Ahoj, máte nějaký fígl na startování MZty ? Za studena se špatně startuje. Dnes jsem se pěkně natrápil a uchlastal ji, no nakonec chytla a vyflusala dost benzínu z výfuku.
Jak ji teda startovat abych ji neuchlastal ?
Dneska jsem měl dole karburátor ( čistil jsem ho a upravoval hladinu ) a dával nový filtry.
Mám tam 2x neutrál, mezi 1-2 a 2-3 má to tak být ?
MZ 251 startování.
Re: MZ 251 startování.
Kdy to jelo naposledy? Co si s tím od té doby dělal?!
Je na sytiču gumička? Svíčku su měnil?
Je na sytiču gumička? Svíčku su měnil?
Re: MZ 251 startování.
V pondělí když jsem to koupil tak to původní majitel startoval.
Pak až dnes ( po dvou dnech ). Svíčka je nová, gumička na sytiči je. Nedělalo se s tím nic.
Pak až dnes ( po dvou dnech ). Svíčka je nová, gumička na sytiči je. Nedělalo se s tím nic.
Re: MZ 251 startování.
mezi každým kvaltem najdeš "neutrál" (někdy i nechtě), ale jen mezi 1-2 je aretovanej
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: MZ 251 startování.
sieg331: Ona každá MZ-ta má trochu jiný specifický styl startovaní - já startuju tak, že nejdřív cca třikrát prošlápnu startpáku s plně otevřeným sytičem a vypnutým zapalováním, pak zavřu sytič, zapnu zapalování, lehce pootevřu plyn a pak ji normálně nakopnu, otevřu tak napůl sytič, než se zahřeje, by mi nechcípla a jedu (cca po 30s až minutě ho zavřu)...
Re: MZ 251 startování.
Díky za odpověď. Podobně jsem to udělal. Vypnul zapalování, pustil sytič párkrát prošlápl, zapnul zapalování a bez sytiče i plynu šlapal a nic, pak už jsem zkoušel s plynem i se sytičem a akorát jsem to uchlastával.
Re: MZ 251 startování.
Může to blbě startovat studena, když je vadná fajfka...
Re: MZ 251 startování.
S tím jsem se ještě nesetkal ale novou bych mohl koupit.
Re: MZ 251 startování.
Mám tedy 150, ale:
dokud jsem jezdil denně do rachoty tak od nějakých 0 - 3°C vejš jsem startoval se zapnutým zapalováním bez sytiče a do třetího nášlapu chytla a bez sytiče držela volnoběh. Pod 0°C do nějakých -15°C (nižší teplota nebyla) jsem startoval shodně jen s tím rozdílem, že jsem lehce natrhl sytič a po rozběhu motoru ihned sytič zavřel, za jedna a pryč... Jen jednou jsem zkusil předpisový startování s otevřeným sytičem, po asi 5 sekundách vrčení to chcíplo - uchlastaný a blaflo to až po osmým nakopnutí bez sytiče.
Zkus to bez sytiče se zapnutým zapalováním a uvidíš...
Jo, asi podstatná věc - bez plynu! Plyn asi do třetiny na ohřátým motoru, ale mě to kolikrát chytne i bez toho.
Pokud měsíc stojí tak natrhnu sytič i v létě, ale okamžitě po startu zavírám...
dokud jsem jezdil denně do rachoty tak od nějakých 0 - 3°C vejš jsem startoval se zapnutým zapalováním bez sytiče a do třetího nášlapu chytla a bez sytiče držela volnoběh. Pod 0°C do nějakých -15°C (nižší teplota nebyla) jsem startoval shodně jen s tím rozdílem, že jsem lehce natrhl sytič a po rozběhu motoru ihned sytič zavřel, za jedna a pryč... Jen jednou jsem zkusil předpisový startování s otevřeným sytičem, po asi 5 sekundách vrčení to chcíplo - uchlastaný a blaflo to až po osmým nakopnutí bez sytiče.
Zkus to bez sytiče se zapnutým zapalováním a uvidíš...
Jo, asi podstatná věc - bez plynu! Plyn asi do třetiny na ohřátým motoru, ale mě to kolikrát chytne i bez toho.
Pokud měsíc stojí tak natrhnu sytič i v létě, ale okamžitě po startu zavírám...
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150