Stránka 1 z 1

Problém ETZ 251 (moje)

Napsal: úte 16. srp 2016 23:41
od Márty
Tak si vám takhle jedu v neděli odpoledne směr tam a tam, motorka šlape jak hodinky a najednou z ničeho nic ztratí výkon, takže se dá jet max na dvojku - trojku, občas se zdá, jako by se s přestávkami znovu chytala, ale to trvá vždycky chvilku a pak prd... Dojel jsem tedy takhle cca 30 km, pak jsem zastavil a v okamžiku, kdy jsem ji nedržel pod plynem, okamžitě chcípla. Od té doby nejde nakopnout. Podrobnějším průzkumem jsem zjistil, že do válce nejde benzín... ať se snažím, jak se snažím, svíce je pořád úplně suchá... Měl jsem shozenej karburátor a pročistil trysky, ale v tom to, zdá se, nebude. Jinak jiskru hází jak Harry do sebe piva, jenže není co zapálit. Už jsme to probírali s Harrym a Címošem (ten mi slíbil, že se na to mrkne), takže mám nějaké tipy, co by, ale rád si přečtu i další názory => třeba se s tímhle problémem někdo z vás už setkal... :-)T

Re: Problém ETZ 251 (moje)

Napsal: stř 17. srp 2016 13:46
od Lord_Lee
A do karburátoru benzín teče? Mě se jednou stalo že se mi na jehle uvolnil a posunul ten plíšek co ji tam drží a chovalo se to taky dost podivně.

Re: Problém ETZ 251 (moje)

Napsal: stř 17. srp 2016 13:56
od Márty
Jojo, Kájo, do karbusu benzín jde... když sundáš vanu, tak v ní benzín je, hladinu jsem taky kontroloval, i když jak už jsme tu někde řešili, tak se sama zničeho nic nerozšteluje (leda, že by byla díra v plováku)... Vypadá to, že si prostě motor z karburátoru do válce nedokáže nasát benzín...

Re: Problém ETZ 251 (moje)

Napsal: stř 17. srp 2016 18:22
od adoid
A když naleješ trochu benzínu přímo do válce pod svíčku, tak to chytne?

Re: Problém ETZ 251 (moje)

Napsal: stř 17. srp 2016 19:04
od AresMlok
Ahoj Márty,
když tohle MZta udělala mě, tak jsem projel karbec, sání, vypálil výfuk, pak ho i rozpáral, abych zjistil, že mu nic nebylo. Nakonec jsem sundal hlavu a válec s objevem, že mám nějak moc mokrý setrvačníky a světe div se, neschnou...
Motor jsem tedy vymontoval a z klikového prostoru vylil nějakou "ekosračku", kterou klikovka separovala z benzínu od Benziny. Hořelo to velice pomalu a bylo tam toho víc než jedenapůl deci. Přes tuhle hladinu v klikovce se směs nebyla schopná dostat do spalovacího prostoru válce.
Ve 4T onen benol hořel celkem dobře, jenže tam tekl zvrchu - myslím auto.
Pomohla výměna čerpací stanice.
Nemusel jsem tedy do karteru tvořit třetí vypoušťák...

Re: Problém ETZ 251 (moje)

Napsal: čtv 18. srp 2016 10:27
od Lord_Lee
Offtopic - a to se těš až nám povinně zavedou E10 s 10% příměsí biosraček. To se to ježdění na N98 prodraží...

Re: Problém ETZ 251 (moje)

Napsal: čtv 18. srp 2016 10:51
od Márty
adoid: Bohužel ani tak ne, přitom svíce jiskří jak zběsilá.... X(

Re: Problém ETZ 251 (moje)

Napsal: čtv 18. srp 2016 20:09
od AresMlok
Lord-lee:
vyvrtám díru, vyříznu závit, imbus s hliníkovou podložkou a dlabu na to :C Jinak no potěš...

Re: Problém ETZ 251 (moje)

Napsal: čtv 25. srp 2016 09:41
od Vladan
Márty: možná si ten motor nasává odjinud - gufero na klice?
LordLee, Ares: snad bude možné tak jako dosud koupit nějaké palivo bez BIO...

Re: Problém ETZ 251 (moje)

Napsal: sob 27. srp 2016 21:50
od Márty
Vladan: Gufero na klice říká Címoš taky, zatím, než to zkoukneme, tohle tipujeme jako nejpravděpodobnější závadu...

Re: Problém ETZ 251 (moje)

Napsal: ned 04. zář 2016 22:37
od Márty
Tak dneska mi to Címoš zkouknul a problém se jeví býti drobet závažnějším... Jestli jsem to dobře pochopil, tak se rozpadlo ložisko na pístním čepu a díky tomu mi to udělalo v motoru menší paseku Obrázek => Obrázek

Divné je, že jsem nepozoroval žádnou výraznější změnu zvuku motoru, motorka jen prostě přestala mít za jízdy výkon, Nebo už jsem na stará kolena tak hluchej, že jsem to nezaznamenal :C