Zdravím,
v září sem koupil MZtu 150 etz, půlil sem motor, zjistil sem že je praský pístní kroužek spodní, vyměnil sem oba a zajel tak 100 km opatrně sem tam vytočit atd. Jel sem cca 25 kiláků cestu, a když sem se vracel z5, tak po 10 km mi střelil kroužek a zadřel válec. Jel sem opatrně, válec byl teplý že se na něm mohla nechat ruka. Zajímalo by mě, jestli to byl vadný kus nebo sem něco udělal blbě, jinak je ošvihaný výfukový kanálek, takže by mě zajímalo, jestli by ste to dali na maximální výbrus, nebo mám seznat zrovna nový válec s pístem? Taková myšlenka- dal by se tam nacpat válec z 250?
prasklý kroužek
Re: prasklý kroužek
Válec z 250 tam nepůjde - k tomu nebudu víc dodávat
posral sis to sám, jelikož jsi určitě neobohatil směs
výbrus
posral sis to sám, jelikož jsi určitě neobohatil směs
výbrus


Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: prasklý kroužek
obohatil, 3tí zaářez z vrchu na jehle, benzín olej - 45:1
Re: prasklý kroužek
Tak se nediv
když tam dáš 1:45
já tam lil 1:30 první nádrž... pak 1:35; 1:40 a vždycky jednu nádrž... takže cca 300km vždycky na jeden danej poměr, po cca 1200km+ jsem už lil 1:50 a stejně sem to nehonil, nepřehříval, to až po 2tis.
Jinak jehlu sem měl pořád nahoře, dolů jsem jí snad ještě nedal... ( což bych mohl, možná proto mě to tolik žrávalo - KDYŽ TO JELO
)


Jinak jehlu sem měl pořád nahoře, dolů jsem jí snad ještě nedal... ( což bych mohl, možná proto mě to tolik žrávalo - KDYŽ TO JELO

