Zdravím,
spínačka jako taková zlobit může, ale spíš ve smyslu, že nevede šťávu - tedy nespíná. Jinak se uvnitř nemá co po..., kromě ocelového kolíku, který může zreznout a nevodit šťávu. Pokud je spínačka správně zapojená a nejsou ohnuté konektory nebo roznýtované, je to bezproblémová součástka. Roznýtování = hrkají konektory a mizerně převádějí = zkrat nehrozí...
Postupuj systematicky. Přerušovač omotej izolačkou, sundej sklíčka z blinkrů a zadního světla. Postupně vyndávej jednotlivé žárovky a zkoušej, jestli to má na funkci vliv. Tím lze odhalit větev, která jde do šlusu. Může být proklepaná izolace na kabelu, špatně zapojená elektroinstalace - tedy ne dle schema.
To, že svítí omezený počet žárovek na blinkrech nemusí znamenat závadu na kabelech, ale na objímkách žárovek přímo v blinkrech. Měděné jazýčky jsou občas z výroby blbě napruženy a nedosedají na cín na žárovkách nebo jen lehce z kraje...
Může být vadná žárovka. Prostříkej spínač blinkrů, teče do něj 25 let voda...
MZta má řadu samostatných elektrických okruhů na sobě nezávislých, byť jsou napájeny z jedné pojistky. Pokud zkoušíš blinkry jen z baterky a máš u toho rozsvícený hlavní světlo, tak určitě počítej, že v těhle teplotách bude hlavní světlo pohasínat, protože zatížení baterie (tipnu napůl vybité) je enormní - hlavní světlo 55W + 2x21W blinkry + 1W přerušovač a nějaký ztráty, tak jsme na cca 100W a to je zhruba 8,3A a věř mi, že to je na 5,5 - 9 Ah aku fakt docela čočka.
Já jsem s elektrikou bojoval 1,5 měsíce než jsem se nasral do té míry, že jsem elektriku z MZty vytrhal pryč a dva dny se na mašinu ani nepodíval. Poté jsem věnoval jednu sobotu ladění pian se schematem v ruce, pájkou a izolačkou, dvěma relátky, trochou kabelů a mám klid. Hlavní světlo jsem poslal přes relátka, spínačka tedy spíná pouze cívku a přepínač světel taktéž. Chování celé elektroinstalace se srovnalo a jezdím.
Po nástupu do nový rachoty budu dělat ještě jednu úpravu, přidám varováky.
Změř, jestli nebere motorka šťávu při vypnuté spínačce a kolik bere při první poloze klíčku - zapnuté zapalování.
Můžeš taky proměřit kabely jednotlivých větví oproti kostře Ohmmetrem, tak někdy taky poznáš, jestli jdou do zkratu. Zatočíš řidítky a nejdou

S elektrikou je prdel
Ještě doplním, zkontroluj kostřící body = povolit, vyčistit, utáhnout na krev!!!!
A ještě doplním, kostru pod sedlem a hlavním světlometem jsem natáhl ve 4 mm[sup]2[/sup] mědi. Bys nevěřil, jak se halogenka rozsvítila
