co dodat?
nádhera
možná ještě "doladit"sedlo
u nás se v inzerci po dlouhé době oběvila jedna 251 za 18 000kč
za 2 hod.byla prodaná.
jak to vypadá na SK?
Na SK to vyzera podobne, sedlo je original, takze zatial neriesim, mam aj druhe s inym potahom, ale nepaci sa mi a je to zle spravene (odstava to vzadu dole). Pozri slovensky bazos, jedna 251 prerobena na 301 za 700€ ktora sa nevie predat, a jeden vrak 251 za 200€.
Jenže já si ju nechám ještě pár let nestojí za to těch pár tis. zatím mě všude doveze, sice motor hlučnější, ale to bude asi tím, že už má cca 55tis. nalítaných jesi né víc... Tachec mi nepočítá
Tazko povedat, kolko je realna hodnota, ale vyzera velmi pekne (na tych 2 fotkach ). 1000€ by som za nu dal v pohode keby bola pekna (27000kc). Fakt to zavisi od stavu.
trafika: ochota přeplatit ti rozhodně nechybí, ale dojet někam 300km ti už moc nevoní. Trochu se to rozchází s tím, že hledáš eMZety na Mobile.de, kde se nabízí motorky převážně z Německa
btw. s jedním kamarádem tady z fóra jsme jeli pro jeho vysněnou eMZetu 800km - tomu říkám odhodlání
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
No , jak jsem psal,nyni mi to časově nevychazi.Navic tohle není si myslím tak dobrá cena abych si bral dovolenou dovolenou jel 300km tam a 300zpet. Navi popis je tak stručný, že o MZ nic neříká :-(
Vím jak to myslíš já jel pro mou Shadowku taky 510km tam a 510km zpět, ale o té jsem věděl v jakémstavu je, navíc byla za super cenu!
Proto to nyní nehrotim, pokud se nenajde něco blíž, nebo bude dál . Bude z dobrou cenu ve přívěs a pojedu.
takto to u mna vyzera momentalne. Ram ide do komaxitu a pravdepodobne aj veci ktore su v sivom komaxite idem dat do cierneho (so sivym som ju kupil). Mam na vas otazku, da sa rozobrat klakson ?