Řídící jednotka MZ 250 (návod od SODY)
Re: Řídící jednotka MZ 250 (návod od SODY)
Oo s tím 19ti zubem, točím na rovince bez problému 6500 a nejsem zalehlej... Divný
Re: Řídící jednotka MZ 250 (návod od SODY)
nic divnýho na tom nevidím - s lehčím převodem snáz vytočíš pětku, s těžším na to motor nemá sílu. paradoxně tak můžeš s lehčím převodem dosáhnout vyšší maximálky:
[img]http://vladan251.sweb.cz/ETZ251%20-%2019z.jpg[/img]
[img]http://vladan251.sweb.cz/ETZ251%20-%2019z.jpg[/img]
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)


Re: Řídící jednotka MZ 250 (návod od SODY)
V tématu o řídící jednotce se řeší věci
(ale lepší než nic).
Když už tu řešíte tu rychlost, tak ty tachometry podle mě ukazujou dobře a taky sme si řikali, že to musí proměřovat.
Já mam MZ 250 a kámoš taky. Já motor po GO a on ho měl před smrtí
(už nejede) a po tý GO to nějak nejede oba máme zapalování VAPE (ještě přemýšlím o posunutí předstihu vybroušením té drážky), ale jemu to jelo líp.
On dal 140km/h já z toho samýho kopce 120km/h a moje pětka je celkem mrtvá. Oba tam máme 21zubů vepředu jak má bejt

Když už tu řešíte tu rychlost, tak ty tachometry podle mě ukazujou dobře a taky sme si řikali, že to musí proměřovat.
Já mam MZ 250 a kámoš taky. Já motor po GO a on ho měl před smrtí

On dal 140km/h já z toho samýho kopce 120km/h a moje pětka je celkem mrtvá. Oba tam máme 21zubů vepředu jak má bejt

Re: Řídící jednotka MZ 250 (návod od SODY)
tachometr možná ukazuje dobře, ale už změnou profilu zadní pneu z 80% na 90% je rozdíl skutečné max. rychlosti 5 km/h
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)


Re: Řídící jednotka MZ 250 (návod od SODY)
Tomu bych věřil, ale přece jenom mě maximálka tak nezajímá, jako spíš jak to jede do stovky
Jezdíme na tripy se silnějšíma strojema a když se nám nesnaží ujet, tak po klikatých cestach MZta stačí, protože je lehká 


Re: Řídící jednotka MZ 250 (návod od SODY)
Ahoj hosi,
tak se mi to konecne podarilo nastartovat... Myslim ze to bezi docela hezky s tim neoriginalnim vyfukem...
Ale mam tu jeden problem... Strili mi to do vyfuku - resp. z toho vyfuku lita cca 20 cm dlouhej plamen a je to rana jak hovado.
Startuju to na petku a to tak, ze kolem kola obmotam pas a pak za nej trhnu (alternativa roztlaceni).
Pri prvnim startu to bezelo celkem slusne viz video - akorat mi prislo, ze to nema takovou odezvu za plynem. Pridal jsem, ale motor sel do otacek s tak sekundovou mozna i vice dlouhou odezvou...
Pak kdyz jsem to chcipl a zacal znovu startovat, tak jsem to omotal kolem kola, skubnul a motoro si tak 10x poblafne v nizkejch otackach ze se jen taktak neudusi a pak chcipne a pri tom poslednim chcipnuti to prave streli straslive do toho vyfuku...
Poradi naky dobrak kde muze byt problem? Co je potreba seridit? Karburator / predstih nebo je problem ten neorigos vyfuk? Zapalovani tam mam s ridici jednotkou (ne kladivkove / ani ne primo VAPE).
https://www.youtube.com/watch?v=qiDOrHU_S6w
Diky, Tomas.
tak se mi to konecne podarilo nastartovat... Myslim ze to bezi docela hezky s tim neoriginalnim vyfukem...
Ale mam tu jeden problem... Strili mi to do vyfuku - resp. z toho vyfuku lita cca 20 cm dlouhej plamen a je to rana jak hovado.
Startuju to na petku a to tak, ze kolem kola obmotam pas a pak za nej trhnu (alternativa roztlaceni).
Pri prvnim startu to bezelo celkem slusne viz video - akorat mi prislo, ze to nema takovou odezvu za plynem. Pridal jsem, ale motor sel do otacek s tak sekundovou mozna i vice dlouhou odezvou...
Pak kdyz jsem to chcipl a zacal znovu startovat, tak jsem to omotal kolem kola, skubnul a motoro si tak 10x poblafne v nizkejch otackach ze se jen taktak neudusi a pak chcipne a pri tom poslednim chcipnuti to prave streli straslive do toho vyfuku...
Poradi naky dobrak kde muze byt problem? Co je potreba seridit? Karburator / predstih nebo je problem ten neorigos vyfuk? Zapalovani tam mam s ridici jednotkou (ne kladivkove / ani ne primo VAPE).
https://www.youtube.com/watch?v=qiDOrHU_S6w
Diky, Tomas.