Kam až ty ceny půjdou?
Re: Kam až ty ceny půjdou?
Heki: Vím, že nejsou origo, ale ty origo, za moc nestály - tyhle jsou lepší (mám je i na Alpovi ) - a myslím, že jsou na většině MZ. Ty origo se už budou asi i hůř shánět. Fajfku jsem měl na své 150 origo plechovou, co si pamatuju (ale to byl rok 1991 - po faceliftu )
Re: Kam až ty ceny půjdou?
Ty ASV taky nejsou žádná sláva...
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Re: Kam až ty ceny půjdou?
Heki: Musím říct, že jsem s nimi vcelku spokojenej, teda s těma kulatými, ty hranaté mi nějak neseděly. Když to srovnám s origo zrcátky na CRF-L (či na Alpovi) tak je v nich alespoň něco vidět, na Hondě jsou ty origo spíš na ozdobu a nemůžu říct, že by to byl zrovna disajnový skvost...
Re: Kam až ty ceny půjdou?
Uvedu ti plno důvodů proč jsou na hovno - už jsem vyměnil asi 4 sady... ale to proberem taky u piva. Je to mimo téma.
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Re: Kam až ty ceny půjdou?
Heki: Dobře, budu si to pamatovat, páč to mne zajímá...
Re: Kam až ty ceny půjdou?
Zadní tlumiče jsou origo, ale prodloužený právě u horního oka - měl jsem to na ETZce i na Rotaxu a jde to vrátit do původního stavu.
Horní oko je totiž šroubovaný na závit M8 a tak se tam dá vložit stavěcí matice a přidat tak cca 2cm.
Horní oko je totiž šroubovaný na závit M8 a tak se tam dá vložit stavěcí matice a přidat tak cca 2cm.
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Kam až ty ceny půjdou?
děkuji za vaše reakce.
zrcátky originální mám obě, byly prasklé ,-obě.
tak jsem našrouboval kvůli STK jedno univerzální,- s objímkou na řidítka. Vidět v tom zrcátku je skoro ho.....tedy vidět není skoro nic. .
Koleno je původní , tím si jsem jistý , ale svou pravdu nikomu nenutím .
Ty zadní tlumiče byly " dobově " natuněny,- podložkou . - zvýšeny.
Pokud někoho zajímá jak MZ dopadla, napíšu to v dalším příspěvku ......
zrcátky originální mám obě, byly prasklé ,-obě.
tak jsem našrouboval kvůli STK jedno univerzální,- s objímkou na řidítka. Vidět v tom zrcátku je skoro ho.....tedy vidět není skoro nic. .
Koleno je původní , tím si jsem jistý , ale svou pravdu nikomu nenutím .
Ty zadní tlumiče byly " dobově " natuněny,- podložkou . - zvýšeny.
Pokud někoho zajímá jak MZ dopadla, napíšu to v dalším příspěvku ......
Re: Kam až ty ceny půjdou?
Mě to zajímá
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Re: Kam až ty ceny půjdou?
MZ dopadla tak, že jsem na ní objel pár známých - vrstevníků , kteří MZ nebo Jawy 632, 638, 639, 640 vlastnily a v 90 . letech se mnou jezdili.
Jelikož jsem poměrně slušně vychován, jejich komentáře typu : " ty pi..... na tom je škoda jezdit " , nebo " jestli s ní někde škrábneš tak si u mě kok....." ....nebudu citovat celé ......
Dopadlo to tak, že ta MZ skončila v garáži a jen na ni čumím, zůstane na "nedělní kostelové výlety " .....
a včera jsem si koupil taky MZ 150 , ale s najetými 17 t.km, taky slušnou a na té budu jezdit .
Jelikož jsem poměrně slušně vychován, jejich komentáře typu : " ty pi..... na tom je škoda jezdit " , nebo " jestli s ní někde škrábneš tak si u mě kok....." ....nebudu citovat celé ......
Dopadlo to tak, že ta MZ skončila v garáži a jen na ni čumím, zůstane na "nedělní kostelové výlety " .....
a včera jsem si koupil taky MZ 150 , ale s najetými 17 t.km, taky slušnou a na té budu jezdit .
