Ahoj MZťáci, mám rychlý dotaz:
Dělám lak na ETZ 251 a to včetně vík karteru.
Aby šlo sundat víko u spojky, musí se povolit matice utahujici spojku pod náhonem otackomeru. Nechtělo se mi sundavat válec, tak jsem to povolil se zařazenym kvaltem a zablokovanym zadním kolem.
Až budu dávat víka kartru zpět, mám to dotáhnout zase jako jsem to povolil, nebo radši sundat válec či sundat radši spojku znovu narazit a dotáhnout se sundanym valcem?
Motor jsem měl rozebráný, sám jsem si jej složil i spojku napasoval na kužel a neklouže
Dík za rady
Mz 251 ETZ spojka
Re: Mz 251 ETZ spojka
Válec nesundávej. Odmontuj koleno, píst dej do dolní úvrati. Strč do výfukového kanálu tvrdé dřevo s co největším průměrem co se tam vleze. Píst se zapře o dřevo a dotáhni to s citem co to půjde. Dělal jsem to tak několikrát a Mz ETZ 251, TS 250 i ES 250/1 jezdí v pohodě na pístu žádné otlačky nejsou, spojka na kuželu drží.
Re: Mz 251 ETZ spojka
Dík, za radu i to mě napadlo, ale bál jsem se abych neohnul ojnici