Pneu
Re: Pneu
No psal si o borci na R1, tak jsem komentoval borce na "R1" .A jinak prachy řeší skoro každej, někdo o tom mluví, jinej to nekomentuje, dalšímu to přijde normální a tak to moc neřeší, další se vytahuje a nemá na to, ...atd. Řešíš je Ty, stejně jako to řeší milión dalších vč. mě, tak si z toho nic nedělej.....prachy sice nejsou všechno, ale dobře víme, že bez nich to nejde Taky mám svoje sny, na který ani zdaleka nedosáhnu a vím, že to asi nikdy nebude jinak. Nemá cenu se tím moc trápit, to by člověk nedělal nic jinýho. Já Tě měl rád i s půjčeným Hamburgmanem knedlo de luxe Y:-
Re: Pneu
SID: Ano, napsal, ale byl to příklad, je úplně jedno na jaké silnější motorce by tam jel... A ano, máš pravdu, když postavíš vedle sebe dva týpky, co mají na chlup stejné řidičské schopnosti (to by museli být asi leda tramvajáci, ti si asi jako jediní drží stejnou stopu ) tak se předjíždět ani nebudou, neměli by kudy . Jinak máš pravdu, peníze řeší "skoro" každý, ale už né "skoro" každý si může dovolit motorku sbírat ze země jen proto, aby třeba Vladana na slabším a řekněme dostupnějším stroji předjel .
Re: Pneu
R1 v uvozovkách ("R1") znamená v SIDově terminologii jakoukoliv nákladnější či silnější motorku.......a proto Ho nepředjíždím a najmu si raději toho psychologa .......proč bych měl dávat prachy za opravu, když se mužů ovládnout a ušetřený prachy vložit do něčeho jinýho že třeba si koupit levnou motorku a na tý Ho zkusit předjet
Re: Pneu
řekl bych, že právě ten slabší stroj tě nutí jet rychleji a zbytečně nebrzdit, bo každá ztráta rychlosti se pak těžko dohání
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Pneu
Klíčem k rychlé jízdě není silnej motor a ostrý brzdy, o tom by mohl vyprávět brašul. Důležitá je plynulost. Žádná prudká akcelerace a pak ostrý brždění, to jsou nebezpečný manévry. Prostě se rozjedeš a to tepmo držíš - úsporné a efektivní.
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Pneu
To se to Vladanovi jezdí rychle......když vyletí do lesa, jeho muší váha nezpůsobí na lesním porostu a zvěři takovou spoušť.Takže my těžší, přírodu milující, musíme jezdit pomaleji. A brzdy u téhle motorky moc nemusím používat, motor brzdí skvěle
Re: Pneu
nevím, jestli se dá Rotax považovat za "dostupnější" motorku...
zrovna milióny se jich na netu nenabízí a o shánění dílů bych vám mohl vyprávět...
zrovna milióny se jich na netu nenabízí a o shánění dílů bych vám mohl vyprávět...
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Pneu
ten zatáčkovej testovací úsek u Mezihoří se úplně nabízí [img]http://www.brunensis.profitux.cz/smile/ms_0709.gif[/img]
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Pneu
Vladan: celkem pěknou trasu si můžeš užít třeba od Elišky z Benešova až do Sázavy a pokračovat ještě kousek serpentýnama nad Sázavu a zase zpátky...asfalt myslím na poměry našeho kraje slušný,provoz minimální,štěrk a písek na ní nebývá. Nebo pak před mostem v Sázavě uhnout na Český Šternberk, projet chatovou oblast a následně projet těsně podél vody až do Šternberku a tam přejet most a koleje a zkusit výjezd pár serpentinama nad Šternberk nebo naopak ve Šternberku uhnout vpravo rovnou do kopce podél hradu Ale možná, že sis to už projel. V našem kraji je hodně hezkých úseků, ale bohužel často je asfalt špatně použitelný .Pěkná asfaltka je taky skrz bučiny(les) ze Struhařova na Jevany, je "nedávno" vyasfaltovaná ,ale nevím jestli teď není zavřená. Osobně nejraději mám trasu Mnichovice,Klokocná,Struhařov,přes bučiny směr Jevany,Stříbrná Skalice,Sázava,směr Ostředek,Benešov.......
Re: Pneu
Tyvoe to je po dlouhé době výživná debata. O čem, že to téma původně bylo? Všichni máte svým způsobem pravdu, ale přesto si neodpustím nějaké pičoviny přidat:
- lepší gumy = rychlejší (a bezpečnější) jízda. Tečka.
- i na horších gumách se dá dobře zajet, ale chce to dobrého jezdce a/nebo menší pud sebezáchovy.
- lepší motorka = rychlejší jízda. Kecy typu, že na horších (slabších, starších...) se to dá taky, tak dá, samozřejmě, ale na lepších strojích jsou ty možnosti jiné. Problém je v tom, že většina z nás potenciál lepšího stroje skrz pud sebezáchovy nebo skrz nedostatek schopností nevyužije a tak je lepší stroj nikam dál neposune.
- pojezdit se slabším strojem někoho na silnějším vždy potěší (a často se to i daří).
Polis: Navrhuju opět prubnout Kavčák. To je proti Uralí stezce ještě o level výš.
- lepší gumy = rychlejší (a bezpečnější) jízda. Tečka.
- i na horších gumách se dá dobře zajet, ale chce to dobrého jezdce a/nebo menší pud sebezáchovy.
- lepší motorka = rychlejší jízda. Kecy typu, že na horších (slabších, starších...) se to dá taky, tak dá, samozřejmě, ale na lepších strojích jsou ty možnosti jiné. Problém je v tom, že většina z nás potenciál lepšího stroje skrz pud sebezáchovy nebo skrz nedostatek schopností nevyužije a tak je lepší stroj nikam dál neposune.
- pojezdit se slabším strojem někoho na silnějším vždy potěší (a často se to i daří).
Polis: Navrhuju opět prubnout Kavčák. To je proti Uralí stezce ještě o level výš.
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.