Stránka 1 z 1

Velká antidetonační štěrbina

Napsal: čtv 06. dub 2017 11:14
od Lukkas
Ahoj borci mám malý dotaz, už jste se někdo setkal s tím, že máte velkou antidetonační štěrbinu i s nejmenším těsněním pod hlavou (0,2mm) a papírovým těsněním pod válcem(cca 0,45mm)?

Hlavu mám úplně novou original ddr, válec po výbrusu.

Štěrbinu mám cca 1,28-1,45 když projedu horní úvratí a vložím do válce pájku. Štěrbina neni všude stejná.

Re: Velká antidetonační štěrbina

Napsal: čtv 06. dub 2017 16:41
od AresMlok
Já bych vyhodil papírový těsnění mezi kartery a válcem a velmi lehce máznul silikon nebo slabou housenku z injekční stříkačky - tak to dělám já. Tím získáš cca 0,4mm k dobru a přes papír nebude chcát olej, jako chcal mě...
Pod hlavu dáš 0,2 mm podložku a jsi tam, kde chceš být.
Pokud bys kroutil hlavou nad silikonem, tak na to už jezdím nějaký ten rok a motor šlape a je suchý.
Brácha netuše dokonce jezdil přes dva roky na silikon i mezi hlavou a válcem. Motor zvonil a mě to bylo divný. Předchozí majitel tam hliníkovou podložku prostě nedal. Tím brácha neplánovaně otestoval červený silikon na teplotu 3000°C, kdy silikon sice zhnědnul, ale zůstal pružný.
Použij na zajetí kloudnej olej a jehlu nech na druhým zářezu! Jinak se Ti bude motor uchlastávat a nepojede. Bude se přehřívat, nepůjde do otáček a hlavně ohřátej neudrží volnoběh. První dvě nádrže dej poměr 1:40 a pak 1:50. Hoň to s citem, ale nepodtáčej. Až to přestane táhnout, zastav na 20 minut a zase čočku. Jak to zajedeš do prvních 100 km, tak pak motor bude šlapat... Zajetý to bude počítej tak kolem 1500 km. Ono teda záleží i na tom na kolik stovek máš výbrus udělaný.

Ať se daří.

JO, chladnější teploty jsou na zajíždění příznivější - pláštěnku a věnuj tomu zítřek nebo sobotu.

Re: Velká antidetonační štěrbina

Napsal: čtv 06. dub 2017 17:09
od Lukkas
Dík za odpověď. S tim silikonem me to taky napadlo ale nechtělo se mi to tak dělat :D jinak motor má naběháno už cca 1200 km mam tam 19 zubu kolečko vpředu, malinko větší guma vzadu, takže jakoby tam bylo 20 zubu kolečko a tý pětce prostě nechce do otáček(mám 120 kg a 195cm) :D teda hlavně když fouká vítr,karbec bing zapalovani 2,8mm před HU vyfuk madar novej

Re: Velká antidetonační štěrbina

Napsal: čtv 06. dub 2017 17:38
od AresMlok
Mám nějakých 187 a 98 + hadry a batoh a 150dině se taky moc nechce ve větru nad 100 km/hod. Prostě padák má skvělou aerodynamiku >:D<
Válec se ještě bude chvíli dolešťovat. Bude to trochu lepší.