Zdravím,
Jak jsem na to koukal, tak máš dva problémy:
1 – elektrika, není mi jasné, jak Ti může motor vrčet na 12 V indukčku, když máš v origo 6 V palubní napětí. Měřil jsi to? Máš v zapalování omezovací odpor? Bude někde u kondíku. Jaké napětí Ti dává alternátor? Ono to teda spíše vypadá na dynamo, ale kdo ví…
Zapoj to tak, aby to vrčelo, změř napětí.
2 – karburátor… spáchal jsi v něm (nebo nich) už toho docela dost…251 karbec jsem v ruce neměl, tak tedy dle Harryho webu. 250 je podobnej jako 150, tak tam lze poradit.
Obecně, chyba bývá v nastavení volnoběžných otáček a tím i bohatosti směsi. Šteluje se to totiž současně a je to na sobě přímo závislé.
Studený motor (tím myslím i zmrzlý třeba na -10°C) musí chytnout na pootevřený sytič. Já startuji se zapnutým zapalováním, žádné prošlapávání s vypnutým zapalováním. Jakmile blafne, sytič zavřu a je to. Víc není potřeba. Pokud bych ho nechal otevřený, do minuty mi motor chcípne uchlastáním. Platí pro volnoběh. Otáčky studený motor drží asi 1500, ohřátý kolem 1200 se světly i bez nich – je to jedno.
Pokud přidáš plyn a motor se dusí, znám dvě příčiny (těsní-li gumička zavřeného sytiče): přicpaná hlavní tryska nebo malá hlavní tryska. Vyzkoušeno na mé a kámošově motorce…
Měnil jsi trysky, nemáš je prohozený? Hlavní 145, sytičová 110.
Na Youtube najdeš pod mým nickem, jak šteluju karbec já. Mrkni na to.
Vliv na chod motoru má jen v karbci spousta věcí. U 150diny jsou v emulzní trubici (je na ní našroubovaná hlavní tryska a zajíždí do ní jehla) vyvrtaný dvě malinkatý dírky. Mrkni, jestli je tam náhodou nemáš taky. Čistit drátkem z rozpletenýho měděnýho lanka, vzduchem to většinou nejde.
Schema zapojení je tady a napiš co jsi naměřil…
