vůle na sekundárním převodu

Diskusní fórum pro příznivce motocyklů MZ
Odpovědět
mirazkolina_CZ
Příspěvky: 23
Registrován: stř 06. kvě 2015 11:32

vůle na sekundárním převodu

Příspěvek od mirazkolina_CZ »

Ahoj chlapi,
prosím o radu.
Na sekundárním převodu mám v háji ložisko pod malým kolečkem.Hřídel,pokud za ní vezmu sikovnama ,tak se hýbe.JE to normální,nebo ne?Chci ho vyměnit,ale nechce se mi kvůli tomu půlit celý motor.
Chci to zkusit tak,že ložisko vytáhnu stahovákem,nebo něčim jinym ,ach to z toho dostal.

A teď,co se může teoreticky i prakticky stát když to takhle udělám?Na videu MZ ložisko nasazují z vnějšku,nikoliv zevnitř karteru.

Uživatelský avatar
AresMlok
Příspěvky: 703
Registrován: sob 24. kvě 2014 16:01

Re: vůle na sekundárním převodu

Příspěvek od AresMlok »

Zdravím,
pokud pořídíš tenhle stahovák: http://www.naradi-pro.cz/stahovaky-na-k ... ka-1547-c6, tak asi uspěješ bez úhony na karteru. Zase nasypeš špony a piliny do převodovky a stejně to rozpůlíš. No mohl bys to odvrtat s vysavačem po ruce, pak by se to mohlo povést :-)T

Máš pravdu, že ložisko nasazují na videu z venku, ale karter má teplotu přes 100°C. Jestli si troufneš ohřát celej motor, tak se Ti to určitě povede, ale budeš mít ohřátou i osu sekundárního kola a ložisko na hřídel stejně nenamlátíš...

Prostě to rozhoď, umeješ usazenej bordel v převodovce, koukneš na stav ozubených kol + řadících vidliček, možná těch ložisek vyměníš víc... Zjistíš v jakém stavu je válec s pístem atd...
Je to objevná disciplína >:D<

Jo a jestli můžu - na světlý papírový těsnění se vykašli... to bys tam mohl zrovna dát savý papír nebo obyč kancelářskej.

Na druhým obrázku můžeš vidět v prostoru klikový skříně louži vody, čekal jsem na stav, kdy se začne rychle vypařovat. Nasazovat, až když se voda po kápnutí vypaří okamžitě...
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150

mirazkolina_CZ
Příspěvky: 23
Registrován: stř 06. kvě 2015 11:32

Re: vůle na sekundárním převodu

Příspěvek od mirazkolina_CZ »

Díky za radu, už jsem to vyřešil :)

Vyndáním a rozpůlením motoru.

Odpovědět