plocháč samozřejmě co nejkratší, aby se neohýbal a aspoň 4 - 5 mm tlustý. No a šupleru do ruky...
Když tak koukám na fotku... udělej stahovák ze dvou plocháčů. V obou stejná díra pro čep - co nejpřesnější (to proto, abys segerovku namáhal na střih a ne na ohyb). Jeden díl bude podložka opírající se o uložení čepu v karteru a druhý viz výše - dvě díry pro závit. Horní stahovák by mohl vytrhnout uložení čepu z karteru a to bys mě asi rád neměl...
Do spodního dílu si navrtej záhlubně pro šrouby, aby Ti po něm nepochodovaly...
Jo a použij tohle: http://www.exvalos.cz/pojistne-krouzky- ... na-hridel/, tohle co tam máš: http://www.exvalos.cz/pojistne-krouzky- ... e-krouzky/ ustřihneš hned a zmastíš drážku pro pojistku.
Můžeš zkusit hubenější podložky pro kolo otáčkoměru. Jestli by to nepomohlo, tak bych vyndal hřídel v pravo s ozubeným kolem a čep pootáčením sikovkama povytáhl. Pokud by se mu nechtělo, ochladil bych ho kostkou ledu a víc zabral. Případný otisklý zuby ze sikovek zabrousit smirkem a o doleštění se postará kolo samo...
Zdá se mi to nebo to máš celý nějaký pobouchaný?
Teoreticky by šlo ještě vyrobit stahovák z jaklu, kterej by přišel položit přes dosedací plochy karteru a deklu spojky. Do plocháče vyvrtat tři díry. Prostřední s průměrem čepu, dvě krajní pro závit aspoň M6 či M8. Plocháč nasadit na čep, dát podložku a zajistit pérovkou. Dle situace, jak bude plocháč vycházet pod jaklem (podložit podložku mezi plocháčem a pérovkou třeba maticí) vyvrtat díry do jaklu pro šrouby (raději i pro čep), které prolezou jaklem do plocháče a rovnoměrně šroubovat. Tím by čep taky mohl povylézt. Plocháč samozřejmě co nejkratší, aby se neohýbal a aspoň 4 - 5 mm tlustý. No a šupleru do ruky...
Když tak koukám na fotku... udělej stahovák ze dvou plocháčů. V obou stejná díra pro čep - co nejpřesnější (to proto, abys segerovku namáhal na střih a ne na ohyb). Jeden díl bude podložka opírající se o uložení čepu v karteru a druhý viz výše - dvě díry pro závit. Horní stahovák by mohl vytrhnout uložení čepu z karteru a to bys mě asi rád neměl...
Do spodního dílu si navrtej záhlubně pro šrouby, aby Ti po něm nepochodovaly...
Jo a použij tohle: http://www.exvalos.cz/pojistne-krouzky- ... na-hridel/, tohle co tam máš: http://www.exvalos.cz/pojistne-krouzky- ... e-krouzky/ ustřihneš hned a zmastíš drážku pro pojistku.
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: Čep otáčkoměru
Obouchané to je od předchozího majitele proto jsem dělal go motoru ale zapomel jsem koupit ozubené kolečko tak jsem dal jen čep a šel jezdit abych věděl zda je GO dobře udělané. Motor před GO už měl nakročeno pod kytky bylo to strašné..
Sere na mě s pojízdností, štastnější je když se v ní rochním
Re: Čep otáčkoměru
Já Tě z ničeho nepodezřívám, bylo to vidět už na prvních foto, co jsi sem dával. Bez origo dílů a vybavený dílny se na MZtách stejně už jen podepisujeme...
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150