Spotřeba,test MZ etz 150 Svět motor.1988

Diskusní fórum pro příznivce motocyklů MZ
Odpovědět
Hynek
Příspěvky: 56
Registrován: čtv 21. úno 2013 18:20

Spotřeba,test MZ etz 150 Svět motor.1988

Příspěvek od Hynek »

Spotřeba MZ etz 150 ze Svetu motoru 1988.Original dávali hlavni trysku 125,volnobeh 40.K nám jiz dovázeli s tryskou 120 a volnobeh 35.

Hynek
Příspěvky: 56
Registrován: čtv 21. úno 2013 18:20

Re: Spotřeba,test MZ etz 150 Svět motor.1988

Příspěvek od Hynek »

Ostatni test etz 150 1988

Hynek
Příspěvky: 56
Registrován: čtv 21. úno 2013 18:20

Re: Spotřeba,test MZ etz 150 Svět motor.1988

Příspěvek od Hynek »

Test etz 150

Heki
Příspěvky: 954
Registrován: stř 23. led 2013 12:11

Re: Spotřeba,test MZ etz 150 Svět motor.1988

Příspěvek od Heki »

No vida, taky jim to bralo kolem pěti a nebrali to jako závadu :-)
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Obrázek

Hynek
Příspěvky: 56
Registrován: čtv 21. úno 2013 18:20

Re: Spotřeba,test MZ etz 150 Svět motor.1988

Příspěvek od Hynek »

No,to byl vlastne duvod proc jsem to sem dal k nahlednuti,protoze to trochu zmirni dohady na tema spotreba u MZ.Spotreba sice vyssi,ale kdyz spocitam naklady,tak to vychazi dobre,pokud ma vlastnik motorku alespon v prumernem stavu.Jinak k tem tryskam-v nemecku(DDR) davali na MZ 251 hlavni orig.trysku 135 a k nam dovazeli se 130,nevim uz zdali to bylo kvuli emisim.Jinak kdyz jsem prohanel za mlada JAWU 350 634,tak spotreba byla podobna jako MZ 150,ba i nizsi na delsi cesty.Kdyz jsem pak zakoupil funglovku MZ 251 byl jsem ze spotreby trochu rozmrzely,ale jizda na MZ byla lepsi po vsech stranach,tak se to vykompenzovalo.H

Robert
Příspěvky: 73
Registrován: pát 19. črc 2013 16:03

Re: Spotřeba,test MZ etz 150 Svět motor.1988

Příspěvek od Robert »

Díky za téma. Spotřeba mě dřív taky trochu trápila, než jsem pochopil, že pokud ji budu tlačit extrémně dolů, můžu taky zadřít. Takže raději trochu vyšší (oproti papírové), resp. odpovídající článku (kde testovali zánovní kus), ale na pohodu. Kdo maže, ten jede.
Ať nám jezdí!!!
R.
Dřív jsem byl obyčejný zeťák... Teď je ze mě MZ-ťák!!!

Uživatelský avatar
Vladan
Příspěvky: 1117
Registrován: úte 29. led 2013 11:39

Re: Spotřeba,test MZ etz 150 Svět motor.1988

Příspěvek od Vladan »

půl litru na stovce ti stejně žádnej "prievan v peňaženke" nezrobí a nižší spotřeba z tebe pracháče neudělá >:D<
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)

Obrázek

Robert
Příspěvky: 73
Registrován: pát 19. črc 2013 16:03

Re: Spotřeba,test MZ etz 150 Svět motor.1988

Příspěvek od Robert »

No šlo mi o to, že výrobce uváděl v propagačních materiálech spotřebu snad 2,5 - 3,5 l/100 km, tak jsem to považoval za normál.
Dřív jsem byl obyčejný zeťák... Teď je ze mě MZ-ťák!!!

Uživatelský avatar
Márty
Administrátor
Příspěvky: 1598
Registrován: úte 22. led 2013 15:41

Re: Spotřeba,test MZ etz 150 Svět motor.1988

Příspěvek od Márty »

Tak ona ta rychlost kolem 100 km/h +- je víceméně skoro maximálka, kterou stopadina dala, takže spotřeba kolem 5-ti litrů mne ani nepřekvapuje, když se jezdilo kolem 90 km/h, tak to bralo do 4 l na 100. Otázkou je taky, jak ji měli, při těch 900 najetých km, zajetou, já se na dálnici dostal se spotřebou při jízdě 90 - 110 km/h (tachometrových) na spotřebu kolem 4,5 na 100.
Obrázek

Hynek
Příspěvky: 56
Registrován: čtv 21. úno 2013 18:20

Re: Spotřeba,test MZ etz 150 Svět motor.1988

Příspěvek od Hynek »

Mam na svoji 150MZ motor 9kw(klasika co se dovazela).Retezove kolecko jsem dal 15zubu misto 16,protoze jezdim kopcovite silnice a cesty, nekdy se spolujezdcem a spotreba je stejna,rekl bych i nizsi a maximalka stejna jako s 16zubovym koleckem,motor se sice toci o malinko vic,ale nenamaha se.Mam jeste motor 10,5kw,tam je spotreba o zhruba 0,5l vyssi,ale motorka jede od 5000ot jako z praku,ale musi se casteji radit a spodek je horsi do 4500ot nez 9kw motor.Vyrobce udava original kolecko 15zubu na 10,5kw motor,presto motorka udela 110km za hodinu a toci i 7000ot celkem v pohode.Ale na pohodu se mi libi vic jezdit s 9kw motorem uz kvuli lepsimu spodku.hl.tryska na 10,5kw motor ma byt 125.Tim jsem chtel rict,ze motor u 150 je konstruovan na vyssi otacky,pak uz je to zalezitosti kanalu jednotlivych typu valcu,ten 10,5 kw se chova trochu jako motokros.Takze kdo jezdi,nebo bydli v kopcovitem terenu,skuste dat kolecko treba 15zubu a mozna se spotreba snizi.Prikladam graf vykonu.H

Odpovědět