Ahoj borci mám malý dotaz, už jste se někdo setkal s tím, že máte velkou antidetonační štěrbinu i s nejmenším těsněním pod hlavou (0,2mm) a papírovým těsněním pod válcem(cca 0,45mm)?
Hlavu mám úplně novou original ddr, válec po výbrusu.
Štěrbinu mám cca 1,28-1,45 když projedu horní úvratí a vložím do válce pájku. Štěrbina neni všude stejná.
Velká antidetonační štěrbina
Re: Velká antidetonační štěrbina
Já bych vyhodil papírový těsnění mezi kartery a válcem a velmi lehce máznul silikon nebo slabou housenku z injekční stříkačky - tak to dělám já. Tím získáš cca 0,4mm k dobru a přes papír nebude chcát olej, jako chcal mě...
Pod hlavu dáš 0,2 mm podložku a jsi tam, kde chceš být.
Pokud bys kroutil hlavou nad silikonem, tak na to už jezdím nějaký ten rok a motor šlape a je suchý.
Brácha netuše dokonce jezdil přes dva roky na silikon i mezi hlavou a válcem. Motor zvonil a mě to bylo divný. Předchozí majitel tam hliníkovou podložku prostě nedal. Tím brácha neplánovaně otestoval červený silikon na teplotu 3000°C, kdy silikon sice zhnědnul, ale zůstal pružný.
Použij na zajetí kloudnej olej a jehlu nech na druhým zářezu! Jinak se Ti bude motor uchlastávat a nepojede. Bude se přehřívat, nepůjde do otáček a hlavně ohřátej neudrží volnoběh. První dvě nádrže dej poměr 1:40 a pak 1:50. Hoň to s citem, ale nepodtáčej. Až to přestane táhnout, zastav na 20 minut a zase čočku. Jak to zajedeš do prvních 100 km, tak pak motor bude šlapat... Zajetý to bude počítej tak kolem 1500 km. Ono teda záleží i na tom na kolik stovek máš výbrus udělaný.
Ať se daří.
JO, chladnější teploty jsou na zajíždění příznivější - pláštěnku a věnuj tomu zítřek nebo sobotu.
Pod hlavu dáš 0,2 mm podložku a jsi tam, kde chceš být.
Pokud bys kroutil hlavou nad silikonem, tak na to už jezdím nějaký ten rok a motor šlape a je suchý.
Brácha netuše dokonce jezdil přes dva roky na silikon i mezi hlavou a válcem. Motor zvonil a mě to bylo divný. Předchozí majitel tam hliníkovou podložku prostě nedal. Tím brácha neplánovaně otestoval červený silikon na teplotu 3000°C, kdy silikon sice zhnědnul, ale zůstal pružný.
Použij na zajetí kloudnej olej a jehlu nech na druhým zářezu! Jinak se Ti bude motor uchlastávat a nepojede. Bude se přehřívat, nepůjde do otáček a hlavně ohřátej neudrží volnoběh. První dvě nádrže dej poměr 1:40 a pak 1:50. Hoň to s citem, ale nepodtáčej. Až to přestane táhnout, zastav na 20 minut a zase čočku. Jak to zajedeš do prvních 100 km, tak pak motor bude šlapat... Zajetý to bude počítej tak kolem 1500 km. Ono teda záleží i na tom na kolik stovek máš výbrus udělaný.
Ať se daří.
JO, chladnější teploty jsou na zajíždění příznivější - pláštěnku a věnuj tomu zítřek nebo sobotu.
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: Velká antidetonační štěrbina
Dík za odpověď. S tim silikonem me to taky napadlo ale nechtělo se mi to tak dělat jinak motor má naběháno už cca 1200 km mam tam 19 zubu kolečko vpředu, malinko větší guma vzadu, takže jakoby tam bylo 20 zubu kolečko a tý pětce prostě nechce do otáček(mám 120 kg a 195cm) teda hlavně když fouká vítr,karbec bing zapalovani 2,8mm před HU vyfuk madar novej
Re: Velká antidetonační štěrbina
Mám nějakých 187 a 98 + hadry a batoh a 150dině se taky moc nechce ve větru nad 100 km/hod. Prostě padák má skvělou aerodynamiku
Válec se ještě bude chvíli dolešťovat. Bude to trochu lepší.
Válec se ještě bude chvíli dolešťovat. Bude to trochu lepší.
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150