Re: Kam až ty ceny půjdou?
myslím si, při vší skromnosti, že jsem to vyřešil poměrně diplomaticky
Re: Kam až ty ceny půjdou?
emzetax: To je dobře, byla to i má rada... Každopádně uděláš dobře když koupíš ty origo zrcátka a ty tlumiče vrátíš do původního stavu, bude to o to hezčí pokoukání
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: pon 29. čer 2015 19:44
Re: Kam až ty ceny půjdou?
přijde mi, že máš přední blatník obráceně, vypadá to divně, jinak pěknýemzetax píše:foto
Re: Kam až ty ceny půjdou?
Teda s dovolením mám jen postřeh na gumy... Dal jsem na svojí ETZ 150 novou Mitas dozadu, najel jsem 5000 km a je docela v poho, hádám dalších 5000 ještě dá... Tahle moto, dle foto tacho má 6.000 km, má už vzadu Mitas, ne origo Pneumant... No nevím... Na Simsonu jsem dal na origo Pneumantu vzadu 15.000, předek mám dodnes, akorát jsem jej shodil (přezul jsem na sexy Mitas enduro , a je akorát trochu poskákaný.
Dřív jsem byl obyčejný zeťák... Teď je ze mě MZ-ťák!!!
Re: Kam až ty ceny půjdou?
Robert: Určitě dobrý postřeh
Ono i těch 5999 km vypovídá spíše o seknutém počítadle, nebo špatné prací se šroubovákem... Každopádně o tom to celé je. Kdo tu motorku nezná, stěží uvěří a dokáže ty kilometry i stav ocenit. Proto je lepší si ji nechat, přeleštit, dokoupit origo drobnosti a užívat si skutečný stav věci aniž bych o tom někoho musel přesvědčovat
Ono i těch 5999 km vypovídá spíše o seknutém počítadle, nebo špatné prací se šroubovákem... Každopádně o tom to celé je. Kdo tu motorku nezná, stěží uvěří a dokáže ty kilometry i stav ocenit. Proto je lepší si ji nechat, přeleštit, dokoupit origo drobnosti a užívat si skutečný stav věci aniž bych o tom někoho musel přesvědčovat
Re: Kam až ty ceny půjdou?
Viktor: děkuji
Když jsem ji sundával, byla skoro dohladka, ale tehdy jsem byl o 25 let i kilo mladší... (to k tomu nájezdu 15 tis. km, který se může zdát diskutabilní).
Rozhodně souhlasím v tom nechat a hýčkat.
Myslím, že u běžných prodejů nemá cenu se vůbec zabývat stavem kilometrů. Tak leda by to musel být echt sběratel, který ocení kus s historií: 1. nebo 2. majitel ve velkém původním TP, origo příručka, serviska, faktura z Mototechny , původní nářadí, žárovky, lékárna, pumpa, prostě komplet výbava...
Jinak je to celkem detektivní činnost.
Když jsem ji sundával, byla skoro dohladka, ale tehdy jsem byl o 25 let i kilo mladší... (to k tomu nájezdu 15 tis. km, který se může zdát diskutabilní).
Rozhodně souhlasím v tom nechat a hýčkat.
Myslím, že u běžných prodejů nemá cenu se vůbec zabývat stavem kilometrů. Tak leda by to musel být echt sběratel, který ocení kus s historií: 1. nebo 2. majitel ve velkém původním TP, origo příručka, serviska, faktura z Mototechny , původní nářadí, žárovky, lékárna, pumpa, prostě komplet výbava...
Jinak je to celkem detektivní činnost.
Dřív jsem byl obyčejný zeťák... Teď je ze mě MZ-ťák!!!
Re: Kam až ty ceny půjdou?
Robert píše:Teda s dovolením mám jen postřeh na gumy... Dal jsem na svojí ETZ 150 novou Mitas dozadu, najel jsem 5000 km a je docela v poho, hádám dalších 5000 ještě dá... Tahle moto, dle foto tacho má 6.000 km, má už vzadu Mitas, ne origo Pneumant... No nevím... Na Simsonu jsem dal na origo Pneumantu vzadu 15.000, předek mám dodnes, akorát jsem jej shodil (přezul jsem na sexy Mitas enduro , a je akorát trochu poskákaný.
s dovolením zasílám fotografii zadní pneumatiky
Re: Kam až ty ceny půjdou?
děkuji za zájem v této diskuzi .
opravdu ten tachometr s vrtačkou nikdo neupravoval....
opravdu ten tachometr s vrtačkou nikdo neupravoval....
