Dobrý deň, mám MZ ETZ 150 (tretí výbrus) chcel by som sa opýtať na pár základných vecí a vašich skúseností:
1.Olej do motora - Aký by ste my odporučili olej(značku) do benzínu poprípade pomer. Teraz dávam olej Stihl v pomere 1:50, čo na to hovoríte?
2. Olej do prevodovky- Aký olej (značka a značenie oleja) tam naliať a množstvo ? Teraz tam mam nejaký do 4T motorov.
3. Aký Olej do tlmičov v predu a vzadu a množstvo ?
4. Akú značku Sviečky odporúčate a značenie sviečky ?
5. Aký má byť predstih ?
6. Ďalej nastavenie karburátora. Hlavnú trisku mám 125. Aká má byť hladina ? A bohatosť zmesi ?
7. Ak máte nejaké ďalšie rady a vychytáva tak my ich prosím napíšte.
Ďakujem všetkým za ochotu.
MZ ETZ 150 - rady a skúsenosti
Re: MZ ETZ 150 - rady a skúsenosti
Možná by stačilo použít funkci Hledej...
Re: MZ ETZ 150 - rady a skúsenosti
1 - najdeš
2 - najdeš
3 - bez týhle součástky: http://www.a-zobchod-eshop.cz/a-zobchod ... odlozka-MZ je jedno, co tam naleješ, protože bez ní - myslím funkční - to stejně nebude tlumit...
4 - najdeš
5 - jede to od 1,27 mm po 2,8 mm. Předepsáno je 2,5 mm +-0,5 mm. Nastav 2,5 mm a dolaď to dle terénu v jakém jezdíš. Já mám kopce, tak mám trochu větší. Motor honím mezi 3 - 7dmi tisíci otáček.
6 - mám čtvrtý výbrus a 120 tryska je ještě velká. 125 Ti asi dost žere, ne? Hladina jde nastavit buď dle šuplery, ale bez těsnění plovákové komory nebo ve skleničce zase bez těsnění. Na to potřebuješ kus palivové hadice, aby Ti dosáhla z kohoutu nádrže na zem. Najdeš ve videu. Obě metody vedou ke stejnému výsledku.
Seřízení bohatosti směsi je kombinací několika kroků, které když provedeš, tak to pojede, bude držet volnoběh, téměř nebude potřeba sytič, nebude to hulit, zasírat svíčku a vejfuck...
7 - vychytávek je
2 - najdeš
3 - bez týhle součástky: http://www.a-zobchod-eshop.cz/a-zobchod ... odlozka-MZ je jedno, co tam naleješ, protože bez ní - myslím funkční - to stejně nebude tlumit...
4 - najdeš
5 - jede to od 1,27 mm po 2,8 mm. Předepsáno je 2,5 mm +-0,5 mm. Nastav 2,5 mm a dolaď to dle terénu v jakém jezdíš. Já mám kopce, tak mám trochu větší. Motor honím mezi 3 - 7dmi tisíci otáček.
6 - mám čtvrtý výbrus a 120 tryska je ještě velká. 125 Ti asi dost žere, ne? Hladina jde nastavit buď dle šuplery, ale bez těsnění plovákové komory nebo ve skleničce zase bez těsnění. Na to potřebuješ kus palivové hadice, aby Ti dosáhla z kohoutu nádrže na zem. Najdeš ve videu. Obě metody vedou ke stejnému výsledku.
Seřízení bohatosti směsi je kombinací několika kroků, které když provedeš, tak to pojede, bude držet volnoběh, téměř nebude potřeba sytič, nebude to hulit, zasírat svíčku a vejfuck...
7 - vychytávek je
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: MZ ETZ 150 - rady a skúsenosti
Ďakujem za odpovede áno viem si to nájsť ale zároveň som chcel aby to bolo všetko na jednom mieste aj pre ostatných, predsa by to bolo prehľadnejšie.
Ale aj tak ďakujem.
Ale aj tak ďakujem.
Re: MZ ETZ 150 - rady a skúsenosti
Na jednom miste to prece je... Je to tady na tomto foru a precti si manual
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to