to je konec
Re: to je konec
Kdyby sytič nebyl potřeba, tak by ho tam nikdo nemontoval...


Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
-
- Příspěvky: 30
- Registrován: sob 26. zář 2015 14:30
Re: to je konec
Jen si dovolím přidat jak má vypadat svíčka. Z mojí ETZ.

Re: to je konec
Ze zkušenosti si ale troufám tvrdit, že barva svíčky zrovna u MZ je druhořadá záležitost.... mě to jede líp, když mám tu svíčku víc zasranou... takže se snažím vždy raději docílit lepšího chodu motoru, jak dokonalé barvy svíčky... nehledě na to, že u zweitaktu je to taky dost o počasí...


Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: to je konec
Pokud je mi známo, tak u 99,9% MZ je potřeba použít při studeném startu sytič, teplá už by měla startovat bez něj.
2x až 3x krát prošlápnout startovací páku s otevřeným sytičem s vypnutým zapalováním, pak zavřít sytič, zapnout zápalko, lehce přidat plyn, nastartovat, otevřít sytič, a jet. Po prohřátí (cca 1 - 2 minuty jízdy) sytič zavřít...
Co si pamatuju, tak i u fungl nové MZ-ty bylo potřeba používal při studeném startu sytič, jinak prostě nechytla. Samozřejmě musí být dobře seřízená, v pořádku a člověk si musí najít ten správný grif pro startování, páč není až tak těžké ji při startu uchlastat.
Dnes už je to tak, že každá jednotlivá MZ-ta chce trošku jiný grif pro startování, přece jen už to nejsou nové stroje. Ale myslet si, že chytne lehce studená bez sytiče, je blbost. I auta mají sytič, ruční nebo automatiku, prostě má pro startování své opodstatnění...
Ty vysoké otáčky mohou mít víc důvodů, buď to někde přisává, nebo drhne šoupátko či bowden plynu, může být vadná fajfka nebo svíčka, nebo to kupodivu blbne, což by člověk neřekl, když zlobí dobíjení (taky mi to dělalo, než jsem vyměnil regulátor). Když je vadná fajfka (svíčka), tak to jde pak blbě nastartovat i teplé - i tenhle problém jsem řešil.
2x až 3x krát prošlápnout startovací páku s otevřeným sytičem s vypnutým zapalováním, pak zavřít sytič, zapnout zápalko, lehce přidat plyn, nastartovat, otevřít sytič, a jet. Po prohřátí (cca 1 - 2 minuty jízdy) sytič zavřít...
Co si pamatuju, tak i u fungl nové MZ-ty bylo potřeba používal při studeném startu sytič, jinak prostě nechytla. Samozřejmě musí být dobře seřízená, v pořádku a člověk si musí najít ten správný grif pro startování, páč není až tak těžké ji při startu uchlastat.
Dnes už je to tak, že každá jednotlivá MZ-ta chce trošku jiný grif pro startování, přece jen už to nejsou nové stroje. Ale myslet si, že chytne lehce studená bez sytiče, je blbost. I auta mají sytič, ruční nebo automatiku, prostě má pro startování své opodstatnění...

Ty vysoké otáčky mohou mít víc důvodů, buď to někde přisává, nebo drhne šoupátko či bowden plynu, může být vadná fajfka nebo svíčka, nebo to kupodivu blbne, což by člověk neřekl, když zlobí dobíjení (taky mi to dělalo, než jsem vyměnil regulátor). Když je vadná fajfka (svíčka), tak to jde pak blbě nastartovat i teplé - i tenhle problém jsem řešil.

Re: to je konec
Jo, souhlas s Harrym, to že je svíčka krásně cihlová, zrovna u MZ-ty ještě neznamená, že mašina pojede dobře... 


-
- Příspěvky: 30
- Registrován: sob 26. zář 2015 14:30
Re: to je konec
Je to možný že je uvnitř trochu karbonu, já ji měl dřív ve fichtlu.
Re: to je konec
jako já chápu že sytič je potřeba šak na to nic neříkám já pouze nechápu proč ho musím použít při zahřátém motoru nebo ho nepoužiju ale musím roztlačit je klidně možné že to má spojitost s těmi otáčkami ale gufero pod altíkem jsem kontroloval je ok pak předstih dává jiskru 2,5mm před HU svíčku jsem očistil dal 0,6 odtrh no a nakonec kontrola hladiny taky ok takže asi to udělám jednoduše nejdřív faju pak kabel a takové ty kravinky a když nic tak by mě napadal snímač otáček ale to nwm
Re: to je konec
tak třeba je to jen tím, že to máš moc chudý...


Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: to je konec
No tím to asi bude protože když jsem jel nedávno tak byla svíce bílá včera jsem tam dal starou pal n8 a byla hnědorezatá ale stejně nestartovala gufero u zapalka ok těsnění u příruby ok pod válcem ok tam jsem dával nové nedávno mi začala podfukovat hlava ale tu jsem dotáhl a taky ok jediné co mě napadá je u spojky ale to by se projevilo snad jináč možná koupit vzducháč ale ten co mám není moc zasranej tak nevim ale pokud si dobře pamatuji všechno tohle začalo po tom co jsem sundával válec pro kontrolu vůlí kroužků atd. No ale co sem mohl posrat nevim kroužky chodily krásně volně sjeté taky nejsou no pár dní po tom začala téct směs pod válcem takže zase celé ven a nové těsnění jsem dal tak už ok jde o to že když si přidám směs začne to dělat paseku s plynem že otáčky pomalu padají nebo že volnoběh musím zašroubovat na max jediné co už mě napadá je jehla skusit zářezy no a pak jedině tu elektroniku
Re: to je konec
a jak víš, že máš to gufero v cajku? měnils ho?


Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: to je konec
Jinak dodám nechá se vytočit klidně na těch 8k na volnoběh a s tím přisáváním vzduchu taky si nejsem jistý protože se světly a zahřáté to šlo normálně nastavit i bez světel no ale když bych nastavil bez světel tak pak poloha se světly bude plnit funkci chcípáku no ale chtěl jsem tím říct že volnoběh teď najednou po tom co jsem něják dodrbal směs jde štelovat
Re: to je konec
Ano měnil není nikde porušené ani na křivo nasazené
Re: to je konec
to může klidně začít přisávat až při vyšších otáčkách


Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: to je konec
Jediné co teda tak jak je v tom domečku tak není úplně zatlačené víc to prostě nešlo asi to tak má být aby se dalo podebrat něčím když se vyndává
Re: to je konec
Myslíš tohle?

Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: to je konec
ještě ti to může přisávat pod celým tím hliníkovým bazmekem, ikdyž je gufero v cajku


Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: to je konec
Ano vím ale těsnění tam je no skusím ho vyměnit radši jo a u té spojky je to pojištěné silikonem to gufero jak jsem se díval
Re: to je konec
Tak nastartovala pěkně na sytič nechal jsem ji ohřát a pohoda i otáčky takže už to neřešim jsem rád že to snad jede jinak co jsem udělal poměnil těsnění kde se dalo vyčistil svíci no ale už mě trápí jen jediné budu muset vyměnit půlměsíc startovací a chci se zeptat je na to asi potřeba sundat koš že?
Re: to je konec
Jo a to je dobře.
Zrovna si objednej i rozběhový kolo, případně stahovák na primární kolečko. Při montáži si dej práci se slícováním segmentu a rozběhovýho kola (musí chodit ve středu os) a stejně tak primární kola... Pohraj si s vůlema ve spojce! Zkus ji nasucho bez deklu - vypínání - musí chodit v ose, žádný vyklánění do stran...
Zrovna si objednej i rozběhový kolo, případně stahovák na primární kolečko. Při montáži si dej práci se slícováním segmentu a rozběhovýho kola (musí chodit ve středu os) a stejně tak primární kola... Pohraj si s vůlema ve spojce! Zkus ji nasucho bez deklu - vypínání - musí chodit v ose, žádný vyklánění do stran...
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: to je konec
Taak po dlouhé době sem tady no spojka hotová vše ok ale pořád mi vrtalo hlavou proč má pořád ten divnochod už jsem udělal vše pořádně dotáhl hlavu vyměnil obě gufera na klice přetěsnil přírubu a nic pořád to samé prostě použít sytič a po jeho vypnutí vyletí otáčky na 3000 a zapnu světla začnou padat odstaví to plyn a nakonec to zdechne celou dobu to muselo být v elektrice protože karbec a faleš. vduch to už není možné no pak mě něco napadlo když jsem dal hlavní pojistku takovou tu skleněnou je to t1 260v dal jsem t2 260v a vše už šlo parádně ale mělo to chybu svítilo dobíjení tak jsem to vrátil a pak jsem dal pojistky ostatní všechny vo mají tenčí ten plech místo těch co jsem měl měl jsem ty s tím širokým myslím že asi 16a no nevím jestli to bylo správně mít všechny s tím širokým ale když jsem dal ty užší pomohlo to no ale stejně mi vrtá hlavou baterie mám 5ah a občas mi kontrolky pohasnou tak musím nabít no tak nevím ale něco je tam špatně ale co.