Re: Kam až ty ceny půjdou?
Opravy s vrtačkou... Když se dělala první GO na mém DRku, chtěli jsme vynulovat tacho pro přehled. U toho se zjistilo, že moje vrtačka (celkem běžná narexka) ''jede'' zhruba 80 km/h tak si spočítejte jak dlouho byste tím stáčeli tacho o desetitisíce... Nakonec se musel tachec rozebrat a přecvakat. To jen tak na okraj.
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Re: Kam až ty ceny půjdou?
Tak vrtačkou by to dělal jen magor, to je jasné Jinak to jsou, nebo byly jen doměnky a spekulace, pokud ty kilometry souhlasí, je to jen dobře, stejně tak že ta MZ zůstala doma...
Re: Kam až ty ceny půjdou?
MZ prodat nechci a sám pro sebe vím, že ty km sedí .To jen na vysvětlení .
Nemám důvod si vymýšlet pohádky o historii tohoto konkrétního stroje.
Pokud jsem to pochopil dobře , byla pochybnost o najetých km z důvodu toho, že emzeta nemá zadní pneumatiku PNEUMANT ,ale BARUM .
tak z toho důvodu jsme si dovolil / nedalo mi to - nerad se hádám , ale když jsem o něčem přesvědčený , tak s nenechám ukecat na opačný názor / poslat fotku zadní pneumatiky , toť vše....
Nemám důvod si vymýšlet pohádky o historii tohoto konkrétního stroje.
Pokud jsem to pochopil dobře , byla pochybnost o najetých km z důvodu toho, že emzeta nemá zadní pneumatiku PNEUMANT ,ale BARUM .
tak z toho důvodu jsme si dovolil / nedalo mi to - nerad se hádám , ale když jsem o něčem přesvědčený , tak s nenechám ukecat na opačný názor / poslat fotku zadní pneumatiky , toť vše....
Re: Kam až ty ceny půjdou?
Viktor píše:Tak vrtačkou by to dělal jen magor, to je jasné Jinak to jsou, nebo byly jen doměnky a spekulace, pokud ty kilometry souhlasí, je to jen dobře, stejně tak že ta MZ zůstala doma...
dnes jsem se svezl na té " horší " a ten výkon a zvuk je opravdu rozdíl.
ta má najeto 17 t.Km a nějaké drobné....
možná není seřízená , ale zvuk té " lepší " je opravdu pěknější.....
uplně se vidím v MOTOTECHNĚ v roce 1990 nebo 1991 , takovou pamět zase nemám, jak jsem u 150 mz smutně koukal na cenovku 9990.-KČS.
ČEZETA 175 tam stála 8600.-Kčs a Jawa 350 / 638 nebo 639 - už nevím stála 11.050.-KČS .
a nyní čekám že se do mě pustí někdo , kdo to pamatuje také a opraví ty cenovky, nemyslím to ironicky, ale tak si ty cifry pamatuju já....
Re: Kam až ty ceny půjdou?
Tak beru zpět, mně přišla jako Mitas (vzorek?), a je to Pneumant... Neprodávat, hýčkat
No když jsme se zasekli u těch gum... Po prostudování fotografií v článku ze Světa motorů musím konstatovat, že obě gumy (přední ta vpravo i zadní) svým vzorkem odpovídají těm na dobových fotografiích v článku... Ač je každý vzorek jiný...
Jinak obě moto vypadají pěkně.
No když jsme se zasekli u těch gum... Po prostudování fotografií v článku ze Světa motorů musím konstatovat, že obě gumy (přední ta vpravo i zadní) svým vzorkem odpovídají těm na dobových fotografiích v článku... Ač je každý vzorek jiný...
Jinak obě moto vypadají pěkně.
Dřív jsem byl obyčejný zeťák... Teď je ze mě MZ-ťák!!!
Re: Kam až ty ceny půjdou?
Mám doma origo sadu pneumantů (ale jiný vzorek - dělalo se jich více) sundanou z podobné MZ 150 co měla najeto cca 5 000 km (ale pak ji zadřeli na klice). Gumy nejsou steřelé ani dneska. Pokud byste je někdo chtěli, tak je daruju za odvoz.
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.