Zdravím vás. Dělal sem komplet GO celé motorky a ted nevím co s tím. Když zařadím dvojku, trojku,čtyřku a po zařazení dám hned plný plyn tak se jí absolutně nechce a chcípá,ale když dám ani ne půlku plynu po zařazení tak se rychlost normálně chytne a jede i za čtyřku a prostě když dám po zařazení plnej i když tam dám dvojku tak chcípá když sem seřídil jehlu aby tam šlo méně paliva tak je to o něco málo lepší ,ale stejně se jí nechce. před GO krásně tahala na to jak to bylo na šrot ,ale ted je to skoro jak simson před tím tahala úplně krásně i za pětku do kopce ted používám jenom pětku s kopce a ještě tam je problém že se jí nechce moc do otáček dosáhne určité otáčky a už více nejde. Všechno tam je nové vyčištěné tak opravdu nevím čím to .
¨
Budu velice rád za každou radu
Já sem to jen vyzkoušel s tou jehlou co to udělá a je jasný že na tom nebudu jezdit s chudou směsí, dal sem do toho dost peněz, tak nechci aby to šlo hnedka do kopru ,už sem vyzkoušel skoro vše a nevím si rady
Vše sem vyzkoušel až na ty pojistky A jak je tam tem první bod tak kdyby celej motor nechrastil tak bych ho ani neotevíral ted vše šlape bez nežádoucích zvuků na volnoběh jde krásně chytne hned na první šlápnutí karbec a vše mám nastaveno tak jak má být akorát si furt zkouším pohrát se směsí a i když ten šroubek směsi zlehka zašroubuji na doraz nebo když ho celej vytáhnu tak nejde vidět absolutně žádný rozdíl kola se krásně točí nepřibrzďují a řetěz se točí úplně krásně ten je taky nový. Jinak děkuji za ochotu
Smoula napsal(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > co snimac otacek? me to delalo to stejny
>
> Díky za radu a můžete mi popsat prosím jak ten
> snímač otáček vypadá. Děkuji
Ty Ičo to si děláš prdel... to "GO" sis dělal sám?
no co na to říct, snad jen tohle:
Tak díky Já sem strojař a už sem dal do kupy hromady motorů ,ale tohle je první motor kde mám kladívka a taky první můj motor staršího data až na tedy bábu , ale snímač otáček sem snad nikdy v ruce neměl tak prostě nevim jak vypadá a když sem hledal na netu fotku toho snímače na ETZ 150 tak sem ji bohužel nemohl najít a ani na E-shopech ho nikde nemaj
mě to dělalo jako když máš čezetu a kladívka a špatnej kondík nejde to vytočit ale když sem zastavil tak motorka šla vytočit jako to jen šlo ale při jízdě jako v záberu mě nešel motor vytočit víc jak 3000 otáček tak sem to zkusil s jiným a bylo to v pohodě ale měl sem strach že se to zas posskadí tak sem tam lupnul vape a jede to krásně zatim čus
Moc díky všem za rady.Tak ted sem přišel konečně na to čím to bylo . když sem dělal go tak sem kupoval sportovní filtr tak sem ho normálně namontoval na karbec a když sem dnes s toho filtru vytáhl tu těsnící gumu a dal jí na karbec tak sem se nestačil divit a ještě sem se s tímto problémem nesetkal. Ona ta drážka a ta malá dírka jak saje vzduch se s tou gumou skoro ucpala a když sem dotáhl objímku na karburátoru tak se guma zmáčkla a ucpala to úplně.ted je vše už ok a tahá jak traktor ale musím opatrně páč to ještě musím pořádně zajet
Že to odejde o hodně dřív a, že se to může zadřít s tím já počítám ,proto sem přes něj hodil ještě dvě silonky předchozí filtr to byla jedna velká díra chci si udělat koš na molitanovej filtr a ten pak olejovat
Víte co ruším tu účet nebudu se tady s někým hádat . Rady úplně k hovnu a když si člověk dokáže udělat celou motorku tak máte plnou držku keců. V tom případě je tohle forum absolutně k hovnu a zbytečná ztráta času.čus:-|---
JJ informací je tu dost to je pravda, ale v tomhle příspěvku mi rady nepomohly Harry nic neporadí a má jenom kecy a že dělám něco blbě to nevim nevim na všechno sem hodně pečlivej jo sportovní filtr uznám je to blbost ,ale ten molitanovej filtr si tam dát musim páč to budu trápit v hodně prašným prostředí. A můžete se zdržet komentářů, že to neni motorka do terénu a tak. Já o tom vim že tato motorka je určená úplně na něco jiného než jí mám, ale finančně na tom moc dobře nejsem tak sem si pořídil MZ na kterou jsou hodně levný díly Co sem měl před tím KTM tak to byla za každej díl docela pálka. Co třeba fichtly? ty taky každej upravuje a lidi jim to chválej. Tak proč by to nemohlo být takhle i u MZ?
a co jsem ti měl jako poradit? ty sis to blbě složil, ale za to já nemůžu. Dělej si s tím co chceš. Nezpochybňuju tvoji zručnost, jen jsem podotknul, že nemá smysl vymejšlet vymyšlený... to že chceš jezdit v bordelu? To sání je nějak naladěný, tak to tak nech, prostě jen budeš ten filtr za 250 kč měnit 2x do roka, pokud to chceš všechno dělat po svým a moje rady ti vadí, tak sem vůbec nepiš
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to