Mz etz 150 nechce chytnout
Re: Mz etz 150 nechce chytnout
To nevim,nerozumim tomu moc...Mam to 2tydny
Re: Mz etz 150 nechce chytnout
Zdravím,
vzdušník je šroub na karburátoru, kterým ladíš bohatost směsi. 150dina ho má u benzínové hadičky - tj. pod ní vlevo.
K elektrice kabelů:
ideální je Ohmmetr, prozváněčka, v nouzi baterie se dvěma izolovanýma drátama, kde na jednom máš implantovanou žárovku tak, že když spojíš dráty do zkratu, tak žárovka bude svítit. Bafneš dráty a přiložíš je na konce měřeného vodiče (ideálně odpojeného od svorek (fastonů)) - žárovka musí svítit. Pak jeden konec měřeného vodiče necháš na drátu od baterie a druhý drát od žárovky strčíš někde na kostru - zem elektrického obvodu - rám motorky. Žárovka svítit nesmí. U Ohmmetru je to lepší v tom, že Ti zrovna ukáže odpor měřeného vodiče, už z toho lze usuzovat, jak na tom vodič je. Vodič oproti kostře - zemi - rámu - musí mít nekonečný odpor, jakékoli jiné číslo v Ohmech nebo kilo či v MOhmech rovná se zkrat velký nebo malý. Vodič sám o sobě by naopak měl mít odpor co nejmenší v řádu desetin Ohmu. Pokud má odpor v Ohmech, je v něm něco špatně.
Prozváněčka je dobrá v tom, že nemusíš na nic koukat, jen posloucháš, ale prozvání v rozmezí 0,1 - 5 Ohmů. Pro rychlou kontrolu je ale nejlepší.
Přechodové odpory vznikají oxidací na spojích fastonů. Třikrát čtyřikrát kabel vytáhni a zastrč do konektoru s tím, že kladený odpor by měl odpovídat tomu asi jako, když taháš za víčko fixy. Nesmí hrkat.
Déšť a motorka - voda má vliv na oxidaci spojů - přechodové odpory. Na vlastní elektroniku by příliš vliv mít neměla, protože elektronika je vykoupaná v laku a tomu voda neva nebo je elektronika zalitá v plastu. Dále, 12-ti Voltový rozvod je pro vodu, zvlášť dešťovou, nezajímavý.
Mechanickej regulátor poznáš lehce - škatule s hliníkovým deklem (přes něj drát co ho drží) pod sedlem - kouká z ní 5 kabelů. Elektronickej je nejčastěji ze Š120 - černá škatule - koukají z ní čtyři kabely.
Já mám ze Š120. Brácha mě dal baterku s napětím 11,95 V. Po generálce elektriky na mašině a 14-ti denním ježdění mám na baterce 12,69 V. Regulátor tedy funguje na jedničku.
Předstihu se neboj. Sundej pravej dekl, na destičce regulace předstihu - snímač si udělej rysku a tu si udělej i na hliníkovým držáku snímače - někde u dvou šroubků, co to drží pohromadě. Pak je povol a pohni s destičkou doleva nebo doprava třeba o jeden milimetr. Buď to bude lepší nebo horší. Máš-li rysku, vždy to můžeš vrátit zpět Uděláš-li ji obyčejnou tužkou, pak v případě výměny nebo repase snímače, ji prostě vygumuješ a uděláš novou - lepší
vzdušník je šroub na karburátoru, kterým ladíš bohatost směsi. 150dina ho má u benzínové hadičky - tj. pod ní vlevo.
K elektrice kabelů:
ideální je Ohmmetr, prozváněčka, v nouzi baterie se dvěma izolovanýma drátama, kde na jednom máš implantovanou žárovku tak, že když spojíš dráty do zkratu, tak žárovka bude svítit. Bafneš dráty a přiložíš je na konce měřeného vodiče (ideálně odpojeného od svorek (fastonů)) - žárovka musí svítit. Pak jeden konec měřeného vodiče necháš na drátu od baterie a druhý drát od žárovky strčíš někde na kostru - zem elektrického obvodu - rám motorky. Žárovka svítit nesmí. U Ohmmetru je to lepší v tom, že Ti zrovna ukáže odpor měřeného vodiče, už z toho lze usuzovat, jak na tom vodič je. Vodič oproti kostře - zemi - rámu - musí mít nekonečný odpor, jakékoli jiné číslo v Ohmech nebo kilo či v MOhmech rovná se zkrat velký nebo malý. Vodič sám o sobě by naopak měl mít odpor co nejmenší v řádu desetin Ohmu. Pokud má odpor v Ohmech, je v něm něco špatně.
