Stránka 1 z 1

MZ 251 startování.

Napsal: stř 07. zář 2016 21:16
od sieg331
Ahoj, máte nějaký fígl na startování MZty ? Za studena se špatně startuje. Dnes jsem se pěkně natrápil a uchlastal ji, no nakonec chytla a vyflusala dost benzínu z výfuku.

Jak ji teda startovat abych ji neuchlastal ?

Dneska jsem měl dole karburátor ( čistil jsem ho a upravoval hladinu ) a dával nový filtry.

Mám tam 2x neutrál, mezi 1-2 a 2-3 má to tak být ?

Re: MZ 251 startování.

Napsal: stř 07. zář 2016 21:39
od Majkl
Kdy to jelo naposledy? Co si s tím od té doby dělal?!

Je na sytiču gumička? Svíčku su měnil?

Re: MZ 251 startování.

Napsal: stř 07. zář 2016 22:14
od sieg331
V pondělí když jsem to koupil tak to původní majitel startoval.
Pak až dnes ( po dvou dnech ). Svíčka je nová, gumička na sytiči je. Nedělalo se s tím nic.

Re: MZ 251 startování.

Napsal: čtv 08. zář 2016 08:39
od Vladan
mezi každým kvaltem najdeš "neutrál" (někdy i nechtě), ale jen mezi 1-2 je aretovanej

Re: MZ 251 startování.

Napsal: čtv 08. zář 2016 10:20
od Márty
sieg331: Ona každá MZ-ta má trochu jiný specifický styl startovaní - já startuju tak, že nejdřív cca třikrát prošlápnu startpáku s plně otevřeným sytičem a vypnutým zapalováním, pak zavřu sytič, zapnu zapalování, lehce pootevřu plyn a pak ji normálně nakopnu, otevřu tak napůl sytič, než se zahřeje, by mi nechcípla a jedu (cca po 30s až minutě ho zavřu)...

Re: MZ 251 startování.

Napsal: čtv 08. zář 2016 12:44
od sieg331
Díky za odpověď. Podobně jsem to udělal. Vypnul zapalování, pustil sytič párkrát prošlápl, zapnul zapalování a bez sytiče i plynu šlapal a nic, pak už jsem zkoušel s plynem i se sytičem a akorát jsem to uchlastával.

Re: MZ 251 startování.

Napsal: čtv 08. zář 2016 12:49
od Márty
Může to blbě startovat studena, když je vadná fajfka...

Re: MZ 251 startování.

Napsal: čtv 08. zář 2016 13:22
od sieg331
S tím jsem se ještě nesetkal ale novou bych mohl koupit.

Re: MZ 251 startování.

Napsal: čtv 08. zář 2016 22:54
od AresMlok
Mám tedy 150, ale:
dokud jsem jezdil denně do rachoty tak od nějakých 0 - 3°C vejš jsem startoval se zapnutým zapalováním bez sytiče a do třetího nášlapu chytla a bez sytiče držela volnoběh. Pod 0°C do nějakých -15°C (nižší teplota nebyla) jsem startoval shodně jen s tím rozdílem, že jsem lehce natrhl sytič a po rozběhu motoru ihned sytič zavřel, za jedna a pryč... Jen jednou jsem zkusil předpisový startování s otevřeným sytičem, po asi 5 sekundách vrčení to chcíplo - uchlastaný a blaflo to až po osmým nakopnutí bez sytiče.
Zkus to bez sytiče se zapnutým zapalováním a uvidíš...
Jo, asi podstatná věc - bez plynu! Plyn asi do třetiny na ohřátým motoru, ale mě to kolikrát chytne i bez toho.
Pokud měsíc stojí tak natrhnu sytič i v létě, ale okamžitě po startu zavírám...