
Problém ETZ 251 (moje)
Problém ETZ 251 (moje)
Tak si vám takhle jedu v neděli odpoledne směr tam a tam, motorka šlape jak hodinky a najednou z ničeho nic ztratí výkon, takže se dá jet max na dvojku - trojku, občas se zdá, jako by se s přestávkami znovu chytala, ale to trvá vždycky chvilku a pak prd... Dojel jsem tedy takhle cca 30 km, pak jsem zastavil a v okamžiku, kdy jsem ji nedržel pod plynem, okamžitě chcípla. Od té doby nejde nakopnout. Podrobnějším průzkumem jsem zjistil, že do válce nejde benzín... ať se snažím, jak se snažím, svíce je pořád úplně suchá... Měl jsem shozenej karburátor a pročistil trysky, ale v tom to, zdá se, nebude. Jinak jiskru hází jak Harry do sebe piva, jenže není co zapálit. Už jsme to probírali s Harrym a Címošem (ten mi slíbil, že se na to mrkne), takže mám nějaké tipy, co by, ale rád si přečtu i další názory => třeba se s tímhle problémem někdo z vás už setkal... 


Re: Problém ETZ 251 (moje)
A do karburátoru benzín teče? Mě se jednou stalo že se mi na jehle uvolnil a posunul ten plíšek co ji tam drží a chovalo se to taky dost podivně.
MZ 251 ETZ -> Yamaha XJ 600S -> Yamaha FZS 600 Fazer -> Honda XL650V Transalp
Jezdit autem je jako chodit po čtyřech...
Jezdit autem je jako chodit po čtyřech...
Re: Problém ETZ 251 (moje)
Jojo, Kájo, do karbusu benzín jde... když sundáš vanu, tak v ní benzín je, hladinu jsem taky kontroloval, i když jak už jsme tu někde řešili, tak se sama zničeho nic nerozšteluje (leda, že by byla díra v plováku)... Vypadá to, že si prostě motor z karburátoru do válce nedokáže nasát benzín...

Re: Problém ETZ 251 (moje)
A když naleješ trochu benzínu přímo do válce pod svíčku, tak to chytne?
Re: Problém ETZ 251 (moje)
Ahoj Márty,
když tohle MZta udělala mě, tak jsem projel karbec, sání, vypálil výfuk, pak ho i rozpáral, abych zjistil, že mu nic nebylo. Nakonec jsem sundal hlavu a válec s objevem, že mám nějak moc mokrý setrvačníky a světe div se, neschnou...
Motor jsem tedy vymontoval a z klikového prostoru vylil nějakou "ekosračku", kterou klikovka separovala z benzínu od Benziny. Hořelo to velice pomalu a bylo tam toho víc než jedenapůl deci. Přes tuhle hladinu v klikovce se směs nebyla schopná dostat do spalovacího prostoru válce.
Ve 4T onen benol hořel celkem dobře, jenže tam tekl zvrchu - myslím auto.
Pomohla výměna čerpací stanice.
Nemusel jsem tedy do karteru tvořit třetí vypoušťák...
když tohle MZta udělala mě, tak jsem projel karbec, sání, vypálil výfuk, pak ho i rozpáral, abych zjistil, že mu nic nebylo. Nakonec jsem sundal hlavu a válec s objevem, že mám nějak moc mokrý setrvačníky a světe div se, neschnou...
Motor jsem tedy vymontoval a z klikového prostoru vylil nějakou "ekosračku", kterou klikovka separovala z benzínu od Benziny. Hořelo to velice pomalu a bylo tam toho víc než jedenapůl deci. Přes tuhle hladinu v klikovce se směs nebyla schopná dostat do spalovacího prostoru válce.
Ve 4T onen benol hořel celkem dobře, jenže tam tekl zvrchu - myslím auto.
Pomohla výměna čerpací stanice.
Nemusel jsem tedy do karteru tvořit třetí vypoušťák...
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: Problém ETZ 251 (moje)
Offtopic - a to se těš až nám povinně zavedou E10 s 10% příměsí biosraček. To se to ježdění na N98 prodraží...
MZ 251 ETZ -> Yamaha XJ 600S -> Yamaha FZS 600 Fazer -> Honda XL650V Transalp
Jezdit autem je jako chodit po čtyřech...
Jezdit autem je jako chodit po čtyřech...
Re: Problém ETZ 251 (moje)
Lord-lee:
vyvrtám díru, vyříznu závit, imbus s hliníkovou podložkou a dlabu na to
Jinak no potěš...
vyvrtám díru, vyříznu závit, imbus s hliníkovou podložkou a dlabu na to

Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: Problém ETZ 251 (moje)
Márty: možná si ten motor nasává odjinud - gufero na klice?
LordLee, Ares: snad bude možné tak jako dosud koupit nějaké palivo bez BIO...
LordLee, Ares: snad bude možné tak jako dosud koupit nějaké palivo bez BIO...
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)


Re: Problém ETZ 251 (moje)
Vladan: Gufero na klice říká Címoš taky, zatím, než to zkoukneme, tohle tipujeme jako nejpravděpodobnější závadu...

Re: Problém ETZ 251 (moje)
Tak dneska mi to Címoš zkouknul a problém se jeví býti drobet závažnějším... Jestli jsem to dobře pochopil, tak se rozpadlo ložisko na pístním čepu a díky tomu mi to udělalo v motoru menší paseku
=> 
Divné je, že jsem nepozoroval žádnou výraznější změnu zvuku motoru, motorka jen prostě přestala mít za jízdy výkon, Nebo už jsem na stará kolena tak hluchej, že jsem to nezaznamenal


Divné je, že jsem nepozoroval žádnou výraznější změnu zvuku motoru, motorka jen prostě přestala mít za jízdy výkon, Nebo už jsem na stará kolena tak hluchej, že jsem to nezaznamenal