Prozváněčka je dobrá v tom, že nemusíš na nic koukat, jen posloucháš, ale prozvání v rozmezí 0,1 - 5 Ohmů. Pro rychlou kontrolu je ale nejlepší.
Přechodové odpory vznikají oxidací na spojích fastonů. Třikrát čtyřikrát kabel vytáhni a zastrč do konektoru s tím, že kladený odpor by měl odpovídat tomu asi jako, když taháš za víčko fixy. Nesmí hrkat.
Déšť a motorka - voda má vliv na oxidaci spojů - přechodové odpory. Na vlastní elektroniku by příliš vliv mít neměla, protože elektronika je vykoupaná v laku a tomu voda neva nebo je elektronika zalitá v plastu. Dále, 12-ti Voltový rozvod je pro vodu, zvlášť dešťovou, nezajímavý.
Mechanickej regulátor poznáš lehce - škatule s hliníkovým deklem (přes něj drát co ho drží) pod sedlem - kouká z ní 5 kabelů. Elektronickej je nejčastěji ze Š120 - černá škatule - koukají z ní čtyři kabely.
Já mám ze Š120. Brácha mě dal baterku s napětím 11,95 V. Po generálce elektriky na mašině a 14-ti denním ježdění mám na baterce 12,69 V. Regulátor tedy funguje na jedničku.
Předstihu se neboj. Sundej pravej dekl, na destičce regulace předstihu - snímač si udělej rysku a tu si udělej i na hliníkovým držáku snímače - někde u dvou šroubků, co to drží pohromadě. Pak je povol a pohni s destičkou doleva nebo doprava třeba o jeden milimetr. Buď to bude lepší nebo horší. Máš-li rysku, vždy to můžeš vrátit zpět Uděláš-li ji obyčejnou tužkou, pak v případě výměny nebo repase snímače, ji prostě vygumuješ a uděláš novou - lepší
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: Mz etz 150 nechce chytnout
Dneska jsem mz nastartoval na podruhe a jela,akorat mela tendence zdechnou tak jsem přidaval plyn.Pak zdechla a vystřelila z vyfuku.Mám pocit že to saje asi falešn vzduch.Jak se dostanu ke vzduchovému filtru,?
Re: Mz etz 150 nechce chytnout
Zdravím,
mezi baterií a pojistkovou skříňkou je matice na černém deklu na rámu. Pod deklem je filtr, pod filtrem je sání, což je část rámu za baterií a čistič a tlumič vzduchu. Těsnění tam jsou celkem tři. Opatrně na ně, rády se trhají...
mezi baterií a pojistkovou skříňkou je matice na černém deklu na rámu. Pod deklem je filtr, pod filtrem je sání, což je část rámu za baterií a čistič a tlumič vzduchu. Těsnění tam jsou celkem tři. Opatrně na ně, rády se trhají...
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: Mz etz 150 nechce chytnout
Baldis: Být tebou, pořídím si nějakou příručku...
Re: Mz etz 150 nechce chytnout
Díval ses na tu HLADINU!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Mz etz 150 nechce chytnout
Příručku už mám
Re: Mz etz 150 nechce chytnout
Hladina, jak píše Majkl, se ti sama od sebe nerozesere a jak už jsem psal, příčina podle mě bude ne ve špatným nastavení, ale někde je prostě něco ucpaný, nebo zkorodovaný, nebo nevodivý, nebo ve zkratu, nebo tak něco. Pešek je na tom to, že tyhle věci se blbě hledají a chce to jít systematicky od jednoho k dalšímu.
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to